gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

MÜNAZARA...

17 Şubat 2012, 10.45
A- A+

       Üst NOT: Hani yabancı filmlerde görürüz nikah töreninde,ne derler ''bu evliliğe itirazı olan ya şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun'', belki kel alaka diyeceksiniz ama bende yazıya giriş yaparken diyorum ki ''yazıyı okumak için başlığa tıklayan arkadaş, kıyısından,köşesinden,ucundan,bucağından,başından,sonundan,arasından okuyacaksan yol yakınken oyununa,turnuvana git veya diğer yazılara tıkla ya da son noktaya kadar yazıda kal'' .Bu yazdığımı emir kipi olarak algılamayınız lütfen,yazının ilerleyen safhasında neden bu notu gerekli gördüğümün tespitini yapacaksınız.

       Ben bazen buradaki BLOG'la ilgilenen yetkilelere çok kızıyorum,neydi onların nikleri,ha hatırladım cebren,natty ve gmsnn.Yazı seçimlerinde çok hata yaptıklarını düşünüyorum.Yazmasını bilen var bilmeyen var kardeşim,herkese de burada yazma hakkı verilmezki,bazılarının anlattığından birşey anlamassın,bazıları Türkçe'yi doğru kullanıp iki lafı bir araya getiremez yinede yazacağım diye debelenir,kimisi ''bende o ortamda olayım'' düşüncesiyle anlamı olmayan yazılar yazıp akıl dışı yorumlar yapar.Yani kısaca,ben bu ortama girip zamanımı veriyorsam kalite kokan yazılar ve yorumlar görmek isterim,işte bu yüzden rumuzlarını zor hatırladığım bu 3 arkadaşa kızıyorum zaman zaman.Okur yazar olmak kolay mı,burası yazı denemeleri yapacağın antrenman sahası mı,belli bir bilgi alış-veriş i olmadan,kişiye birşey katmayan yazıları okumak zorundamıyız.Bir de yazan kişiler bazen entel-dantel havalara girmiyorlar mı tam bir komedi,sanırsın iyi bir gazete de ünlü bir köşe yazarı,pabucumun yazar ı mı yoksa.Neyse fazla uzatmıyayım umarım mesajım gerekli yerlere ulaşır.DIŞ SES: (((''Zaman zaman burada yazı yazanları görüyorum,olumsuz yazdıklarında yöneticileri gaza getirmek için ''yayınlanmaya cesaretiniz varsa'' falan diyorlar bende diyeyim bari'' ))). Vallahi ben yazma özgürlüğümü kullanarak içimden geçenleri yazdım.Şimdi bu yazıyı okuyan sözde editörler eleştiri yaptım diye yayınlamazlar bu yazıyı.Yüreğiniz varsa yayınlarsanız.Nokta...

        GAMYUN BLOG ortamını çok seviyorum,çünkü üyelere özgür bir ortam yaratılmış,dileyen aklından geçenleri güzel bir şekilde bu sayfalara döküp bize ulaştırıyor okuyan bizler de O kişiyle ilgili bir takım bilgiler ediniyoruz.Eskiden önce oyun salonlarına girerdim ama artık önce mutlaka BLOG okuyorum.İnsanların yazma konusunda teşvik edilmesi de çok hoşuma gidiyor,bende cesaretlendim en kısa zamanda yazı göndermek istiyorum.''Acaba eleştiri alır mıyım,bu eleştiriler beni kırar mı,yok amannn neden kırsın ki,neticede hepimiz aynı fikirde olmak zorunda değiliz ki'' ,hem yazmak için profosyonel olmak gerekmiyor ki,hepimizin hata yapma lüksü var yani,o yüzden rahat olurum sanırım.Bazıları dilbilgisine falan çok takılıyor,onları anlayamıyorum,neticede önemli olan duygu değil mi? Yazılanlar bize anlatılmak isteneni veriyorsa fazlasına gerek yok bence.O yüzden de hiç kimse korkmadan bu ortamda yazmalı.Zaten cebren,natty ve gmsnn de bu konuda üyelere yeteri kadar destek oluyorlar,yazıları yayınlıyorlar.Belki de bu ortamda yaza yaza deneyim kazanan bir çok arkadaşımızı ileride profosyonel bir yazar olarak görebiliriz.E o zamanda burada editör konumunda olan arkadaşların emeğini de es geçmemek gerekiyor.Benim gibi yazı yazmaya çekinen bir çok arkadaş vardır,bence çekinecek hiçbir şey yok,burası çok medeni ve demokrat bir ortam,arada küçük tartışmalar olsa da bunlar ortamın tadı tuzu.DIŞ SES:(((''Acaba bu yazımdan sonra bana ''yalaka'' falan derler mi,aman derlerse desinler,ne düşündüysem yazdım işte''))). Ne zamandır aklımdan geçen düşünceleri sonunda paylaşma imkanım oldu.Oh rahatladım.Yeni yazılarımda görüşmek üzere.Virgül,

       MÜNAZARA: Bir konuda karşıt görüşleri savunan takımların fikirlerini çarpıştırdıkları tartışma platformu...

       Dip NOT: Umarım üst not bir anlam kazanmıştır:)...Sevgi ve Saygılar...

      

YORUMLAR

17 Şubat 2012, 12.07

hayatından bir kesit ,güzel bir anı ya da bizi bilgilendirecek birşey yazsaydın daha keyifli okurdum ama yazı dilini beğendim. Denemen güzel olmuş devamı daha keyifli ve eğlence sitesine yakışır olur inşallah:)

 

17 Şubat 2012, 12.28
üst nottaki fikirlerinize tamamen katılıyorum.fakat arada bişey yazmışsınız.''Bazıları dil biligisine takılıyor..Önemli olan duygu değil mi?''Önemli olan duygudur doğru..o duyguyu nasıl yansıttığındır.bunu da türkçe dile getiriyorsunuz..sonuçta türkçe okuyor ve yazıyoruz.bunları dile getirirken dil bilgisi imla kuralları, doğru ifade için en önemli etken bence..bunu da atlamayalım..
17 Şubat 2012, 12.48
Münazara deyince ortaokulda yaptığımız münazara geldi aklıma.Konu gelenek göreneklerimizin toplum için önemi ve gerekliliği gibi birşeydi.2 grup kurmuştu öğretmen birinin takım başkanı bendim , sanki devlet kurtarıyormuş gibi tartışıp durmuştuk :))) bakalım burda kim galip gelecek :P
Ben de o çekinen kesimdenim ve çoğu tespitinize katılıyorum . Başından sonuna kadar okudum Trapper paylaşım için teşekkürler...
17 Şubat 2012, 12.57
Önceki yazılarınızda her geçen gün dil bilgisi için sizi uyaranların sayesinde imla kurallarını öğrendiğim için sevindim demiştiniz.İkinci paragraf ise olduğu gibi mirza78'in devamlılığı nitelindeki rüküş bir alıntı olmuş.Sağduyuyu ekmeğe tercih eden ben,toplumun ahlak temellerini temelden dinamitleyenler hariç kimseyi linç edemem sırf düşünüp yazdı diye.Madem diyoruz burası demokratik bir ortam,madem herkes robot gibi mekanikleşmesin  esnek olalım diyoruz.O zaman bırakalım gruplaşmayı.Başkalarını savunmaya geçmeyi.İsim vermeden blogda bir yazı çıktı herkes sahiplendi.Buna uygun atasözlerini yazmayı kimse istemez.Mirza78'e tepki vermedim çünkü psikolojiler önemli.Belli ki morali bozulmuş,buna rağmen güldürmüş-işte bunların hepsi kontrollü olmam için yan etkenlerdir-,Lakin,devekuşu'nun genele yazdığı eleştirilere gamyunun 5 milyon üyesinden cevap bekler olduk.Popüler deyimle yandaş medya muhabbeti oluyor basbayağı.Hedef gösterilerek birileri sürekli ötelenerek aykırı yazanları-ki aykırı herkese görecedir-deplasmanda oynatarak biz nasıl bir birimizden bir şeyler öğreneceğiz.Devekuşu'nu bir ben haklı gördüm yorumlarda.Ama aynı zamanda mirza78'ide makul görebildim.Birisini savunuyorken diğer taraftan nazi almanyasına dönmeyelim.İlk kez blog yazan her kişinin atlaması gereken bu eleştiri sarmalına bir düğümde biz atarsak insanlar incinir.Bu geçişlerde yardımcı olmalıyız.Kitlesel olarak kendimize olan güvenimiz yıkılıyor,bu oluyor.
17 Şubat 2012, 13.29

 Münazarayı hatırladım , okuldayken öğretmenimiz konu verirdi , iki gruba ayrılırdık . Pis bir yanı vardı o durumun ama . Biz , grubumuzu seçme şansımız olmadığından , inanmadığımız fikri ölümüne ( kazanmacasına ) savunmak durumunda kalırdık . Bir nevi savaştı yani . Burada söz konusu edilen münazara , sanırım herkesin inandığı kısımda olma durumunu savunmak ( bu ne biçim bir cümle oldu ya , düşündüm düşündüm değiştiremedim ) .

Yani bir keresinde ben , yanlış hatırlamıyorsam ' kalem mi kılıç mı keskindir? ' konusunda , kılıç çıktığı için bir Amazon Kadını olup çıkmıştım . Yendik tamam ama , kalemde kaldı aklım hala :)) Hem öğretmenim de beni severdi biliyorum , yoksa neden saçlarımı okşasındı ki teneffüslerde , torpilli olma duygusu harikaydı :))))

Diyeceğim şu ki ; Baştaki tehdit, beni yazıyı sonuna kadar okumaya itti , sonsuza kadar susmak yerine şimdi itiraz ediyorum  DURUN ITIRAZIM VAR ...
-  Bu yazıya yorum yazarak , aslında bugün düşündüğüm yazıyı yazamayacaksam bu yazı hemen yayından kalksın . Hem yazarım , hem yorum( z)arım olmaz aynı günde ...
-  Hem dil kurallarına göre yazamayan yazmasın arkadaş , annesi alsın onu İlkokula yeniden başlatsın, ne o öyle !
-  Kendisini anlatanlar da bundan gayri durdursun  BU İŞİ , sussun , bize ne , hem yalancıysa , biz de o yalanları neden okuyalım ki !
- Bir de , bir de , aniden neşeyle dolup taşan ve bunu buraya taşıyanlar var , biz nelerle mücadele ediyoruz bilmiyorlar , hayat hep onlara lay lay , onlarda tezden üzülsün !!
- Bazıları da , DertKargo gibi , acısını , derdini yazıyor , onlar da bizi ilgilendirmiyor , eğlenmeye gelmişiz ne o öyle !! Tez sesleri kesile ...
- Kişiye özel eleştiriyi sevmem o yüzden isim belirtmeyeceğim ama , mesela bi kız var , bir gün hırsız oluyor hayalinde, bir gün bir şey , tamam bazılarını ben de begenerek okuyorum , üzülmesin diye beğendiğimi de söylüyorum hatta bankoda karşılaşınca ama , yeter ya , hayalinde bir haddi hududu olmalı di mi !

Münazara gereği düşünüldü , yazıldı , kişinin inandığını da inanmadığını da savunması zor aslında . Söz savunmanın .

 Yazıma NOKTA koymadan önce , sabah dinlediğim bir şarkıyı paylaşmak isterim sizlerle ..

 Bilmeli mi bilmemeli miiiii
Yoksa hiç öğrenmemeli miii
Ama ben öğrenmezsem hiç olamam kiiii

Olmalı mı olmamalı mıııı
Yoksa hiiç değişmemeli miii
Ama ben değişmezsemm , BEN olamam kiiii :(((   

Bülent Ortaçgil ' e şapka çıkartırken , sizlere de sevgi tohumları ekiyorum , sevgi bulaşıcıdr ... Sizleri seviyorum ...    Ataya G.

    

 


 

 

 

17 Şubat 2012, 14.06
bu ne şimdi ?.. Hani komplo teorisyeni olsam; yeni bir tartışmayı başlatmak gibi bir düşüncenin olduğu sonucunu çıkarıcam. Hadi o olmadı, sanki birilerinin eleştirisi yapılıyormuş gibi düşüneceğim, o da olmadı yazının içinde bir başka alt metin arayacağım. Galiba bunda birbirinden ayrı görüşe hakim olan üç paragrafın etkisi olsa gerek  Tüm bunların yerine şunu düşünüyorum; ya bırakın dürüst olalım ve bloğu blok olarak kullanalım, gereksiz rollere bürünmeyelim... ve ayrıca; bilgili olmakla ukalalık arasında çok ince bir çizgi vardır...
17 Şubat 2012, 14.06
avukat yetiştiren bilim dalı diye biliyodum demek buymuş aslında, hımm
17 Şubat 2012, 14.17

Bu münazarada sanırım ben son paragraftaki kısmın savunucusu olurdum. Nasıl ki toplumun pek çok kesitiyle aynı ortamda yaşıyorsak, bu bloglarda da bilgi-duygu vs. gibi paylaşımlarla bu havayı solumalıyız. Bloglarda paylaşımlarımız görüldükçe,  her konuda (imla, bilgi edinme ve en önemlisi okuma alışkanlığı ) kendimizi daha çok geliştireceğimize inananlardanım.

17 Şubat 2012, 14.40
    Trapper_4Everr :)) Öncelikle yazan Trapper olunca geri dönüleceğini sanmıyorum ve konuya giriş yaparken söylediğini şahsen emir kipi olarak algıladım :D Bende gamyun Blog ortamını sevenlerdenim. Belirli bi zaman sonra alışkanlık oluyor zaten önce blog okuyup sonra salonlara girmek :) Tabiki önemli olan duygu ama dil bilgisini de es geçmemek lazım. Duyguyu hissederim ama anlamakta zorlanırım o zaman da okuduğumdan keyif almam.. Blog yazmakta Bende çekinen biriydim hatta blog dahi okumazdım.. Nerden nereye :)) Emeğine Sağlık Trapper... 
17 Şubat 2012, 15.33

KOKMA_BEN _VARIM  isimli arkadaş yazıyı ve yazanın niyetini.veya yazanın ne niyette olup olamadığını çok güzel yorumlamış,anlayabilenlere tabii..:))

   sözde yazının boşa gitmemesini okunmasını sağlamak adına okuyucuya sopa gösterip tehdit ediyor ,yeri gelmiş inceden blogla ilgili yetkililerede sözde fırça atıyor,yeri gelmiş blog yazmaya yeltenenlerede nasıl yazılması gerektiği hususunda (sözde kendi biliyormuş gibi) alaycı bir şekilde akıl veriyor...

    sanki yetkililerede mesaj vermeye çalışıyorki arada, (ben burada yazı yazıyorum banada görev verin der gibi) hem büyüklenmeye çalışıyor hemde aman diliyor .

     .ne bu yaa esir mi aldınız bu milleti size katlanmaya mecburmu bu millet ...

     çekin gidin kardeşim bırakın yeniler gelsin yetişsin .....

         yok imlamış ,yok sıfatmış, yok zamirmişşş...

17 Şubat 2012, 15.54

       Aslında bu yazıyı kaleme alırken belli bir oranda risk yüklendiğimin de farkındaydım.O yüzden üst ve dip notlarla ve münazara tanımıyla yazıyı süsleyeyim de doğru algılansın dedim:)...Tabi ki ortaya bir yazı konulduğunda farklı algılamalar mutlaka olacaktır fakat öncelikle tanımın iyi algılanması gerektiği kanaatindeyim.Yani kısaca yukarıda ki paragrafta savunulan tezler benim şahsi düşüncem olmayabilir,sırf münazara mantığına uygun olması açısından örnek gösterilmiş olabilir,bu konu herrhangi bir konu olabilirdi ama ben ortama daha çok uysun diye BLOG konusunu seçtim.

       Her zaman söylediğim birşey var ''burası asla çıkar çatışmalarının yaşanacağı,insanların kaosla ve kavgalarla besleneceği bir yer değil'' ,fakat bazen bu konu o kadar kişiselleştirilmiş bir şekilde buraya yansıtılıyor ki,bir süre sonra yumağa dolanan kedi durumuna düşüyoruz neyi savunduğumuzu bilmeden ve ben bunlar olurken kendi adıma blog ortamına kendini gizleyerek yan rumuzunu karıştıranlara iyi niyetle bakamıyorum.O yüzden de çirkinsuratlı ya da diğer bildiğimiz nikleriyle BySamsun,sahva,tekvemutlu nikli arkadaşım öncelikle sana sormak istiyorum Allah aşkına ''neyin peşindesin''. 1. si yazıyı üst not da ki endişemi onaylar cinsde hiç anlamamışsın,2. si de yazılan her yazıda yeni bir polemik arayışın neden?.Allah'tan iyi takipçiyim yazılarından senin geçmiş niklerini çözebiliyorum ve oyununa ilk ve son kez gelip sana cevap yazıyorum.Bu ortamda hiçbirimiz ekstra bir role sahip değiliz eğer böyle bir düşüncesi olan varsa tamamen akıl tutulmasına uğramıştır.Tabi ki yeri gelecek fikir bazında sert eleştiriler olacak,münazara tadında geçecek bazen ama amaç niyeti çözmekse ve niyeti anlamaksa,ben senin iyi niyetinden şüphe ediyorum ve her seferinde ''hadi yazsınlarda bir yerden saldırsamda'' mantığını asla doğru bulmuyorum.Bu destansı yorumuda klasik bir sözle sonlandırıyorum.''Sen ne kadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşıdakinin anladığı kadardır'' ya da bu sözü bu ortama uyarlarsak ''Ben bir yazı yazdım,birşeyler anlattım ama sen neyi anladıysan aslında ben onu anlattım''.

17 Şubat 2012, 17.54
Burası bir gazetenin köşe yazarlığı bölümü değil, üstelik onaylayanlar da edebiyatçı değil bildiğim kadarıyla... O' nu beğenmedim, yok  imla hatası, a yok beğenmesede üzülmesin diye beğendim diyorum ( yok artık) , çelişkili  yazıyor  vs. vs... Beğenmeyen zaten yorumsuz bırakıyor..
O kadar iyi bi yazar ve eleştrimen arkadaşlar. mümkünse sizleri daha başka platformlarda görmek istiyoruz :)Bence... burası duyguların, düşüncelerin paylaşıldığı bir ortam.. Bu kadar da abartmanın, deyim yerindeyse kendini poh pohlamak biraz garip..................Burada iki satırlık dahi yazan insanlar bi şekilde emek harcayıp, bizlere birşeyler sunma çabasında bulunuyorlar. Emeğe saygı diyorum... 
Ha birde üstün körü okuyup yazının içeriğini, duygusunu anlamadan yorum yapanlar var dimi....  

Bu karşıt düşünceleri bizimle paylaştığın için teşekkürler.. Yüreğine sağlık..
17 Şubat 2012, 18.00
1.Benim o niklerle utanılacak hiç bir yan etkim olmadı birileri üzerinde
2.Burada reklamın iyisi kötüsü olmaz mantalitene uymayacağım,yüz göz olma hevesine panik pozlarınla yeterince aştın kendini.
3.Olayları kavrama yüzdemin kaçını sana aktardım keşke bilebilseydin.
4,Burada kimseyle bir yarış içinde,heleki senin gibi narsist birisiyle asla bir yarışa girmedim.
5.4.İzaha düşen niyetin,yoksa benim çoğunluktan tarafa olmayıp,sana linç fırsatı veren olay karşısında tamamen nötr kalışımımdan mı?
6.Ben yan nikle yazınca dürüstlüğümü masaya yatırdın ve iyi niyetimden kuşku duydun.Sen gerçeği duyamayacak kadar paranoyaksan,söylesene benim yerimde şu anda mevlana olsaydı nasıl faydalanmayı düşünüyorsun bu içe kapanmışlıkla.
5.Öyle anlaşılıyor ki sen siyasete şimdiden ısınmaya çalışıyorsun.Asırlık dinazorlarda bile böyle niyet okuma görmedim.
6.Sana saldırdığımdan söz ediyorsun ama benim bütün niklerimle yaptığım yorumları al,onları oku ve bir dökümantasyon yap burada yayınla.Bunun olmadığını bildiğim için bir daha asla kara propaganda yapma.
7.Demişsin ki anlatamadım anlayamadın öyle anlayabildin.Sen bu yazıyı bana neden yazdın söyleyeyeim.İşte ben senin o kendininde inanmadığın gibi buraya yazamadıkların varya işte onları hipnoza girip yazmışsın.
8.Bunlar gerçek.Yalan ise;insanın kendisinden başkasına asla güvenmeme batıllığıdır.
9.Eğer istersen ben hep aynı nikle yazmaklada kalmam,kıyafetimi yiyeceğim yemeği de sen seç hep orenkte giyineyim hep o yemekleri yiyeyim.
10.Nazi almanyasından kastım buydu.

Saraylar inşa etmek istiyorsan önce pencerelerinden başla.

17 Şubat 2012, 18.03
Okumayı seviyorum; en ağır romanlardan foto-romanlara, bilimsel kitaplardan aşk romanlarına, polisiyeden Dünya klasiklerine, dram belgelerinden haftalık mizah dergilerine, bir gazete parçasına kadar, ne gelirse akla...

Gamyun'un blog köşesini de takip ediyorum bir süredir; kahkahalar atarak da, içim burkularak da okuduklarım var.

Buradaki blog köşesi bence Gamyun'un HYDE PARK'ı.
Ancak bildiğim kadarıyla, oradaki kürsüde insanlar içinidöküp döküp gidiyor, kimse "Sen nasıl bunu dersin efendii!" diye girişmiyor.
Bizimse kanımız milletçe deli akıyor, alevimiz hazır her daim...

Yapıcı tartışmalar iyidir, gelişime açılır yolu.
Ancak, "Sen bana laf soktun ha, al sana lafın kralı!" tarzı didişme havası hissttiren yazılar beni biraz geriyor, okuduğum yazının kalitesini ister istemez gölgeye itiyor...

İçeriği geçiyorum bu nedenle affola.
Ancak bana göre çok güzel kullandığınız teknik için sizi tüm samimiyetimle tebrik ediyorum.

TEŞEKKÜRLER
17 Şubat 2012, 20.24
Yok yok, bu şaka olmalı, bu kadar da olmaz kişisel hesaplaşmalar. Kim pes diyene kadar devam edecek bu ( yazının devamı için bakınız ; kendini nimetten saymak ) ...
17 Şubat 2012, 20.36
evet, hava soğuk, katılıyorum sana.
17 Şubat 2012, 21.04
Blog yazılarını hiç okumazdım ilk kez okudum birazda tuhafıma gitti.Yazı yazmaktaki maksat insanlara,birşeyler verebilmektir.Yazdıklarınıza kısmen katılmama rağmen önce ağır bir eleştiri var, sonra da cesaretlendiriyorsunuz bu bir çelişki değilmi?Üst not dip not düşüncelerinizi yumuşatmak için bir kılıf. Birilerinin yazısı sizi rahatsız etmiş  yazmışsınız. Bence sizde yazı yazmış olmak için yazıyorsunuz...selamlar.
17 Şubat 2012, 21.06

Aslına bakarsanız söylenecek çok şey var. Bir o kadar da hiç bir şey yok. Neyin peşindesiniz anlamıyorum. Kapanmış bir konuyu sil baştan tekrar ısıtıp önümüze sundunuz. Blog portalı getirdiğiniz hale bir bakar mısınız ?

Bu dediğim, önceki söylenenleri yada yazılanları haklı buluyorum anlamına gelmesin lütfen... Ama böyle yaparak aynı şeyi yaptığınızı, bir farkınızın olmadığını görüyorum.

Çok yazı yazmakla ne elde ettiğinizi sanıyorsunuz bilmiyorum ama, inanın beni soğutuyorsunuz.

Herkes istediği sıklıkta yazsın, isteyen istediği kadarını okusun, ister ortasını, ister sonunu... Ama yazdı diye bir misyon, bir ünvan elde ettiğini sanıp burada 5 milyon üyesi olan bir siteye ahkam kesmesi çok ilginç gerçekten...

Temiz bir blog için siz de bir katkı sunsanız çok iyi olacak... Nasıl mı ?

17 Şubat 2012, 21.59

Trap Trap Trap..

 

Sen kiiiiiiiii o kadar insanı blog yazmak için yüreklendiren insan,

 

Sen kiiiiiiiii Blog portala ilk adım atanlara büyük destek verip, onları cesaretlendiren insan,

 

Sen kiiiiiiii hiç bir menfaat gütmeden fikirlerini açıkca beyan eden insan,

 

Şimdi yazına gelelim aslında üst notu bile koymana gerek yoktu bu sayede blogu tam okumadan sırf sana gıcık olup, dur şuna bi giydiriyim diyenleri görürdük, yinede kimse bu duruma düşmesın diye uyarı koymuşsun hoş üst not olduğu halde bu duruma düşenler oldu hatta cephaneyi toplayıp, gelenler oldu ama yukarıda da dediğim gibi sen kiii kibirden, egodan uzak, insanları cesaretlendiren birine bunları yapmalari beni çok üzdü.. Eline sağlık

 

Bu arada O kadar övdüm bi özellik alırsın :))))))))))))))))

17 Şubat 2012, 22.31

Denize düşen yılana sarılır  diye  bir  söz  vardır  trapper.denizemi  düştün? yüzmede  bilmiyorsun  belkide:) bu  sitede de yılanda  yok .ama şanslısın  yinede..üst  düzey yöneticiler var.  sözde  onlara  tutunmaya  çalışıyorsun. onlar  işini  biliyor. sırf  sen  iyi  yazıyorsun diye  diğer  yazamayanların  yazılarına  makas  vuracaklarına  ihtimal  vermiyorum.yeterki  yazılanlarda hakaret  gibi,dini  konuları  tartışmaya  sokacak  yazılar  gibi,siyaset  içeren  yazılar gibi  şeyler  olmasın.  

Ne yani ben  şimdi  senin  gibi  yazamıyorum  diye  kalemi,kağıdı  elime  almayayımmı?  o  zaman kimse  okulada  gitmesin,yazmasın,öğrenmesin   hep  bilenler yazsın  ilköğretim de  bir  sınıfta  aşağı  yukarı  40  öğrenci  bulunmaktadır.bunların  içinde  bir  kısım  öğrenci  ya da  bir  çok öğrenci  süper  zekalı...o  zaman  o sınıfta onlar   hep yazsın.diğerleri  yazmasın.  nasılsa  yazmasını bilmiyorlar.hiç bişide öğrenmeden  devam etsinler. olacak işmi  bu...yazacak,yazacak  daha da  yazacak  ayrıca  bilen  kişilerin  yazdığını  okuyacak ki   bir şeyler   öğrensin..yazmaya  devam  ettikce,okumaya  devam  ettikce  sizin  gibi  üstadların  seviyesine  gelecektir.

Ben  şahsım  adıma  söylüyorum usta  bir  blog  yazarı  değilim  hatta  blog yazarı da  değilim..bana birisi  deseki  bu  sitede iyi  blog  yazarı  varmı ? vereceğim  isimlerden  bir  tanesi sensin..evet  gerçekten  blog  yazmasını  çok  iyi  biliyorsun o  konuda  çok  zekisin. ama  yazdığın  blog  yazıları  okuyanlara  ne gibi  bilgiler veriyor.  veriyormu,vermiyormu  bunlar tartışılır.  .bir   örnek  vereyim.sitede  yazıllmaması gereken siyaset  içerikli yazıların yazılması  içinde usta  bir  yazar  olmak  gerekir.  ama burası  siyaset meydanı değil.yazılacak siyasi  içerikli  yazılarında   bana  bilgi  açısından hiçbir faydası  yok.sadece  menfaaat  amaçlı....

Şöyle bir  toparlayalım.usta bir  blog yazarı olarak  bilmeyenler  yazmasın,bilmeyenlere  yazma  hakkı  verilmesin   demen  çok  üzücü.  zaten bilmeyen kişinin  yazdıkları saçma  sapan  olursa  buna  izin  verilmiyor.izin  verildiğini  söyleyerek  onaylayan  yöneticileride  bişey  bilmiyor  katagorisine  sokmuş  oluyorsun.sen  iyi  yazıyorsun,iyi  yazdığınıda  ima ediyorsun...tamam  sen  yazmana  devam  et...  yazmasını  bilmeyenler  yazılan  yazıyıda anlamakta  zorluk çekecektir  hatta  anlamayacaktır.   o  zaman  sen  bu  yazdıklarını  kime  yazıyorsun  trapper..  senin  gibi yazmasını  iyi  bilenleremi?  ya  da yazılan  yazıda ne  demek isteniyor  bunu iyi  anlayanlaramı  yazıyorsun? senin  burada söylediğin  bu  üzücü cümleden  hiç  bahsetmicektin.   yapacak  olduğun  tekşey  vardı.  o  da  şuydu  yazmasını  iyi  bilmeyenlerin  yazılarına  karşı gelmek  yerine  onların  yazdığı  yazılara  yapacağın  yorumlarla  doğruyu,gerçeği,yazdıklarında  şu  yanlışlar  var  düzeltmen  gerekir gibi  ikazlarda  bulunsaydın   çok  ve  çok çok  daha  iyi  yapmış  olacaktın

                                                           ASI_KES27 Hayal gemisinin  kaptanı:)

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın