gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

KİŞİSELLEŞTİREBİLDİKLERİMİZDENMİSİNİZ?

27 Aralık 2011, 22.54
A- A+

       BLOG yazmak ya da okuduğumuz BLOG'lar ı okuyup yorumlar yapmak bir tür beyin fırtınası yaratıyor,değişik bakış açılarını görme şansını veriyor bize,takdir edersiniz ki,farklı çevrelerden,farklı eğitim gruplarından,farklı medeni durum ve yaşlardan birçok kişinin ortak paydası bulunduğumuz GAMYUN ortamı ve hal böyle olunca artı buna yazı dilinin pek çok yönlere çekilebilecek azizlikleri eklenince bazen TRAJİK,bazen TRAJİKOMİK,bazen CİNNETSEL, bazen SEVGİSEL,bazen de sizin ekleyebileceğiniz ruh hallerini burada hepberaber yaşıyoruz.Her ortam kendi geleneklerini,halk tabiriyle kendi raconunu yaratır.Elbette ki yüzlerce kişinin ortak kullanım alanı olan BLOG bölümünün de kendine göre gelenekleri,raconları oluşmuş durumda,aslında sıkıntı olarak gördüğümüz durumlarda racon dengesinin bozulmasından kaynaklanıyor.Ya da kiminin gelenek olarak gördüğünü bir diğerinin sorgulaması kaos yaratıyor.

       Düğün dediğimde aklınıza ilk gelecek şeylerden biri mutlaka ÇEYREK ALTIN'dır,Düğün raconun da,ekonomik durumla doğru orantılı ALTIN takılması zaruridir.Şimdi BLOG-ÇEYREK ALTIN ne alaka diyeceksiniz.Hani sizinle alakalı bir düğünde davetli tarafından size, ya da ailenizden birine ÇEYREK ALTIN takıldığında,karşı tarafın düğünü olunca sizinde O'na ALTIN takmanız racon gereğidir ya.Örneğin annem bu konuyu hiç atlamaz hatta bir kağıda not alır kimden ne geldi diye:),bulunduğumuz GAMYUN BLOG ortamında da sanki yorumlara ÇEYREK ALTIN muamelesi yapıyormuşuz gibi geliyor ve bir süre sonra bu racon halini alıyor.''Hımmm yazıma yorum yapmış,bende O'nun yazısına yorum yapmalıyım'',''Vay be adama bak yazımı yerden yere vurmuş,dur sen hele bi yazda neler yapıyorum sana'',''Bak bütün arkadaşlarıyla saldırmış yazıma,bende bizim salonu toplamassam gör sen'', bu durum belki bazen hırsların ve egoların çarpıştığı bir ortamda kaçınılmaz bir gelenek gibi gözükse de ben kendi adıma çok sağlıklı bulmuyorum.

       2. paragrafta anlattığım durumun o kadar çok dezavantajı var ki,bir süre sonra okuduğumuz yazının içeriğinin hiçbir önemi kalmıyor,hatta belki de okumuyoruz bile,yazan kim bakıp taarruza ya da sevgi gösterisine geçiyoruz.Düşünsenize adam sizinde aynı görüşte olduğunuz bir yazı yazıyor ama sırf O size eleştirisel yorum yazdı diye sizde doğru bildiğinizden vazgeçip,yanlış olanı savunuyorsunuz,ya da yazının fikir olarak tamamen karşısındasınız ama yazan kişinin rumuzu karşı görüş belirtmenizi engelliyor.E O zaman nerede kaldı hür irade,özgün bakış açısı,doğrularımızın arkasında durma reaksiyonu.Eğer bunu yapıyorsak  racon kesmelerimiz yalan olur.Suni kavgaların,yüzeysel incir çekirdeğini doldurmayacak laf dalaşlarının arasında kaybolup yazılarımızda düşman bellediğimiz kişilere laf sokmaktan öteye gidemeyiz,daha acısı inandığımız doğruları ortama uymak uğruna savunamadığımız için kendimizle kavga ederiz.Ben derim ki,''gelin okuduğumuz yazıların içerikleriyle ilgili yorumlar yapalım,gerekirse içeriği saygı ölçüsünde yerden yere vuralım,ama kişiselliştirmeyelim'' Ha bu arada çok merak ettim,siz KİŞİSELLEŞTİREBİLDİKLERİMİZDENMİSİNİZ?

YORUMLAR

27 Aralık 2011, 23.34
Ustam 37 harfli bir kelime ve doğru tespit ama kendi adıma konuşmak gerekirse çok şükür yazının içeriğine bakıp yorum atanlardanım .. Geçen gün bi olay geçmişti başımdan .. Yelove arkadaşımızın yazısını okuyup bence kalemin kötü demiştim .. Sadece blog olsun torba dolsun diye yazıyorsun demiştim .. Ama bugünkü düşüncelerim tamamen değişti .. Elbet herkes bazı şeyleri aynı çizgide tutamıyor bir yazısı iyi ise diğeri normal olarak vasat denilebilecek düzeyde olabiliyor .. sanırım ben   KİŞİSELLEŞTİREMEDİKLERDENİM =)
27 Aralık 2011, 23.53
"Mi soru eki ayrı yazılır"  diye başlayarak, Türkçe dil bilgisi dersine dönüştürmeye niyetim yok. Yazıyı sonuna kadar 2 kez okudum, birinciyi kendim için, ikinciyi de 12 saatten fazla gamyunda ihale yada domino oynadığım zamanları yadetmek için. diyebilirsiniz ki "bir kişi 12 saat boyunca nasıl oynar" valla benim ki kaza eseri" oldu :)) Ama bu süreçte tanıdığım çoğu insanın ise seçimiydi. ve insanlar gerçekten de dış dünyadan kopup gün boyu burada oyun oynuyorlardı, aşkı, dostu arkadaşlığı ve aklınıza gelebilecek her türlü manevi tatmini burada yaşıyorlardı... Hatta bunu durumla ilgili bir yazı da ben yazmıştım " hapishanede olmaya" benzetmiştim bu bağımlılığı, sağlığıma kavuştuğumdan bu yana ben bu bağımlılığın dışındayım ve "insanlara niklerle hitap etmeyi" tuhaf bulanlardanım .... Yani keşke gerçek adını biliyor olsaydım da sana trapper demek yerine Ahmet, Mehmet diyebilseydim :)) 
  Trapper, yazdıklarından anlıyorum ki, sen de farkındasın insanlar dünyaya 15,4 yada en çok 17 inch genişlikten bakan bir insanın, sürü psikolojisin de davranmaktan, bir nikle arkadaşlık kurmaktan ve onun (varsa) profil resmini sevmekten başka şansı yok sanırım. Sokaktaki,"burası bizim mahalle" mantığı burada özel salon sayfalarında devam ediyor..Salondakiler,  "sahiplerinin" sevdiğini övüyor, sevmediğini yeriyorsa bu kadar uzun cümleler kurmanı gerektirecek yada buna değecek bir manzara yok sanırım... Yine de bahsettiğin profile uygun insanları bahsetmeye değer bulup, haklarında yazı yazdığın için teşekkürler... Buna en çok cebren teşekkür ediyordur sanırım, sen ve değerli bir kaç kişi sayesinde (Ç)ALINTI olmayan bir kaç yazı onayladığı için seviniyordur ...
Keyifli akşamlar herkese... 
27 Aralık 2011, 23.53
Acikcasi evet kisisellestirdim.
itiraf ediyorum evet, kisisellestirdim.
Cunku; bir insan bir blog yazdiginda, o yazinin begenilip begenilmeme hakki kendisinden cikmistir. Yani "ben yazdim takdir okuyucunun" durumu ortaya cikar.
Bu durumda elestiri de olur, takdir de.
Ama bunun dozunu yorum yazan kisi mutlaka bilmeli, "burasi benim! benden baskasi blog yazamaz, yazarsa karsisinda beni bulur" tavrini sergilerse, iste ozaman ben de kisisellestiririm.
Bunu yapmasam daha mi iyi olur?
Elbette daha iyi olur.
Elestiri dozunu asan kisilerin hadlerini bilmeden ettigi cumleler, nitekim bu gun bu blogun olusmasina da sebep olurlar.
"  
28 Aralık 2011, 00.07
Ne güzel yazmışsın Trapper ne yazık ki bu güzel önerilerinin dilekten öteye geçemeyeceğine inanıyorum.Yazısına eleştiri alan  savaşa gider gibi başlıyor arkadaşlarını toplamaya ey ahali bana eleştiri yapanlar için karalama kampanyası başlatıyoruz diye kışkırtmalar ardı ardına geliyor.Eleştiri alan yazının sahibi o eleştiriye cevap vermeden ortaya atlayıp eleştiriyi yapana ne diyorsun sen beeeeee diye çıkışanlara ne demeli peki.Belki yazının sahibi o eleştiriyi haklı bulacak tamamen haksız bulacaksa da bunu önce ondan duymalıyız sonrasında yine yazın o ne diyorsun sen beeeee lerinizi kimse size yazmayın demiyor ki.Birde yorumcuya sataşan yorumcular var ilk yorumu yapan arkadaş yorumlarını biraz daha takip etmek istiyorum yazmıştı geçen biri ya da buna benzer bir cümle yazmıştı üstü kapalı bir tehdit algıladım ben o yazıdan..Merak edip ilk yoruma tekrar baktım eleştiri var.Umarım yanılırım da bu yazın dilekten öteye geçebilir.
28 Aralık 2011, 00.09

Not: ustteki yorumu yaparken kendiliginden gonderdi, yeniden yaziyorum ozur dilerim.


Acikcasi evet kisisellestirdim.

itiraf ediyorum evet, kisisellestirdim.
Cunku; bir insan bir blog yazdiginda, o yazinin begenilip begenilmeme hakki kendisinden cikmistir. Yani "ben yazdim takdir okuyucunun" durumu ortaya cikar.
Bu durumda elestiri de olur, takdir de.
Ama bunun dozunu yorum yazan kisi mutlaka bilmeli, "burasi benim! benden baskasi blog yazamaz, yazarsa karsisinda beni bulur" tavrini sergilerse, iste ozaman ben de kisisellestiririm.
Bunu yapmasam daha mi iyi olur?
Elbette daha iyi olur.
Elestiri dozunu asan kisilerin hadlerini bilmeden ettigi cumleler, nitekim bu gun bu blogun olusmasina da sebep olurlar.
"begenmedim, hic hosuma gitmedi" demek baska "bu nasil bi yazi, oyle olmaz boyle olur" deyip ders vermek baska.
Ben yillardir blog yazarim, ama bu sitede degil.
Buraya yazdigim ilk gun resmen saldiriya ugradim, dogal olarak ben de karsi ataga gectim, "bana ne yapiliyorsa bin yaparim" mantigi yanlisti bunu da kabul ediyorum.
Kendini begenmislik, ego bazi insanlara sokmeyebiliyor, hatta kalemim o kadar guclu ki, her defasinda sah-mat ederek satranc tahtasini yerlere vurduruyorum.
Ovunmek degil amacim, sadece "bunu burdan kacirayim" dusuncesi icerisinde olanlara, "sunu bezdiriyim"  diyenlere "siz bunu basaramazsiniz" dusuncesini olusturmak icin yaptim ve basardim.
Basardigimi bildigim icin durdum, uzerime gelinmedikce de hareket etmeyi dusunmuyorum.
Hic bir zaman saygimi yitirmem, karsimdaki uzerime de gelse saygiyla savasirim onunla, bas ederim ve ya etmem.
Her seyin bir dozu vadir, gorulmemistir hic bir blog da yazan kisiye saldirdigim, zaten bu duzgun insanlarin yapmayacagi seylerdir.
insanlar elestirsin elbette, bu saye de eksigimizi gorur gideririz, tabi abartilmadigi surece.
Bugun bu blogunuzu okuduktan sonra daha bir net karar verdim; haddini asan a bile smile Resmi"

28 Aralık 2011, 00.30
Aslında dediklerin doğru kişiselleştirmeyip beyin fırtınası yaratmak çok en güzeli.Fakat yapmacık davranışlarla çalıntı duygularla bu imkansız.Sırf bir salonda beraber oyun keyfi yapıyorlar diye ooo çok süper gibi yorumlara da karşıyım.Burada kimse süper yazamıyor ama güzel yazıyorlar,buradakiler amatör.Bana hiç bir faydası olmayan hiç bir beyin kıvrımımda elektriklenmeye yol açmayan bloğa teşekkürde yersiz.Bana faydası olmayan beni ilerletmeyen şeye neden teşekkür edeyim.Biraz adamına göre muamele yapılıyor gibi kim neden çekiniyor.Neden hoş görünmek zorunda kalıyor anlayamadım.Mutlu senelere..
28 Aralık 2011, 00.43
TRAPPER kesinlikle size katılıyorum.Son zmanlarda insanlarda nedense bir saldırı iç güdüsü gelişmiş.Ne yapsam da saldırsam,karşımdakini yerden yere vursam diye garip insanlar türemiş.Tüm blogları okuyorum.Ama artık yazmıyorum.Kendini bilmezler yüzünden akı başka şey anlayanlar yüzünden yazmıyorum.
''gelin okuduğumuz yazıların içerikleriyle ilgili yorumlar yapalım,gerekirse içeriği saygı ölçüsünde yerden yere vuralım,ama kişiselliştirmeyelim !!!

BU SÖZÜNÜZ ÇOK GÜZEL,AMA ANLAYANA ......
 TŞKLER PAYLAŞIMINIZ İÇİN...smile Resmi smile Resmi
28 Aralık 2011, 05.31
Adam bloguna başlık atamaz ama küçük emrahın rolünü büyüttükçe büyütür.Zahmet edip konuşmayı öğrenememiş ama blogunu her okuyanın ağzındaki kemiksiz uzuva dilini göstererek dalga geçmekte veya en vahimi de dalga geçtiğinin bilincinde bile olamamakta.Yani nedir bu yampiri kayık cümlelerle sahibinden az kullanılmış konuları servis etme panik durumu anlamıyorum.Eleştirel bir blog açmışsın belki kısmende olsa haklısındır da belki.Ama bir bak mahallene sokağına insanlar nasıl konuşuyor dili nasıl hacamat ediyor,gıybetin arkadan atıp tutmanın nasılda bizim millete has bir şey olduğuna dikkat kesil önce.Bak bakalım başka ülkelere,bizden başka klavyeyi kum torbasına çeviren bir millet var mı.Mesele arkadaş gruplarının birlik olup saldırma meselesinden öte,bu grupların içlerinden doğruyu söylemek namına yalnız kalabilmeyi göze alamayan kendine güvensiz insanların kimler tarafından ve nasıl eğitildikleri meselesidir.Konu başlığına açtığın paraf yeterince özgün olmuş buna katılıyorum fakat hedefi on ikiden vurmak diyede bir şey var.Adam iki dakika önce konuşup ayrıldığı birisinin arkasından sövüp sayıyorsa müsaade ette burada tanımadıklarına ve hiç bir zaman göremeyeceklerine karşı kendisine paralel davransın.Çok şey istemiş ve ummuşsun.Lütfen bütün bu umutlarını yeni yıl denen rakamsal despotizme bağlayarak rafine ettiğini söyleme,kederden yıkılırım.Bak mikro bir ders vereyim sana kendimle ilgili.İnsan bur da neden oyun oynar,ya kahveden uzak durmak için yada evci olduğu için.Burada bile bu gruplar yüzünden çoklu oyunlara giremez oldum,Düşün işte sadece tavlada buldum huzuru,o da masada konuşmayı kapatmak suretiyle.Kaç ay oldu bilmiyorum,bu ilk yorumum.Attığın başlıksa tekerleme üzerinden felsefe yapmak olmuş ki,bu da düz ayak bir algı çıkarmıştır çoklarından.Ama sende haklısın millet alışmamış mizah olmadan ağlamaya.Nasrettin Hoca,Karagöz Hacivatların nükteleri nerede bizim anlayışımız nerede.Sen burada iyi bir öğretmen olabilirsin ama bazen nadirde olsa karşına bir müfettişin çıkıp orta ölçekli laflar söylemesi sanırım tabidir.Devam et bence süpersin,sağlığı elden bırakma.
28 Aralık 2011, 13.04
kimse aynı dili konuşmuyor herkes kendini edebiyat prof. olarak görüyor olmalı düşünüyorum yaptığınız laf kalabalığı sadece güncel ve hayata dair hiçbirşey yok zaten olabilceğini sanıp blok bölümüyle ilgilenmem hata..........
28 Aralık 2011, 13.33
Öncelikle yorum yazmaya çekindim diyebilirim ama sizin ve yelovenin bloglarını okumaktan buyuk zevk alıyorum muhteşem bloglar paylaşıyorsunuz.. 
yorum yazma kısmına gelince ben blogu okuduktan sonra yorum kısmına içimden geçenleri yazıyorum hiç bir ard niyet olmadan kendı adıma konusursak bnm için yazan değil de içerik önemli ..
herzamanki gibi yine güzel bir paylaşım. teşekkurler.. 
Sizden öğrenecek çok şey var.. Takipdeyiz.
28 Aralık 2011, 14.17

Yerinde  bir konuyu ince ince işlemişsin TRAPPER..

   ''gelin okuduğumuz yazıların içerikleriyle ilgili yorumlar yapalım,gerekirse içeriği saygı ölçüsünde yerden yere vuralım,ama kişiselliştirmeyelim''  diyerek  bakış açını çok net koymuşsun ortaya.

  Bu netliği  flu  gösterip anlamayanlar  , hatta  itirafını  bile   inkarla  harmanlayanlar var.  Beni  bloglarında (özlü sözlerimle:)   ) olsun, yorumlarında  sataşarak olsun  hala  polemiğin içine  çekmeye çalışanlarda var. Bir şahsın yazdığı   blogda    '' fikrine katılıyorum ama tarzın yanlış''  diyerek     taktirle  süslediğim yorumumdan sonra , maruz kaldığım saldırı  ve tacizler  ortada ... kendi özel  bahçesinden hormon destekli güç  kullananlar oturup düşünecekler.

  Ben  kıvırmam.Yazdıklarımın sonuna kadar arkasındayım.Ve insanım.Ödüllendirme ile  hayvanlara  yaptırım uygulanır, eğitilir.  İnsan sahip olduğu  düşüncesini fikrini  ETİKETlendirmez .  Bu yüzden beni  kimse  fıstıkla  veya başka bir bedelle  susturamaz yada konuşturamaz :)) Matematix'in sürü  pskolojisi ile adlandırdığı  davranışların altında yatan temel  unsurda bu değil mi zaten ..

 Ayrıca; ben imla hatası yaparım.. Traper' de yapar, herhangi bir arkadaşta yapar.Ama  bu işi meslek edinmiş ve  gazeteci kimliğine  sahip olanların ,üstelikte  aynı  hatayı  sürekli yapıp  bunun  farkında  olmamaları gazetecilikte  kabul edilemez bir gerçektir. Beymen eleştirdiği yazıya  '' bu olmamış''   ya da  beğendiği bir yazıya''süper''  deyip  kesip atmaz.Mutlaka    nedenleri ile açıklar beğenisini veya eleştirisini.Bunun altında yatan tek  gerçek  yapıcı olabilme eğilimidir. Bu gerçekle;

     Yine  yapıcı olma adına, gazetecilik yapan arkadaşın ilerde  meslek  hayatında  mahçup duruma  düşmemesi  düşüncesi ile  sürekli tekrarladığı bir yanlışında altını çizmek isterim.  '' YALNIZ '' kelimesini  defalarca  '' YANLIZ''   olarak paylaşımlarında kullanan ve mesleki paylaşımlarını gamyundan başka  hiç bir yerde göremediğimiz bu arkadaşın  gamyunla sınırlı  GAZATECİCİK mesleğini yüksek sesle dile getirmesini yadırgamıyorum.Çünkü sadece gamyun sınırları içinde, aynı salondan  gelen alkışların sarhoşluğunda bunu yaptığını düşünüyorum.Ben diyormuyum  gamyunda  doktorum:))  üstelikte  saldırgan hastalar bir şekilde   ayağıma geliyorken:))))

   Gazeteci kimliği taşıyan biri;  sanaldaki  blog ortamında tevazu  sahibi olur.Bilir ki   amatörlerle  diyalog içerisindedir.Bu bilinç tevazu sahibi insanlarda hoşgörüyü önplana çıkarır.Bunlardan yoksun  olmak, aklı selim beyinlerde kişinin sorgulanma    sebebidir.

  Dilerim  yanılıyorumdur.Çünkü  bu yanılgı beni  gururlandırıcak. '' SOYKIRIM'' konusu  gündemde iken; ''VEKİLLERE  JET  ZAM''  tartışılıyorken; gündemim meşgul  eden o kadar konu varken,  bir gazetecinin ;   herşeyi  bir kenara bırakıp,mesleğine ihanet edercesine  sanal ortamda benimle kişisel polemik içine girmesi  beni onurlandırır :))) Ama  kısa  yoldan prim yapma amacı güdenlere, artık  bu imkanı da vermeyecek  beymen.:)

   Kısacası  TRAPPER;  ben  '' KİŞİSELLEŞTİRMEMİŞTİM '' ..  ''KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞTİM '' :))
      Yazının içeriği ile ilgili yorum yaptım  :)))))))))))))))

   Emeğine  Sağlık.

28 Aralık 2011, 14.31
Ben politik olamıyorum olanıda samimi bulmuyorum açıkçası.Biri bana kişisel olarak itici geliyorsa (gerek yazıları,gerek genel yorumları,gerek eleştirilere karşı tavrı,gerek kullandığı dil ,gerek ele aldığı konular olsun )  yazısına teşekkür etmek dahi içimden gelmiyor, hayır etsem bile bu ne derece doğru ? kimi kandırıyoruz ki ? Üstelik kimseyle kişisel sohbetim tanışmışlığımda yok ama insan blogları sürekli takip edince kişiler hakkında az-çok fikir sahibi olunuyor.
28 Aralık 2011, 15.50

gamyunun blog bölümü her zaman dediğim gibi huzur verici bir yerdir bana.oyunlardaki stres,salonlardaki sohbetten apayrıdır burası.burda çoğu nickleri tanımam belki de hiç görmem salonlarda ama yazıları ile mutlu olurum hep.özellikle usta yazarlarımızın yazılarını okumak ayrı bir keyifdir.beğendiğim yazıyı takdir ederim beğenmediğime de yazıdaki beğenmediğim  bölümü anlatarak yorum yaparım.sonuç olarak hepimizin tek ortak yönü bence bloglar.kırmadan ,incitmeden yazarlarımızı sadece yazılarını eleştirelim.kişiselleşmeden ,yorumlarımızla bloglara renk katalım.

paylaşımın için teşekkürler trapper.emeğine sağlık.

                                                                  saygılarımla.......

28 Aralık 2011, 16.10

Gözle okumak, Beyin ile okumak. Ben bunların farklılığına çok inanıyorum.

 

Yazıya bakmadan önce isme bakarak yorum yapılınca (Göz okuması ) kişiselleşiyor her şey. Kişiye bakış açımız ön plana çıkıyor, hitap bile ona göre değişiyor. Yorumlar yazıya değil isme gidiyor.

 

İsim görülmez ise; yazıya dikkat verip konu okunduğunda ( Beyin okuması ) yorumlar yazılıyor. “ Evet destekliyorum haklısın ya da sana katılmıyorum bence ….. “ diye kötümser eleştiriden uzak, yıkıcı değil yapıcı yorumlar yazılıyor.

 

Ne yazıktır ki bizler göz okumasını daha çok seven bir toplumuz.

 

Beyin ile okumanın önde olacağı günlere erişmemizi diliyorum.

28 Aralık 2011, 17.07
Ben uzun süredir blogların takipçisiyim.Bazen  uzun  bulup  okumadıgım,bazende güzel  bulup yorumlayamadıgım yazılarda oldu.ama  gerçekten %90 blogları begenerek  okuyorum.her  biri profosyonel  olmuş.Eger  ben  günün yorgunlugu  ardından pc karşısına  geçip gamyun  bloglarını okuyup algılayabiliyor  ve keyif alıyorsam bi cevher  vardemektir.Ama şu da  bir gerçek ,aylar  geçsene okudugum  yazıları  unutmayıp,blog sahiplerinin  nikleri  olmadan  sadece yazılarını   a,b,c,d   şıklarla verilip   bu  yazı  hangi arkadaşımızın  nikine  ait  dediginde  bildigim bloglarda var.Bazı  arkadaşlarda bloglarında  yaşantıları   yazılarında özdleştirme  durumları  oldugundan sanki  bir yakınlık  görme ihtimali artıyor.AAA  bak  yine  bzim  ki  yazılarını  döktürmüş durumları  oluyor.Burda çogunla  benim  gibi  kimse  birbirini  tanımıyo  sonuçta  ama  bir  emek  veriliyorda da taktir  edilmesi taraftarıyım:)
28 Aralık 2011, 17.11

       Jå©кđåиīєℓś evet kardeşim 37 harf tek kelime slogan bu:),ayrıca davranışın çok erdemli matematiX çok haklısınız dilbilgisi konusunda okul döneminde de pek iyi değildim zaten ama gelişmek için çaba harcıyorum tüm iyi niyetim ve tüm amatör ruhumla:),Yelove bende zamanında ''süre aşımı'' ve ''yorumunun bir kısmının ulaşması'' azizliklerine uğramıştım,insanlık hali:),konuyla ilgili başlangıçtaki itirafınız medeni cesaret ister fakat sonrasında ki söylemler yeni bir ima ve geçmişe dönük bir KİŞİSELLEŞTİRME olarak algılanıyor:),siyahorkidee,önceleri bu ortamda yıldızımız bir türlü barışmamıştı hatırlarsan,daha sonraları birbirimizi daha iyi anlamıştık,bazen insanlar birbirini ilk etapta anlayamıyorlar ve yorumunda anlattığın durumlar yaşanabiliyor O anki ani gelişen gerginliklerle de geri dönülmez yollara girebiliyoruz,bu arada umarım dilekten öteye geçer:).

       ! €ßяµ,dediğiniz sebep yüzünden bu ortamdan kaçan o kadar çok değerli arkadaşımız oldu ki,kişisel saldırılar mevcut yazan insanları uzaklaştırdığı gibi yazmak isteyenlerinde cesaretini kırıyor,umarım en kısa zamanda tekrar yazılarınızı görürüz,duk45,kim ne düşünüyor bilemem ama senin rumuzun bana ''objektif'' kelimesini çağrıştırıyor,olumlu ya da olumsuz tespitlerinin çok yerinde olduğunu düşünüyorum ve ''düzeyli eleştiri'' konusunda öncü olduğun fikrindeyim.tekvemutlu tarzınızı ''sahva'' rumuzlu bir arkadaş vardı O'na benzettim sanırım yanılmıyorum,değerli yorumunuz dikkate alınmıştır.

       mirza78,yine çok doğru tespitlerle yaklaşmışsın konuya,Allah seni bu ortamdan eksik etmesin öncelikle:).Söylemlerin o kadar doğru ki ''ne kadar ciddiye alıyorsun'' cümlesine bende çok takılırım,bulunduğumuz ortamı ciddiye almaktan ve hakkını vermekten daha güzel birşey olabilir mi? Yani bazen cevap vermek mecburiyet olabiliyor:)su7777 ,evet aynı dili konuşamadığımız gözlemi doğru olabilir fakat takdir edersiniz ki bir dil çabuk öğrenilmiyor,belli pratikler gerektiriyor,kendi adıma su katılmamış amatörüm bu arada:)

       ڪےuρεявεи,senin gibi üyelerin sayısı artsa bize karada ölüm yok inan:).Yapıcı,üretken,katkıda bulunan...Estağfurullah demek istiyorum,hepimiz küçüğüz ve hepimizin bir diğerinden öğreneceği o kadar çok şey var ki:)ExDeniz,paragrafınızın altına imza atmak istiyorum:)bu konuda kesinlikle aynı fikirdeyiz,sadece bir ekleme yapacağım,bizim gördüğümüz buzdağının sadece bir kısmı.

       Bu iş ne kadar zormuş offff:).Rumuzları kopyalayıp söylemek istediklerimi yazmak.Tarzım değildir aslında ama bu yazıyı farklı bir yazı gördüğüm için gerek gördüm böyle bir yönteme ama ateş bastı:).Bu destansı yorumumu her ne kadar inandırıcı gelmesede, ünlü şarkıcı,yönetmen,ilim-bilim adamı,filozof,yazar şair MAHSUN KIRMIZIGÜL'ün ''HEPİMİZ KARDEŞİZ'' şarkısını hatırlatarak sonlandırıyorum:)Hepinize saygı ve sevgiler...

      

29 Aralık 2011, 18.30

       Öhö öhö öhö:)Dün yorum yaptığımda bazı yorumlar yoktu,madem bir yola girdim bu yazıda diğer arkadaşların değerli yorumları içinde birşeyler karalamak gerek:)beymen33 benim yazılardan uzak kaldığım dönemde bir takım atışmalar olmuş sanırım,bende o yazıları daha sonradan okuma fırsatı buldum.Sende cevap hakkını kullanmışsın  şimdi:).Cevap hakları konusu her iki tarafı temsil eden görüşler için devam ederse bu işin sonu gelmez gibi görünüyor:).Yeni yazım KİŞİSELLEŞTİRELİM olacak bu gidişle:)

       EyAskIDIldade,O kadar güzel bir kelime sarfetmişsiniz ki, ''huzur'',bende zaman zaman aynı huzuru buluyorum burada ve sizin yorumlardan sonra yazılara da el atmanız gerektiğini düşünüyorum:)İẔєɱ,tam olarak anlatmak istediğim buydu işte,yorumun beni çok mutlu etti göz-beyin dengesini iyi ayarlamamız gerekiyor:)mawi_w,inanılmaz yapıcı ve iyi niyetli yazmışsınız.Bende sizin gibi bir yazı okuduğumda,yazının yazarına ait,yaşantısına ait fikirler edinmekten inanılmaz keyif alıyorum.

       Sosyal mesaj vermiyeceğim bu sefer:)Her ne olursa olsun,sebep ne olursa olsun aranızda olmak güzel,tabiki bazen ateşli bir şekilde tartışıp fikir alışverişinde bulunacağız belkide benimde zaman zaman yaptığım gibi zehirimizi akıtacağız.Geri dönüşü olmayan yollara girmediğimiz sürece sorun yok zaten:)İyiki de mesaj vermedim:)...Okuyanlara Sevgiler...

      

29 Aralık 2011, 21.19
Trapper_4ever sizin sosyal tespitlerinizi çok beğeniyorum.Bunu ortaya koyuşunuzu da.Evet kişiselleştirmeden ,kırmadan, incitmeden yazmak ve yorumlamak incelik işi.Gamyun'u seviyorum ve bloglarını da severek okuyorum.Çünkü çoğunu özgün buluyorum.Burda; bazen kendimi bir siyaset arenasında hissediyorum ,bazen sataşma ortamında, bazen de hoş bir arkadaş ortamında .Belki de insanın doğasında olan her şey var burda . Ve herkes kendi olduğunda daha zengindir diyorum.Bu yüzden sataşanla da cevap verenle de ;karşılaşmayı doğal karşılamak gerek.Benim hoşuma gitmesede kavga ortamı hoş görmeye çalışıyorum.Ancak donanımlarımızı çoğaltmak ,zenginleştirmek için ideal bir durum değil tabikii.Paylaşımınız için teşekkürler.Ellerinize sağlık.Saygılarımla...
02 Ocak 2012, 00.40

TRAPPER_4EVER,benimle  ilgili  pozitif düşüncelerinizden  dolayı  teşekkürederim..

 

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın