gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

AH BLOG CANIM BLOG:)

06 Ekim 2011, 00.08
A- A+
       Aslında bu yazının başlığı başka olacaktı.Cebren'den (Ç)alıntı olmasın diye DEĞER Mİ? başlığını atamadım:).Kafamda kurguladıklarımı tam anlamıyla yazıya dökebilecekmiyim pek bilmiyorum ama korkarım ki uzun bir yazı olacak:).Bu ortamı devamlı takip edenler farketmiştir bazen yazı ve yorumlarda ''psikolojik harp taktikleri'' kullanılıyor ve bu durum bir süre sonra kişiselleştiriliyor,eğer takıntı haline gelirse de bazen sizin fikrinize uyan görüşleri bile sadece yazıyı yazan kişi yüzünden,kendi doğrunuzdan sıyrılıp karalayabiliyorsunuz.Birileri yazılar yazıyor,bu yazıları medeni cesaret gösterip yoruma açıyorlar,aslında burdaki amaç,''arkadaşlar ben bir yazı yazdım hadi beni övün ya da alın savaş baltalarınızı vurun baltaları kafama'' değil,''ben bir yazı yazdım,yazımın içeriği ile ilgili olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi siz de yazın'' anlamını taşımakta.Fakat buradaki ''içerik'' kelimesi konunun özünü temsil ediyor.İçerikle ilgili fikir beyan etme yetisi gelişmemiş,konu hakkında bilgisi olmayan ama yazan kişiye bir şekilde ''sallamak'' isteyen zat-ı muhteremler az önce altını çizdiğim psikolojik savaşı başlatarak,kişiselleştirme yoluna gidiyor ''hoopppp bende burdayım'' mesajı vermek istiyorlar ve Şebnem Ferah'ın bir şarkısında söylediği gibi ''küçük bir oyun içinde önemli kişi olmaya'' soyunuyorlar.

       Şimdi yukarıda anlattığım durumun sakıncaları ne diye soracak olursanız.Bu soruya kendi adıma cevap verirsem,''benim için sakıncası en azından şu an için yok çünkü beni öldürmeyen şey güçlendirdi,bağışıklık kazandım'' derim.Ama beni derinden üzen esas konu,bu ortamda yazmak isteyen,yeni yeni alışan,ya da bir süre yazıp bu saldırılardan bunalarak ''yeter bu insanlardan hakaret yemek için mi yazıyorum'' diyen blog severleri ortamdan uzaklaştırıyor ve her nedense kişiselleştirip yazan kişiyi direk hedef alan üyeler sadece yorumlarda ve 1'den fazla nikleriyle ortama göre kamufle olup yer alıyorlar.Ya da arkadaşlarını saldırı amaçlı yönlendiriyorlar. Blog yazısı pek yazmıyorlar,çünkü yazdıklarında ''herkes karşısındakini kendi gibi görürmüş'' mantığından yola çıktıkları için aynı saldırıların kendileri için geleceğini düşünüyorlar.

       Kendi yaşadığım kişisel saldırılarla ilgili 2 somut örnek vermek istiyorum.Her yazıma saldırıda bulunan,kişiselleştirme konusunda gözü karartmış bir üye okuduğu bir yazıyı benim yazdığımı düşünerek şu yorumu yapıyor ''Yine mi sen trapper.birazda başkalarına müsaade etsende yazsalar''.İşin komik tarafı bu yorumu başka bir arkadaşın yazısının altına yazıyor:).Bu çarpıcı örneği kötü niyetin boyutu anlaşılsın diye verdim.Bir diğer üye ise yine başkasının yazısına yaptığım içerikle ilgili eleştirisel bir yorum yüzünden,''4 trapper ever adam en azından senin gibi olumsuz eleştirileri silmiyor,bütün görüşleri yayınlıyor'' diye bir yorum yapıyor:).Belki bilmeyen arkadaşlar vardır,YAZILARA GELEN YORUMLARI YAZI SAHİBİNİN SİLME GİBİ BİR YETKİSİ YOKTUR.YAZI YORUMLARIYLA İLGİLİ TÜM YETKİLER YÖNETİCİLERDEDİR.

       Bakıldığında GAMYUN bünyesinde hoşgörünün,sevginin en fazla konuşulduğu ortam BLOG ortamı olması gerekirken tam tersi bir durum söz konusu.Oyun oynarsınız,yenilirsiniz kızarsınız ya da karşınızdaki taş kaptırdı diye tepki gösterirsiniz,sohbet ederken yanlış anlaşılırsınız tartışabilirsiniz ama BLOG ortamında daha çok okumayı seven,paylaşmaktan keyif alan insanlar olduğu için en ateşli,hararetli konularla ilgili eleştirisel bir yorum yazarken bile sadece yazının içeriğiyle ilgili yazdığınızdan bu sıkıntıya yol açmaz.Takdir ederseniz ki,farklı çevrelerden,farklı yaşlardan,farklı eğitim düzeyinden insanların bir arada toplandığı ortam burası o yüzden de farklı fikirlerin olması gayet normal.Ve inanın yazan arkadaşlar yazı içeriğiyle ilgili olumsuz eleştirileri gayet olgunlukla karşılıyorlar,bazen de kendi yazılarına yorum ekleyip neyi neden yaptıklarının altını çiziyorlar.Fakat sabır derecelerimiz farklı olduğu için kişisel saldırılardan yılabiliyorlar.Bu paragrafı Hyman Ricover'in ''BÜYÜK BEYİNLER FİKİRLERİ,ORTA BEYİNLER OLAYLARI,KÜÇÜK BEYİNLER İSE KİŞİLERİ KONUŞUR'' sözüyle noktalıyorum.

       Yazı uzun bir o kadarda sıkıcı oldu farkındayım:).Ama gerekli olduğunu düşündüğüm için uzattım ve hiçbirşey eksik kalmasın istedim.Geçenlerde gmsnn bir yazının altına bu konuyla ilgili çok güzel bir yorum eklemişti.Yazı güncelliğini kaybettiği için yorumda çok fazla kişiye ulaşmadı.Yazımın sonunda gmsnn'nin bu çarpıcı yorumunu noktasına,virgülüne dokunmadan ÇALINTILAMAK istiyorum:)

      

       Cehennemde her ülkenin bir kazanı varmış. İçinde de sıcak kaynayan yağ olur, günah işleyenler bu kazanlarda  cezalandırılırmış. 
        Zebaniler, kazandan kafasını çıkaranların kafasına vurarak geri sokarmış. Baş zebani bir bakmış diğer kazanlarda herkes çıkmaya çalışıyor ama Türkiye'nin kazanından kimse çıkmaya çalışmadığı gibi başında zebani bile yokmuş. Baş zebani, oradaki  zebanilerden birini çağırmış ve sormuş niçin Türklerin kazanının başında kimse yok, yoksa  orada günahkar yok mu? diyince, zebani: Günahkar olmaz olur mu ama çıkmaya çalışanı alttakiler ayaklarından geri çekiyor demiş.
        Bu durumu her ülke için söylenebilir ama biz eleştiri yaparken, eleştirinin tam ne olduğunu bilemiyoruz. Mesela burada yazının içeriğinden çok, yazanın başarısıyla ilgili eleştirili yapılıp, ayağından aşağıya çekilmeye çalışılıyor her nedense.
Ben bu tarz yazıları hem büyük bir zevkle okuyorum hem de önüme geldiğinde onaylıyorum. 

               Sizlere de tavsiyem, eleştirinin hedefini karıştırmadan, düzgün eleştiriler yapın. Yazabiliyorsanız daha güzelini yazın, bizler de zevkle okuyalım. Yok yazamıyorsanız, kazan içindekiler gibi, yukarı çıkmaya çalışanları ayaklarından çekmeyin ki, biz de sizin altınızda ki ateşi harlamayalım :).

                İÇİMDEKİLERİ NE DERECE YAZIYA DÖKEBİLDİM HİÇ BİLMİYORUM,BU KADAR UZUN BİR YAZININ SONUNU KAÇ KİŞİ GETİREBİLECEK ONU ZATEN BİLMİYORUM.SON DİYECEĞİM ŞUDUR Kİ:BU PAYLAŞIM ORTAMI BİR NİMET,ÇOĞUMUZ BİRBİRİMİZİ SADECE YAZILARIMIZDAN,YORUMLARIMIZDAN BİLİYORKEN,SIRF YAZI YAZIYOR DİYE DİĞERİNDEN NEFRET ETMEMİZ OLURMU?PAYLAŞAMADIĞIMIZ ŞEY NEDİR?PEŞİNDEN KOŞTUĞUMUZ NEDİR?YAZI YAZANLARI KUM TORBASI OLARAK GÖRMEK DOĞRU MUDUR?DEĞER Mİ...DAHA FAZLA ANLAYIŞ,DAHA ÇOK HOŞGÖRÜ VE KİŞİSEL SALDIRISIZ BİR ORTAM YARATMAK BU ORTAMA KATKI VEREN BİZLERİN ELİNDE...YAZIYI SONUNA KADAR OKUYAN,ZAMAN HARCAYAN,GÖZLERİNİ YORAN HERKESE TEŞEKKÜRLER...

YORUMLAR

06 Ekim 2011, 03.17

Hiç de sıkıcı değil herzamanki gibi güzel yazmışsın ellerine sağlık.

 Ben atasözlerini çok severim günlük hayatımda da oldukça sık kullanırım.

Bu yazını okuduğumda "cahil dostum olacağına akıllı düşmanım olsun" atasözü geldi .

Ama bir de şu var "allah kimseye cahil düşman vermesin" çünkü zarar vemek uğruna hiçbirşeyi umursamaz ve sınırları yoktur. Aman diyim ;)

 

06 Ekim 2011, 03.57
Her zaman derim CEHALET <<< kötü şey :)) açıklamanda tam anlamıyla bu sözü destekliyor,anlayabilene tabi !!!
06 Ekim 2011, 03.57
    Trapper_4Ever... Sizin çok iyi bir okuyucu kitleniz var ve eminim ki bu kitleniz yazının sonunu getiricektir :)) .. Bende elimden geldiğince gamyun bloglarını takip ediyorum ve anlamsızz boş yorumlara sadece gülüyorum :)) bence bunlar sadece nikini kirleten ve karşısındaki anlamayan insanlar oluyor ( ''ne diyo bu yaaaa'' olan yorum gibii ).. Madem anlamıyosun nıye yorum yapıyosun dimi :)).. 
   Sırf yazı yazıyor diye diğerinden nefret etmek olur mu hiç ?? Mantıksızlık ,Kıskançlık ve Karşındakini çekememezlik diye düşünüyorum.. Çünkü bizler okuyarak ve paylaşarak daha iyiyi ve doğruyu düşünebiliriyoruzz... Bizler mutluluklarımızı, üzüntülerimizi bile paylaşarak yaşıyoruz... Herkes duyarlı olucak diye bişey de yoktur tabii... 
    Yine mükemmel bir yazıı.. Kesinlikle sıkıcı değildi.... 
vee Trapperr Çok iyi bir yazıcısınızz  smile Resmi ....  Bu arada Söylemeden Geçemeyeceğim '' Gamyunummmm  İyiki varsınnnn'' :)) :))  ...
06 Ekim 2011, 04.09

Bunca   üst düzey  yöneticiler   , hakimler  savcılar  okumuş insanlar  arasında  tabiki  amatörce yazdığın için tepki  çekersin:) Neden  sol kulağını sağ elinle gösteriyorsun ki. sende kolay olanı yap.  al  kopyala yapıştır...Yaratıcımı olmak istiyorsun..? ne gerek var ki.!!  yeterince yaratıcı arkadaşımız yok mu ? sorun yaratmakta  uzman :))

Hakim  oluruz,  kendimize hakim olamayız,  Savcı oluruz bu  blog  uzun diye baştan sav-ar okumayız..Öğretmen  olur  yarışmaya katılır  '' 6  harfli uçan bir memeli'' sorusuna hostes  deriz !! :)) biz buyuz arkadaş...eğitimli,hoşgörülü ve duyarlı ..  yorma  kendini...'!!

 Hani duyarlılıktada üstümüze yoktur yani...Burda  zikretmek istemiyorum ama  duyarlı  arkadaşların salonlarda attıkları sloganları, yeri burası değil  deyip; incinen maneviyatımızı dile getirdiğimizde   hainliğe kadar suçlanırız.. yorma kendini arkadaş..!!

   Belki tutuğumuz takımlar ayrı, belki  siyasi görüşümüz farklı,  belki  tarzımız  ayrı,,, ama  hassas konular gündeme geldiğinde   farkında bile olmadan yanyana  yürüdüğüm  Trapper hainse bende  hainim..  Aklın yolu  bir .. Lütfen eleştiri yaparken  insafı da elden bırakmayalım.. Zaten en küçük bir zaafında  en sert  eleştiriyi  benden alır :)  Ama  sırf egom için eleştiri yaparsam kendime olan saygım zayi olur...Traper'de burada ana bayii olur :))

    Ya  ben   alakasız  bir şekilde kopuk kopuk çok uzatacağım.. kısa keseyim çenem düştü..

 Kalemine sağlık.... tekrar ediyorum  ''aklın yolu BİR'' ... bu  BİRlik   içinde belki bugün değil   ama ;  ilerde  yine eleştirrim  seni.. her zamanki yapıcı kimliğimle ..

sağlıcakla kal...

   

06 Ekim 2011, 04.21
İnsan okucak bunları ya bu kadar uzun yazılara karşıyım şahsen. Belki çok önemli şeyler yazılmıştır ama bu kadarını kimse okutamaz bana, "Aslında bu yazının başlığı başka olucaktı" dan sonrasını okumadım da zaten. Blog yöneticilerini ayrıca tebrik ve takdir ediyorum bu yazı gibi onlarcasını, yüzlercesini tek tek okuyup inceleyebildikleri için.
06 Ekim 2011, 04.32
Pekala TRAPPER_4EVER,Teşekkürünüze nail olarak madalyamı boynumda görmekten biraz mutlu birazda elementinin ağır olmasından dolayı yorgun oldum şimdi.Yazı uzun olmasına uzun fakat okunabilmesi için bir nesirde kullanılabilecek bütün kolaylıkları kullanmışsınız.İşte koyu renkler,tam zamanında açılan paragraflar,harfiyen uyulmaya çalışılan imlalar yazının okunmasını kolaylaştırıyor.Muhtevasına girecek olursak eğer;düşünülmesi gerekir ki zihinlerde köşe kapmaca oynayan o kadar hem doğru hemde temelsiz bir bilgiler savaşı var ki,artık bir kişinin hiç bir dayanaktan yoksun kaleme aldığı nesirin bir anda etrafa yayılan bir virüs olması ihtimali oldukça güçleniyor,herkesin her konuya perakende biçimde ehil yaklaşma çabasının olduğu bu savurgan zamanlarda.Hiç kimsenin ağzına bant yapıştırmak lüksünü kimse bir başkasında görmemeli elbette.Lakin,süratli geçen vakitlerdeyiz artık.Akılcı önermeleri kimisi tek ünite halinde sıralıyorken,kimiside olabildiğince alt başlıklarla bunu sergilemektedir.Evet şartlı olarak karalama yapılabilme ihtimali hep yüksek düşer bu ortamda.Kişi aklına estiği anda bir robin hod,dilerse bir clark kent,çok istersede bir çizgi film kahramanı olabilmektedir.Gamyunun sırlar dünyasında her gün karşımıza yeni ve birbirinden güçlü harry potterler çıkabilmektedir.Bunların önü zaten alına bildiğince kesiliyor sağduyu okurlar sayesinde.Ben herkesin yaşamaya hakkı olduğuna inanırım fakat her okumayı yazmayı öğrenmekten ibaret kalmış birilerinin malesef yazmaya haklarının olmadığı kanısındayım.Çünkü ben buna reklamın iyisi kötüsü olmaz açısından yaklaşamıyorum.Yazının iyisi kötüsü olmaz düşüncesini benimsemek,eskiden gazetelerde çıkan günlük fotoromanlara teslim olmaktan başka bir getirisi olmaz bizlere.Her sürücünün nasıl bir ehliyeti varsa trafikte göstereceği,aynen böylede her yazanın beyninde,yazısını destekleyecek birikimlerini barındırdığı bir çipi olmalı.Nasıl ki  dili ve klavyede gezinen elli olan her insan astronot olamıyor,yazarda olamaz değil mi.Ama madem bu suya karşı kurulan her baraj yıkılmaktadır,o zamanda güzel türkçemizin bütün olanaklarından faydalanarak,dediğiniz gibi insana saldırmak yerine kelimelerine karşı kelime ordusu türetmek olacaktır.Birinci adım kelime ıslahına geçemiyoruz,bu basamağı atlayıp alakasız olarak direkt kişiliklere çeki düzen veriyoruz.Yani diyeceğim şu ki;burası ne metalcilerin rockçıların boyama duvarı nede sokratesin veya farabinin günlüğü.Buradaki blog ve yorumları toplumdan her kesimin okuduğu akla getirilerek yazanın bu çerçevede sorumluluk alması bence herkesin hakkıdır diye düşünüyorum.Son bir örnekleme ile kapatıyorum.Bu dünyada herkesin uzmanlığının olduğu tek bir meslek yoktur.Yazı bir meslektir değil mi.Güncelsizlikten ölüyordum teşekkürler.Esenlikler.
06 Ekim 2011, 04.57
Sanırım düşündüklerini anlatmak isterken  ...ordan biraz ..burdan biraz alıp ..çok yoğun hissetiğin sıkıntılarını ..karmaşık bi dille yazıya dökmüşsün...daha sade ve daha anlaşılır bir uslupla şu yazıyı yazsaydın...uzunluğuna bakmadan en azından her paragrafı net bir şekle getirebilirdin....hanii bi düşünceyi bazen çok dallandırıp budaklandırtmadan anlatmak  en doğru olnadırı misalii gibi...bazen çok  iyi bildğini ağızda çok geveleyip ..karmaşık şekle getirip güzel derin cümleler kurmak istercesine fakatt derinlikleri ard arda sıraladığında içinden çıkılmaz bir hale getirmek gibi.:((((((( bu yazıda hem imalı haksız eleştirilere ...hem düşüncelerine yönelik haksız .. saldıırlara...bir gönderme ..:)))hem  haydiin gayriiiii  bileğine güvenen daha iyisini yassın. yok güvenmeyen otursun okusun.  kibarca eleştirisin..:))) ne gerek var homurdaana homurdana aksini yazmaya..( kazan misali)..:)))gibi.....    En son paragrafınızda güzel mesajlar vermişiniz ....ama tabiki her mesaj kişisel karakter engeline takılıyor..poff pofflanmak amaç değilse..! düşünce kalemlerinde amigoluk yapmak değilse herkez hakettiği yerden ödülünü alır..:))  yinede ellerinize sağlık...
06 Ekim 2011, 08.53
Sana Tavsiyem Eleştiriye Açık Ol. Çünkü Her insanın Zaafları Vardır.. Bazen Bizim Göremediklerimizi Başkaları Görebiliyor..Her Gün Yazıp Burayı işgal Etmek Yerine Hafta da Bir , On Günde Bir Yaz..Sanmaki; Sen Yazmayınca Blog Bölümü Boş Kalacak, Burda Yazacak Nice İnsan Var.Birazcık Onlara da Şans Ver.Yazılarını Keyifle Okuyoruz, Seninle Şahsi Bir Problemimiz de Yok,  Olamaz da..Bak Daha İki Önce Yazı Yazdın , Bugün Yine Yazmışsın..Benim Hoşuma Gitmeyen Tek Nokta Bu..Ama Sen Anlamıyosun..ve Olayı Farklı Yönlere Çekiyorsun..Yok Seninle Kişisel Problemimiz Varmış..Öyle Bir Şey Olsa Bu Problemi Sanal Ortamda Çözmeye Çalışmazdım Emin Ol..Sevgiyle Kal.
06 Ekim 2011, 08.55
:)))))))))) ''Yine mi sen trapper. birazda başkalarına müsaade etsen de yazsalar'

İnan bunu söylemeyeceğim bende,   herkim söylediyse de sanırım kendine göre bir fikri vardır.
Yazılarınızı bende okuyorum ha bazıları banada saçma geliyor, ama sonra kendimce, sizin o anki duygu ve düşüncelerinizi yazıya dökme isteğinden kaynaklandığını paylaşma ihtiyacı ile yazmış olabileceğinizi düşünüyorum.

Ayrıca bu blog ta her kişiye açık. Kimi duygularını, kimi sevgisini,kimi kendine dahi açıklamayı red ettiği düşünceleri ,kimi bilgi içerikli yazıları alıntı ilede olsa burada aktarmaya çalışıyor.
Siz kafanıza göre takılın, hayat o kadar kısa ki, inanın o bunu demiş, bu onu yapmış, ben buna kızdım gibi sözleri sarfetmeye denmeyecek kadar hemde...
Bu arada bana bir gözlük borcunuz var. Zira sonuna kadar okudum :)))
Sevgi ve Sağlıkla Kalın...
06 Ekim 2011, 09.12

Yazının sonunu getirenlerden biriyim :))

 Blog yazmaktan çok yorum yaptım , yaptığım yorumlar bile eleştirildi, eleştiriye açığım iyisi kötüsü olmaz ama hakaret boyutuna gidilmesi beni üzdü. Zaman zaman blog yazdığımda oldu.Blog sayfasına yapılan yorumlardan çok gelen ofline mesajlar beni rahatsız etti.Hakaretlerden tutunda tekliflere kadar aklınıza ne gelebilirse yazıldı. Önceleri bunlara çok takıyordum bloglara yorumlara ara verdiğim zamanlar oldu sırf unutulayım göz önünden uzak kalayım diye ama zamanla alıştım galibağa artık eskisi kadar tınlamıyorum aksine bu tarz yorumlar mesajlar beni daha çok güdülüyor daha çok yorum yapasım ve blog yazasım geliyor.

Siz karşınızdakini yazdıklarını ne kadar önemserseniz oda kendisini o kadar önemli sanıp yazmalarına devam eder siz onu yok sayar devam ederseniz sizinle uğraşmaktan vazgeçer diye düşünüyorum.

     Son olarak blog yazanlar yorum yapanlar lütfen pes etmeyin yazın paylaşın yorum yapın olumsuz yazıları hakaretleri dikate alıp üzülmeyin blogları bırakmayın......

06 Ekim 2011, 09.25

Sevgili trapper :)eline sağlık öneclikle her ne kadar sıkılırm diye başlasamda sonuna kadar okudum eh çokta sıkıldığım söylenemez :)kendi adıma blog yazdığımda ii veya kötü eleştiri aldğımda (( hakaret içermeyen )) hoşuma bile gidyor açıkcası..çok derin mevzulara illa bir mesaj vereyim tarzından diilde kişisel daha çok kendimle alakalı yazmayı seviorum .. fakat bunu bile üstüne alıp kendi kendine gelin güvey olanlar oldu  yorum yapanlardan .. boşuna demmeişler her yiğidin bi yoğurt yiyişi olur die :)yazan kişiyi bazan tam anlayamaya bilior kişiler ben açıkcası fazla anlamdğım yerlerde yorum yapmamaya çalışıorum ..bende çok uzattım ya:/ böyle uzun blogun uzunda yorumu olur değilmi :D herkez istedği gibi yazssın içinden geçenleri illaki eleştiride olucak güzel sözlerde duyucak .. yalnız hakaret etmeden trapperinde dedği gibi +2-3 nickle gelip hakaretin dozunu kaçırmadan sanki herkez kendisi gibi düşünormuş imajı vermeye çalışarak değil okadarbariz belli oluyorki o tarz kişilerin söyliyim .. karşınızdakine zarar veriyim derken kendiniz küçük düşüorsnuz ..fikrniz geldğinde sizde bir blog yazın benım düşüncemde bu die saldırmaktan daha idir :) ii günler

06 Ekim 2011, 10.14

Elimde sabah kahvemle girdiğim blog köşesinde okuduğum bazı yazılar, sohbetinden keyif aldığım dostlarımla kahve içiyor muşum duygusu yaratıyor. Sanki o bazı yazıların kırk yıl hatırı kalacakmış gibi geliyor.

Yazmak bir bakış açısı aslında. Yazarken hayata, insanlara, olaylara bakış açımızı ortaya dökmüş oluyoruz. Pek çok kez "hayret hiç bu açıdan bakmamıştım" dediğim oluyor. Bunu dedirten yazılara ve elbette ki o yazınların sahiplerine teşekkür ederim şahsımi adına... Kendimden farklı bir akış açısı görmek bir saldırı unsuru değil, katıldıklarım da olur katılmadıklarımda, varsa bir karşı savım yazarım zaten bu köşenin amacı da bu değil mi? Ne yazık ki Trapper size katılıyorum, gittikçe artan bir şekilde yazılar değil yazarlar hedef alınır oldu. Bu durumda pastadan en büyük dilimi de siz alıyorsunuz:)

Güzel alıntıları paylaşan blog yazarlarını bir kenara bırakacak olursak eğer, kendi yazdıklarını paylaşanların sayısı oldukça az. Bu blog köşesini özel ve değerli kılanlarda bana göre kendi yazılarını paylaşan bahsettiğim azınlık. Niye bu azınlığa bu kadar acımasız saldırı? Gamyun blog köşesi de google amcadan ulaşabileceğimiz ucuz beylik laflarla, ucuz beylik yazılarla mı dolsun istiyorsunuz?

06 Ekim 2011, 10.34
Bastan sona kadar okudum :) hic de s1k1lmadan :D hatta anladim bile hic sorunsuz :)) 

emegine saglik... sabirli bir yazicisin, ben olsaydim firtinalar estirirdim :) bunuda iki üc cümleye s1k1stirirdim, kimsede birsey anlamazdi :) ondan sonrada kimse beni anlamiyo diye de bir firtinina... neyse :D 

cok haklisin... biraz düsündürdü :) bende bazen hoppala atlayanlardanimda :D ilk baslarda hatirliyorum :( niyetim kötü degildi ama asla smile Resmi birine yazisi hakkinda "göz kanseri" olucam demistim :) cok pismanim ama simdi olsa gene derim smile Resmi smile Resmi 

Cok haklisin... Yazan arkadaslari destekleyecegimize bazen onlari yazmaktan sogutabiliyoruz... ok, anlasalim, tatli tartisma var ama baltalamak yok ok? :)) (balta yerine orak olsa?) tamam tamam :D ben kactim... 


06 Ekim 2011, 11.01
Trapper senin için çoook güzel bir şey diliyorum. Burada aşık olmanı ve genellerde ---aşkımmmmmmm seni çooooooook seviyorum demeni:) Bunu yaşamadan ölmemeni diliyorum:) Ve sen bunu yaşarken Cenabı Mevladan bunu bana göstermesini diliyorum:)) Şimdi içinden çok beklersin dediğini duyar gibiyim:) Ama hiç kimse kınadığı bir kimsenin yaptığı şeyi yapmadan ölmezmiş;) Ben senin yerinde olsaydım, cidden blog ve yorumlara ara verirdim ama yazmayı seviyorsun, içindeki kurtlar seni rahat bırakmıyor bunu anlıyorum diyemem anlamıyorum ama gerçekten azcık dinlen yaw. Şimdi nerde bi blog görsem ilk aklıma sen geliyorsun. Diyorum ki kesin bunu trapper yazdı eğer o yazmadıysada kesin yorum yaptı:) Bazı isimleri sürekli görmekten sıkılıyoruz sende bizi anla yaw:( Biri bana yeter yazma diyecek haaa.....Valla derim ki alın blogu başınıza çalın, ne blog ne yorum ve hatta gamyunu terkederdim. Ama seninki tam inat. Adamlar yazma dedikçe inadına yazacam diyorsun. Ben tam tersini söylesem? Ne olur hergün blog yaz yorum, yap desem ona da okey dersin ve hemen şarkılı bir blog patlatırsın şimdi. Şaştık kaldık yaw:( 
06 Ekim 2011, 11.54

sahva >>>Ben herkesin yaşamaya hakkı olduğuna inanırım fakat her okumayı yazmayı öğrenmekten ibaret kalmış birilerinin malesef yazmaya haklarının olmadığı kanısındayım.  ....( hadi canım sende :)) sadece okumayı yazmayı öğrenebilmiş bir cahil olarak bende sorayım başka ne gibi şeylere müsade edersiniz ?? ne yapmama izniniz var ? yazamıyorum ama okuyabiliyorum dimi onada açıklık getirseniz anlayamadım orasını pek  :(( mesela çok güzel patlican oturtma yaparım onuda yazsam olmuyormu :((

_Selly_>>>Sırf yazı yazıyor diye diğerinden  nefret etmek olur mu hiç ?? Mantıksızlık ,Kıskançlık ve Karşındakini çekememezlik diye düşünüyorum..;)))

ħǻċΐ >>>Aslında bu yazının başlığı başka olucaktı" dan sonrasını okumadım da zaten. .....

İnsan okucak bunları ya bu kadar uzun yazılara karşıyım şahsen. ... (adam haklı beyler :p)

beymen33 >>>Bunca   üst düzey  yöneticiler   , hakimler  savcılar  okumuş insanlar  arasında  tabiki  amatörce yazdığın için tepki  çekersin:)

 

(●‿●✿)✰_Đม¥gυη_✰ >>> :)) maalesef okumanın gücü sadece cahilliği almaya yetiyor ... hoşgörü anlayış saygı insanın hamurunda olmadı ,,,,

eğer ki biri zaman harcıyor emek veriyor düşüncelerini bilgilerini duygularını paylaşma zahmeti gösteriyorsa, seninle birşeyleri paylaşıyorsa önce saygı duymasını öğreneceksin sonra bu senin düşüncelerine uyar veya uymaz varsa bir bildiğin konuşacaksın yoksa sadece laf olsun diye bakın bende burdayım bende varım diye konuşmayacaksın.... yoksa o gelişi güzel salladıklarınla denk gelir basarsın birinin hassas olduğu bir yanına oda senin üzerine basar geçer senin vermediğin ama onun kendinde bulduğu hakla ... 

çok klasik olacak ama son olarak bende atalarımızın sözlerinden destek alarak  ' meyve veren ağaç taşlanır ' diyorum..... bende destekçinim arkadaş kalemine yüreğine sağlık sen paylaştıkça bende keyifle okumaya haddim sınırları içinde yorumlar yapmaya devam edecem .....

 herkeze daha hoşgörülü yarınlar dileğiyle ......

06 Ekim 2011, 12.24
NEDEN BİZ TÜRK MİLLETİ OLARAK BİR KAÇ KİŞİNİN AZINLIKTA OLAN ,KİŞİLERİN YORUMLARINI ,SAÇMALIKLARINI BİR TOPLUMA MAL EDERİZ ONU ANLAMIŞ DEĞİLİM.   Cehennemde her ülkenin bir kazanı varmış. İçinde de sıcak kaynayan yağ olur, günah işleyenler bu kazanlarda  cezalandırılırmış.  
        Zebaniler, kazandan kafasını çıkaranların kafasına vurarak geri sokarmış. Baş zebani bir bakmış diğer kazanlarda herkes çıkmaya çalışıyor ama Türkiye'nin kazanından kimse çıkmaya çalışmadığı gibi başında zebani bile yokmuş. Baş zebani, oradaki  zebanilerden birini çağırmış ve sormuş niçin Türklerin kazanının başında kimse yok, yoksa  orada günahkar yok mu? diyince, zebani: Günahkar olmaz olur mu ama çıkmaya çalışanı alttakiler ayaklarından geri çekiyor demiş. 
06 Ekim 2011, 12.37

Bu yazıyı yazmak için harcadığın zamana ve emeğe DEĞER Mİ? diye düşünüyorum...

06 Ekim 2011, 14.42
Trapper çok uzun yazıyorsun, okurken sıkılıyorum :p bunları 3 blog halinde yayınlasan ya, Birdaha görmiycem ::p
06 Ekim 2011, 23.12
(●‿●✿)✰_Đม¥gυη_✰,Bana içerlemişsiniz.Beni insanları aşağılayan birisi olarak anlamamanız için aslında gayet birbirlerini açan cümleler kullandım yorumumda.Bizler nasıl ki tüm hayatımızda konuştuğumuz şeylerden sorumlu tutuluyorsa en başta kendi tarafımızdan,işte böylede yazan kişinin okuyucu kesimlerine bir sorumluluğunun olduğunu düşünüyorum.İnsanların bellekleri birilerinin tek boyutlu atıklarını attığı bir çöp tenekesi olursa biz nasıl her gün yeni bir şeyler öğrenebiliriz.Hayatta olmak ve kalmak için öğrenmek esas ise,bunu yapmalıyız.Benim hiç bir kimseyle doğrudan bir ne sorunum var ne de rtük gibi bir misyonum var burada.Herkes buyursun istediği yemeği yazsın,tuzuna baktırsın millete.İsterseniz buyurun vedat milörü çağırın,blog sayfasını hazırlık maçlarının yapıldığı keyfe keder bir hobiye dönüştürmek ancak cem yılmaz esprileriyle difrizindeki yiyecekleri çözmeyi amaçlayan kişilere yarayacaktır.Tamam blogta puanlama sistemi veya herhangi bir ödül yok,zaten olmasında,yoksa britanikaları larusları ezber yaparız Allah korusun.Ama bu yok diyede,her canı sıkılanın ekranı gazete yapıp sakal bıyık çizmesi demek olamaz herhalde.Birisi bindiği metroda otobüste,bütün ordaki millete yaptığı patlıcan oturtmasını,balık tavasını anlatıyorsa buyurun yazın.Esenlikler.

06 Ekim 2011, 23.26

Eğitimli insanların dokuz düşüncesi;

 

Baktıklarında, berrak görmeyi düşünürler.
Dinlediklerinde, iyi duymayı düşünürler.

Görünüşleri bakımından, sıcak olmayı düşünürler.
Davranışlarında, saygılı olmayı düşünürler.
Konuşmalarında, doğru olmayı düşünürler.
İşlerinde, ciddi olmayı düşünürler.
Kuşkuya düştüklerinde, soruları nasıl soracaklarını düşünürler.
Öfkelendiklerinde, sorunları düşünürler.
Kazancı gördüklerinde, adaleti düşünürler.

'Konfüçyus'

 

Gerisi teferruat.

 

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın