gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

EX AŞKIM YENİ KANKAM:)

12 Ekim 2011, 09.29
A- A+
       Geçtiğimiz günlerde bu sayfalarda yayınlanan bir yazıda arkadaşımız biz okurlara danışmıştı.Eski sevgilimin düğünü var,gitsem mi,gitmesem mi diye sormuştu.Benimde zaman zaman üzerinde durup düşündüğüm,kafa yorduğum bir konu olduğu için biraz ciddi,biraz mizahi olarak konuyu ele alayım istedim.Öyle bir konuki bu konu,toplum tamamen kutuplaşmış durumda,yani ya SİYAH noktasındayız ya da BEYAZ, hiçbirimizin GRİ'si yok gibi.Ha bu ne demek diye soracak olursanız bir kısmımız bu konuda gayet geniş ve ''çok çağdaş'' bir kısmımızda aynı oranda kapalı ve ''geri kafalı'',sonda söyleyeceğimi başta söliyeyim ben 2. kategoriye giriyorum.Birçok konuda kendimi ''çağdaş'' olarak nitelendirsemde bu konuda su katılmamış bir ''geri kafalıyım'' yani eski sevgiliden arkadaş,dost,post,kanka,kanki,ortak,eş olunmaz fikrini şiddetle savunuyorum.

       Bir zamanlar el ele tutuştuğumuz,aynı yastıkta kafa tokuşturduğumuz,öpmek için yüzlerce bahane bulduğumuz eski sevgilimizle ilişki bittikten sonra ''bak canım ilişkimiz bitti ama biz artık çok iyi dostuz,bir sıkıntın olduğunda,bir ihtiyacın olduğunda mutlaka beni ara,hayatına biri girdiğinde beni onunla tanıştır,beraber pikniğe gideriz,çayır-çimen,dağ-orman ceylan gibi sekeriz,ip atlayıp,top oynarız,senin mutluluğun benimde mutluluğumdur''deme noktasına gelme ihtimali bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyor.Eski sevgilimle dost kalacağım,aradan zaman geçecek,O yeni sevgili yapacak kendine,sonrada beni adamla tanıştırıp,sosyal ortamlara sokacak hatta bir derece daha ileri gidip kız makyaj tazelemeye gittiğinde adama taktik vereceğim.''aaa dostum biliyormusun,Pakize ayaklarından gıdıklanır,uykusunda konuşur,duş alırken şarkı söyler''.İnanırmısınız bunları yazarken bile saçlarım elektrik çarpmışa döndü,yüzüm kıpkırmızı oldu.Kusura bakmayın ama bu konuda 5 oda 1 salon değilim,benden olsa olsa 1+1 olur,mümkün olduğunca dar kafalıyım kısaca:)

       Biz erkekler kendimizi dünyanın en iyi aşığı zannederiz hatta bunu bir ileri boyuta getirip,sevgilimiz dışındaki kadınlara, bizimle olamadıkları için acırız.Bu aşırı narsist durum ilişki bittiğinde ve eski sevgili başkasıyla görüldüğünde travmatik bir ruh haline yol açar.Sanırım benimde bu konudaki geri kafalılığım buradan geliyor.Bir zamanlar size aşık,sizin için yanıp tutuşan karşı cinsin bir süre sonra aynı duyguları başkalarına karşı da hissedebileceği duygusu çok kabullenilir gibi değil.Bu yüzden ve bunun yanına eklenebilecek başka sebeplerden dolayı da eski sevgili gözümün önünden uzak olsun görüşünün tamamen arkasındayım.Mutlaka bana katılanlar ya da ''ha ha seni geri kafalı,kaçıncı yüzyıldayız oğlum biraz medeni ol medeni'' diyipte görüşümün tamamen karşısında yer alanlar olacaktır.Vallahi kimse kusura bakmasın Pakize'nin düğününe gidip Pakize'nin müstakbel eşi Kamil'le aynı halay grubunda olmam ve ''hanimiş benim EX AŞKIM YENİ KANKAM'' demem intihar sebebidir:)

       NOT-1: Evlenip ayrılmış ve sonrasında arada çocuk olduğu için eski eşleriyle görüşmek zorunda kalan çiftleri istisnai durum olduğu için yukarıda anlattıklarımın tamamen dışında tutuyorum.

       NOT-2: İlişkilerin ve özellikle de bu durumun ele alındığı, DEMET AKBAĞ-YILMAZ ERDOĞAN'ın oynadığı HAYBEDEN GERÇEK ÜSTÜ AŞK oyununu izlemeyenlerin izlemesini tavsiye ediyorum.Video paylaşım sitelerinde rahatlıkla bulabilirsiniz......

YORUMLAR

12 Ekim 2011, 14.21
Selam kardeş çok güzel yazmışsın emeğine sağlık inanırmısın daha dün arkadaşımla bu konuya benzer konuştuk bizde senin açıkladığın konuya isim olarak şunu verdik ( GENİŞ AİLE ) ( burda AİLE derken mecazi anlamda yanlış anlamayın arkadaşlar. ) Belki kaba tabir olucak ama gerçekten öyle bunlara yada böyle düşünen kişilere toplumca MODERN insan yakıştırması yaparız.Yok böyle bir MODERNLİK varsın bize geri kafalı desinler hiç sorun değil ( GENİŞ AİLE ) olmaktan iyidir..SÜRÇÜ LİSAN ETTİM İSE AF OLA...
12 Ekim 2011, 14.21

Keşke sana karşı çıkabilseydim eski sevgiliden çok güzel dost olur diyebilseydim ama hayır kesinlikle hayır OLMAZZZZZZ  sevgilim aşkım herşeyim dediğim kişi gidecek bu lafları başkasına söyliyecek bende oh ne güzel daha fazlasını söyle diyeceğim diyemem artık onu sevmiyor bile olsam benim yanımda olmasını bırakın ona o güzel lafları söylediğini bilmek bile beni çileden çıkartır.

Adı üstünde eski . Eskimiş işte bitmiş gitmiş uzatmanın bir anlamı yok yenilerine bakmak lazım dimi ama :) Oda bi yerlerde kendi hayatını yaşamaya devam edecek ama  benim bilmediğim biyerlerde benim yanımda değil :) 

12 Ekim 2011, 14.27
Sanırım benden de bir gri ton çıkmayacak :) Hiç düşünmediğim bir konuyu düşündürdüğün için ayrıca asabım bozuldu :) Bende mi narsistim ne:) Sanki bu mümkün değil, benden iyisi yok zaten gibi bir inanşın içinde olmalıyım ki bu konu hiç aklıma bile gelmemiş :) Kanka olmak mı amanın valla kan çıkar:)
12 Ekim 2011, 14.33
Kesinlikle aynı düşüncedeyimBeraberliklerde bir noktaya geldikten sonra  "GÜLE GÜLE" demeyi bilmek gerekiyor,beraber nikah masasına oturmayı düşünmüyorsanız  tabi :)
Dost'tan sevgili  olabilir fakat,sevgiliden dost olmaz...Çünkü geçmişi ve yaşanmışlıkları arkada bırakmak zordur ve bu süreçte yeni insanlar tanımak ve  bir sayfa açmak ... Dolayısıyla eski aşkınızla olan anılarınızı öylece bırakmak ve sürüklenmemek en iyi fikir.Çok mükemmel , ilişkilerin muazzam olduğu bir dünya üzerinde yaşıyor olsaydık  eski sevgiliden arkadaş olmak mümkün olabilirdi ama kıskançlığın,özlemin,tutkunun ve insan  fıtratının  mantığı gerçeği bu dünyada imkansız... öncesinde çok iyi arkadaş olup sonrasında ayrılmayı isteyip yeni birilerinin hayatlarınıza girmesinden huzursuz olmuyorsanız ve hala dürüstlük içinde arkadaşlığınıza devam edebiliyorsanız o apayrı...Bunları yapamayan insanların çoğunlukta olduğu inancındayım ve anılarla rafa kalkmalı diye düşünüyorum.
Eski sevgilisinin düğünü için  blog yazan arkadaşımızın blog'unu okuduğumda  yazma gereği bile duymadım nedense ... Ama bu konuyu ele alarak yazdığınız yazıda  "GERİ KAFALILIK" la  alakalı cümlede takıldım ve yazdım. bu geri kafalılıksa şayet  bende geri kafalıyım bilinsin istedim :)
Teşekkürler

12 Ekim 2011, 14.48
Çağın modası eski sevgilimle dostuz yalanı ıle şekle gırmektense, kendi köşeme çekılırım daha iyi... ve aşk bıttığındeyse kaybolmayı tercıh ederım, ona dair ne varsa yok ederım. Anıları ile yaşatmakta bana mantıkklı gelmıyor. Gelecek bır ılışkı ıçın çok ta sağlık lı bır durum olmasa gerek.

 Kadın yada erkek kımse aşk olan bırının, bır başkası ıle olmasına tahammül edemez.  Düşünsenıze karşnızda onu öptüğünü yada sevgı sözcüklerını söyledığını eğer, bu duruma umarsız kalıp dostsanız sızı tebrık edıyorum çok ıyı bır oyuncusunuz demektır..

12 Ekim 2011, 14.54

              Kişisel düşüncelere her zaman saygı duyarım. Mutlaka her insanın farklı bir görüşü ve yaşam ahlakı vardır. Ancak şuna inanıyorum, ayrıldıktan sonra dost olabilirim diyenler sadece kendilerini yanıltır. Erkek gözüyle dile getirdiğin yazında kendini ufak çapta narsist olarak nitelendirmişsin. Bundan doğal bir yaklaşım olamazdı. İster kadın olsun ister erkek, zamanında elini tuttuğu kişinin bir başkasının elini tutabildiğini düşünmesi bile içinin ürpermesine neden olur. Onu hala seviyor diye değil. Belkide köprünün altından ne sular gelip geçmiştir. Yine de kıskançlık devreye girir.

              ''Eski eskide kalır'' inancındayım. Yine de bunu başarabilen insanlar için ''Ne kadar da geniş insanlar'' diyemiyorum. Başta da belirttiğim gibi herkezin kendi düşüncesi, saygı duymak gerekir.

12 Ekim 2011, 15.07
guzel bı konu bende aynıyım gerıkafalı dıyelım ama boyle olması gerekıyo egerkı sevmıyosan zaten arkadas kalırsın ama sevdıgın bırıyle ayrılıpta arkadas kalamassın bu ımkansız heleki dugunune hıc gıdemem yolda bıle gormek ıstemem
12 Ekim 2011, 15.43
   Evet.. Ben eski erkek arkadaşım ile kanka olmasam dahi, iki iyi arkadaş olduk.. İkimizinde birbirimize ait duyguları kamamıştı..  Zatan zamanla hayatlarımıza başka birileri girmiş, herkes kendi yolunu seçmişti, ve ayrılırkende birbirimize kaldıramayacağımız laflarda etmemiştik, zaten insanları ayrılıklar değil, ayrılırken söylenen sözlerr yıkarmış.. Bizimde o hesap oldu zaman geçtikten sonra herşey unutulmuştu. Birbirimize hissiyatımız da kalmamıştı. Bana ara sıra sorar erkek arkadaşın var mı? diye. Konuşuruz anlatırım dertleşiriz bana temkinlerde bulunur, ben ona ilşkisini sorarım sıkıntılarımızı paylaşırız tabi bunu içimiz acıyarak yapmayız.. . verilecek cevaplar kalbımızı kırmaz. Onun mutluluğu içini acıtmaz eğer ona karşı içinde aşk kırıntısı kalmadı ise tabiki.. Benim fikrim kanka olmasa dahi iyi birer arkadaş olabilirler..
 

              
12 Ekim 2011, 15.47
eski sevgiliyle dost olmak,bir gün sıra tekrar bana gelir diye beklemektir bence.bir gün sıra size tekrar gelebilir belki ama geride hazmedemeyeceğiniz anılarla birlikte gelir.bu yüzden katılıyorum eski sevgiliden dost most olmaz.
12 Ekim 2011, 15.54
                       eX aşkınızla paylaştığınız duygular sadece aşk ile sınırlıysa Dost/Arkadaş kalmak gerçekten çok zor. Paylaşımlar aşkın ötesinde ve tüm benliğinizdehissediyorsanız Dost/Arkadaş kalmak mümkündür. eX aşkınızla dost kalmayı genişlik olarak vurgulamış ve geniş bir apartman dairesine benzetmişsiniz. Bu oldukça komikbir benzetmeydi. 
                       Bir Dostunuza/Arkadaşınıza aşık olabildiğiniz gibi, Aşık olduğunuz kişiyle bir gün yollarınız ayrıldığında Dost/Arkadaş kalabilmelisiniz. Gerçek olan aşk, Beklentisiz olan aşktır. Siz Dost/Arkadaş kalamıyorsunuz, Çünkü bir ömür onu yanınızda istediniz ve şimdi o sizden ayrılmak istediği için onu dışlıyor ve Onunla Dost/Arkadaş kalmayı genişlik ve hatta 5+1 apartman dairesine benzetiyorsunuz. Enteresan :)
12 Ekim 2011, 16.12
yazıyı soluksuz okudum ellerine sağlık çok ama çok güzelolmuşsana aynen katılıyorum bana da varsın geri kafalı desinler.....
12 Ekim 2011, 16.50

Ben  iki türlü yorumlasam da tek yorummuş gibi mi yapsam ? Durun bi , önce işin şinanay kısmını halledeyim:)

    Sen Trapper, buldun bi nabız , şerbet veriyorsun dimi şimdi.Alın da size konu , eyy okuyucu, ' ne demek eski sevgiliden kanka , olur mu ööle şey ''cilerle, '' ne var merhabalaşmak''cılar kapıssın dursun. Çayırda piknikleşmeler, pis kadın bana böyle köfte yaptın mı hiç, demeler , ya da bakıp bakıp iç geçirmeler he:)  Bunlar sizi bozar da bizi bozmaz mı dememizi bekliyorsan , benim de canım vaarrr , ben de insanıııımmm, benim de kalbiim varrr ben de severim , lalala lay laaa naynanaana benim de kalbim varr nanana nanay şarkısını söyleyeyim. Nokta koyup buraya, verdigin şerbeti içmeyeyim de asıl cevabımı vereyim.

      Eks aşk , eks aşkım. Mmmmm .Demek budur geldigimiz nokta.Aşk eximez (dil oyunu bu, simdi uydurdum)  eksirse ( bu da ) adı aşk olmaz .Adı aşk degilse , zaten ne yapsan fark etmez, ,ister nikahına git, ister tost yemeye ...

12 Ekim 2011, 17.31
AMAN ALLAHIM BENDE BİR GARİPLİK VAR SANIRIM,EX AŞKIMLA HEMDE BÜYÜK TARTIŞMALI OLARAK AYRILDIĞIM HALDE HALA AYNI YERDE ÇALIŞIYORUM İŞ İCABIDA KONUŞMAK ZORUNDA KALIYORUM ÜSTELİK BİRDE EŞİYLEDE MUHABBETTEYİZ:))BEN BU YAZILANLARIN TAMAMEN DIŞINDA KALIYORUM ÇÜNKÜ EX AŞKLARIMLA KARŞILAŞTIĞIMIZDA HALA SELAMLAŞABİLİYORUZ:((BU DA SANIRIM HİÇ KİMSEYE KÜS KALMAYI BAŞARAMAM DAN KAYNAKLANIYOR:(( BUNLARI UMARIM YENİ AŞKIM OKUMAZ CANIMA OKUR:(( AMA GERÇEKTEN MUHTEŞEM BİR ANLATIM OLMUŞ ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK:....
12 Ekim 2011, 17.47
Güzel yazı tebrik ederim.Tamam dediğin gibi eski sevgilinin yeni erkek arkadaşıyla tanışmazsın o kadar geniş olamaz zaten  TÜRK insanı ama o kadar paylaşılan şeyi görmezden gelip tabiri caizse kanlı bıçaklı olmaya gerek yok.Kanka olunmaz ama Hal hatır sorulabilinir veya sohbet edilebilinir.
Tabi bunlar ayrılma sebebine göre değişir. Birde Severek ayrılmak var ,bazen kader ayırır napacaksın arayıp sormayacak mısın? Sevdiğini merak etmeyecek misin...
12 Ekim 2011, 17.54
Güzel bir konuya değinmişsin Trapper ve bu konuda ATAYA 'nın son paragrafına bende katılıyorum.
Adı aşk değilse ister nikahına git....ister tost yemeğe ....hiç farketmez...
Adı Aşk' sa zaten bunlar yaşanmaz...
12 Ekim 2011, 18.03

Sevgili Trapper;

    Blogumdan yola çıkarak almış olduğunuz ilhamı, sizin tabiriniz gerikafanızla birleştirerek harika bir yazı çıkarmışsınız :) Benim sorunum düğüne gidilir mi gidilmez mi? idi. Bencede arkadaş dost kanka vs vs olunmaz :) Ama geçmişte o kişi tarafından aldatılırsanız sonra da arkadaşınızla evlenir size davetiye gönderirse o düğüne gidilir!!  :))Konuyla ilgili şu cümleyi paylaşmak istiyorum..

'' Bana ayrıldıktan sonra arkadaş kalalım dediler, GÜL e başka isim versen değişik kokar mı? :) ''

Jansue.

12 Ekim 2011, 18.13
xcihanx en doğru yorumu yapmış :)) 
12 Ekim 2011, 18.17

Bence tamamen mantık dışı bir olay ex aşkınla kanka olabilmek, sonuçta ben de o kadar medeni değilim , bu arada HAYBEDEN GERÇEK ÜSTÜ AŞK oyununu izlemedim ama , kitabını okumuştum....

Paylaşım için teşekkürler;)

12 Ekim 2011, 18.30

Öncelikle kalıplaşmış bir düşünce olduğunu düşünüyorum. Eski sevgilim, yeni dostum olamaz düşüncesi daraltılmış bir bakış. Ben Gri düşüncesindeyim. Kendimi ne geri kafalı nede çağdaş olarak nitelendiriyorum. Duruma göre, yaşanmışlıklar, ayrılış sebebi ve sonraki yaşantılara göre değişir bir düşüncedir diyorum. Bu konuda azınlık olan topluluktayım sanırım.

 

 

Çok sevdiğin dostun yaşanan bazı şeyler sonucunda nefretini kazanan kişi olabiliyorsa, hoşlanmadığın insan gelişen olaylarda hayatının vazgeçilmezi olabiliyorsa, neden eski sevgilin dostun olmasın?

Duşta söylediği şarkı biliyor olman mı kabul edememe sebebin. Geçmişten gelen ananesel düşünceler mi? Tensel yaşanmışlıklar mı?  Kıskançsın! Sebep bu mu? Peki, nerde kaldı o kişiye verilen değer? Haksızlık bu. Unuttun mu bir zamanlar güzel zamanlarını paylaştığın kişiydi o.

“Hayır efendim!  Bu benim düşüncem. Kabul edemem. Bir zamanlar geceleri mi paylaştığım kişiyi bir başkasının kolunda göremem.”  Diyorsan.  Saygı duyarım.

 

Eski sevgililer arkadaş kalabilir ve birlikte oldukları süre içinde çok yakınlaştıkları için çok iyi arkadaş da olabilirler. Ama kıskançlık, acı, tutku filan gibi duyguların var olduğu ve insan doğasının yapmaktan çok yıkmaya yatkın olduğu düşünecek olursa bunun neden pek mümkün olmadığı da anlaşılır diye düşünüyorum. Bu yüzden eğer ilişkiniz başlamadan önce çok iyi arkadaş değildiyseniz, tamamen anlaşarak ve birbirinizi kırmadan ayrıldıysanız, başka insanlarla görüşmenizin ikiniz açısından da hiçbir sakıncası yoksa birlikte geçirdiğiniz ve geçireceğiniz zamanın tamamında birbirinize karşı dürüst olmayı başardınız ve başaracaksanız arkadaş kalmamanız için bir sebep olabilir mi?

 

Ataya, sana katılıyorum Trapper yaptı yine yapacağını.:)

12 Ekim 2011, 18.37
Trapper benzetmeni çok sevdim. 1+1 ...Çok güzel..Benden de ancak stüdyo tipi  1 olur sadece...Ama gel şunu erkeklere maletmek yerine üçüncü paragrafta "Bizim gibiler kendilerini dünyanın ......." diye yeniden yapılandıralım. Olur mu??? :)
Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın