Yapay Zeka Ağlattı...
02 Mayıs 2026, 11.43 A- A+
Saat beş gibi uyandım , daha da gözüm uyku tutmadı., .Hayatım ve ahretimle ilgili bir rüya gördüm ondan , yorumladım iyi rüyaydı, annemden dolayı biraz rüya yorumlayabiliyorum ama bu sabahki rüyam bambaşkaydı. Rüya sayfalarına rüya yorumu aradım, umduğumdan da güzel yorum görünce çok mutlu oldum ,Şükrettim ,inşallah dedim ,yetmedi . İnsanoğlu doyumsuz ya ,herkes yararlanıyor şu yapay zekaya da bir sorayım ,ondan laf çıkmaz dedim ve rüyamı yazdım...Diğer yorumcular halt etsin .Bir güzel yorum yaptı ki anlatamam ,uzun uzun güzel iyi şeyler yazdı. .Bu kadarla kalsaydı iyiydi de....Kıymetin bilinmemiş hakkın yenmiş ama sabrının ödülünü alacaksın falan dedi dedi uzattı da uzattı...
Ota .b.oka, daima akmaya hazır gözyaşlarım icraata geçti hemen :(( Hani sosyal medyada bir video var, Psikoloğa giden adamın biri diyor ki : '' doktor hanım eğitimli kibar olduğundan , hayatın. s......miş diyemedi ,bana incinmişsin '' dedi diyor ya. Tıpkı öyle ,programında olmadığı için yapay zeka başka şey diyemediğinden , incinmişsin anlamında bir çok laf etti.: Göz yaşlarım durmadan akıyor..
Unutamadığım anlardan biri mesela..,
Oğlumun doğumu biz sürpriz olmuştu. Erken doğdu yani. Babam il dışında ,kız kardeşim İstanbul da okuyor. Annem zaten çok önce vefat etmişti. Yalnızız yani. Komşum geldi bir iki gün . Sonra kardeşim babam geldiler tabi.. Kayınvalidem o sırada küçük eltimin evinde misafirdi. Kalkıp ta bu gelinimin annesi yok ,kimsesi yok gidip yardımcı olayım yalnız bırakmayayım demedi. Hiç kırmamıştım kendisini ta ki yıllar sonra kızımın düğünü sonu kırdım ,bile bile kırdım. ama edebimle seviyemi bozmadan.. .Bir gün onu da yazarım inşallah .Gelmemesinin sebebi ,oğluna kızmış küsmüş ondan .Bir kadın bir anne, bu kadar merhametsiz olabilir mi? oldu işte , o da bana denk geldi... haksız mıyım Şimdilere bakınca daha beterleri var ,bırakın torun doğumuna gelmeyi kendi doğurduğu çocukları bırakıp kaçan kadıncıklar var. .Neyse dedikoduya başlamadan kapatayım.:)))Rüyamın tecellisini zarara uğratmayayım:))
Oğlum kızım uyandı ,duymasın onlar aramızda kalsın:) Onlara kıyamam .
Allah hepinize aile huzuru ,mutluluğu , versin hayırlı hayırlı evlatlarla süslesin, zaten varlarsa birlikte güzel ömürler sürün .Hepinize selam ve sevgiler.::


YORUMLAR