Sabah Sabah Davul Sesi...
19 Ağustos 2025, 11.33 A- A+
Saat henüz sabah sekiz, kuş gibi öten çocuk ötmeye başladı ,Ben zaten uyandım ,uyuyanlar da uyansın diyor sanki.
Geçen de yazdığım çocuk teröründe ,asıl yandaki davulcu çocuğu unutmuşum. Çünkü alt katta oturan ev sahibi komşu şikayetleri ve sürekli polisin evin kapısına gelmesinden muzdarip olup ,kiracıyı da çıkaramayınca evi müteahhite verdi, Kiracı mecburen çıktı. Beş altı yıl oldu kurtulduk Davulcu çocuk derken büyük falan sanmayın ,dört yaşında falan ,dedesi doğum günü hediyesi davul almış .Öyle oyuncak davul değil, bildiğiniz romanların çaldığı büyük davul. Çocuk ,balkonda özellikle sabahları başlıyor çalmaya ,kerata epey de iyi çalıyor :))) yani beni zorlasalar ben öyle çalamam .Ama sabah sabah çekilmiyor ki. Anne de yanında direktif veriyor ,öyle değil burada böyle vurucan falan diye. Romanların genellikle karı koca kavgası ,meşhurdur ya bunlarda bir defa rast gelmedik. Varsa yoksa çocuklarla uğraşıyor kadın. Geceleri eğlence faslı başlıyor .Devamlı bir şeyleri kutluyorlar, pastalar kolalar eşliğinde eğleniyorlar. Öyle bolluk ki davulcu çocuk, kolaları bir yudum içip balkonda aşağı döküyor:))Öğlene yakın yardım kolisi ,yemeği geliyor .Afiyet olsun...Yemek ve davul faslı bitince beddua faslı geliyor. Öyle böyle değil hayatımda duymadığım beddualarını çocuğuna ediyor. Oldum olası Allah adıyla beddualardan korkarım. Kadın beddualara başlayınca ben kapıları kapatıp içeri kaçıyorum. Komşular iyilikle uyarmışlar bu kadar beddua etme günah diye falan nerdee .... Kimseyi taktığı yok. Kocası, mafya koruması tipli yarma gibi bir adam. Yolda bir yürüyor sanırsınız devlet erkanı gelecek arkadan. Ama eve bir giriyor pısss. Daha bir kez sesini duymadık .Bir kaç defa çocuğunla konuşurken duyduk o kadar...Polisler kadın için ,hakkınızda şikayet var diye kapıya gele gide yorulmuşlardır. Ben şahsen polislere üzülüyordum. Ne yapsınlar Her defasında çocuklar oyun oynuyorlar polis abi falan diyor, Polis tamam abla deyip gidiyor. Polis daha köşeyi dönmeden kadın balkona çıkıp '' hangi o...pu, hangi p..enk şikayet ediyorsa onu bilmem ne yapsınlar'' falan diye başlıyor. Sustur susturabilirsen .Bir defasında böyle komşulara bağırırken aniden sesi kısıldı .üç dört gün rahat ettiydik. Nerden buluyorlar bu kadar küfürü bedduayı bilmem .O da ayrı bir yetenek herhalde, oyun gibi davul çalmak gibi kavga gibi falan herhalde. ...
Hay ALLAH nerden nereye , davulcu çocuğu hatırladım bak.. Karşıki çocuğun kuş gibi ötmesi falan davul sesinin yanında filarmoni orkestrası resitali gibi. Boşuna biraz kızar gibi olmuşum da yazmışım bir de, Allah affetsin.
Öt yavrum sen öt kuş gibi, öt kuzum, biz artık senden rahatsız olmuyoruz...


YORUMLAR