Bir Boğa Burcunu Doğal Ortamında İnceledim (Ve Haklı Çıktım)
18 Mayıs 2026, 10.28 A- A+
Selamlar! Blog dünyasına tamamen amatör, tamamen "bence böyle" tadında bir giriş yapmaya karar
verdim. İlk kurbanım, pardon ilk inceleme konuğum: Boğa Burçları.
Yanlış anlaşılmasın, ben Boğa burcu falan değilim. Ama etrafımdaki Boğaları o kadar çok izledim ki, artık onlarla ilgili yazabileceğime inanıyorum. Bu yazı, tamamen bir dış gözlemcinin hayatta kalma rehberi ve amatör bir blog denemesidir. Çayınızı, kahvenizi (ve eğer bir Boğayla beraberseniz onun tabağın
dan çalmadığınız bir dilim keki) alın, başlıyoruz.
Biz hafta sonu "Dışarı çıkalım" deriz, Boğa ise dünyanın en yumuşak battaniyesine sarılıp "Evde oturup tavanı izlemek daha verimli" der. Onları koltuktan kaldırmak, yerden koca bir kaya kaldırmak gibi bir şey. Yani sıkar biraz .
Evlerini öyle bir konfor alanına çeviriyorlar ki, insan kıskanıyor. Ben buna konforun kitabını yaz
mislar diyorum. Hahhah...
Bir Boğa’ya şiir yazmayın, ona güzel bir yemek ısmarlayın. Kalbine giden yol kesinlikle midesinden geçiyor. Geçen gün arkadaşımı tatlı menüsüne bakarken gördüm; o nasıl bir aşktır! Eğer tabağındaki yiye
ceği sizinle paylaşıyorsa şanslısınız, hayatındaki en değerli insanlardan birisiniz demektir. Paylaşmıyorsa sakın zorlamayın, çatal yiyebilirsiniz.
Herkes onların inadından dert yanar. Ama dışarıdan bakan bir göz olarak ben buna inat değil, "Fikirlerinin arkasında dağ gibi durmak" diyorum. Bir şeye "Hayır" dedilerse, o konu kapanmıştır. O kararı değiş
tirmeye çalışmak diye bişey yok çalışmayın. Ben uyardım günah benden gitti...
Beni yalnız bırakmadığınız ve buraya kadar sıkılmadan okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım yüzünüzde küçük bir tebessüm bırakabilmişimdir. Aşağıya bir selam bile bıraksanız beni çok mutlu
edersiniz. Kendinize çok iyi bakın, en kısa zamanda yeni bir kahve eşliğinde burada buluşmak üzere!


YORUMLAR