gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

YANINDAKİ KADIN KADARSIN...

29 Mart 2012, 13.36
A- A+

       Seçimler, yanılgılar, vazgeçişler, ulaşılamayan hedefler, ödenen bedeller, ödenen bedellerin sonunda gidilen sürgünler.Hangi seçimi yaptın da bu kadar değiştirdin hayatını,ya da neyi seçemediğin için yıllarca keşkelere,acabalara teslim ettin beynini,kalbini,bedenini.''Her seçim bir vazgeçiştir'' sözünü doğruladın mı,test edip onayladın mı adamım?.Neyi seçersen seç ödersin bir şekilde bedelini ama esas özel,önemli seçim yanındaki KADIN'ın...Ne kadar yol aldın,ne kadar geri kaldın işte hepsi bu seçimin sonucu.Yani adamım kısaca,YANINDAKİ KADIN KADARSIN...Bak beraber aynı yolu yürüdüğün Kadın'a ve gör ne kadar olduğunu...

           BERABER AYNI YOLU AŞINDIRDIĞI ERKEĞİN YAŞAM KALİTESİNİ ARTTIRAN,GEREKTİĞİNDE O'NA YOL GÖSTEREN, TÜM ASİL KADINLARA İTHAF EDİLMİŞTİR...

YORUMLAR

29 Mart 2012, 19.32

:-))))))

Şuradan başlayayım; 'Yanındaki kadın kadarsın' erkek arkadaşlar (pardon genelleme yapmayayım, bu felsefeyi savunanlar) için ne talihsiz bir açıklama, ama bu yazının kadınlara dokundurduklarını da düşününce...'İnsan' ı kadın ve erkek diye ayıran düşünce içinde, beyler, eğer yanınızda bir kadın yoksa, demek ki bir 'hiç' oluyorsunuz. Ve 'birşey olmak için ,yanınızda bir kadın olmak zorunda..Bu felsefeden gidecek olursak, bu yazıdan ben sadece, kadına üstün ve ulvi bir değer çıkarırım. Yanındakine, varlığıyla bile değer katan 'kadın' adına çok sevindim. Erkeği de, kadını da karnında taşıyarak, dünyaya getiren kadına, kayıtsız şartsız 'saygı' duyulması farz iken, hangi üstün karar mekanizmasıyla 'Asil ve asil olmayan' kadın tanımını oluşturma hakkını görüyor yazar...

KADINI DA, ERKEĞİ DE, NE İSE O YAPAN, O İNSANIN KENDİ KARAKTERİ,İLKELERİ,HAYAT GÖRÜŞÜ VE BİRİKTİRDİĞİ VE SİNDİRDİĞİ GÜZELLİKLERİ VEYA ÇİRKİNLİKLERİDİR.

29 Mart 2012, 19.45
Yanındaki kadın kadarsın!!! düşündürdü.Yani kadın nitelikli ise sende niteliklisin; değilse sende değilsin  olarak mı almalıyım.Davul dengi dengine çalar olarak mı?Ya da bir erkeğin yol almasında kadının büyük rolü vardır olarak mı?Doğrusu tam olarak anlayamadım. Bu yüzdende yorum yapmıycağım.Ancak siz Trapper, hiç ikilemde bırakmazdınız .Yazdıklarınızı da çok net anlardım.
29 Mart 2012, 19.50

       Ben yanındaki ''kadın'' derim,sen ''erkek'' dersin,bir kısımıda ''insan'' der.Ben erkek gözüyle bakarım,belli bir paye veririm,düşüncelerimi dile getiririm bir takım arkadaşlarda belli bir ''gaz'' ile feminist duygularını deşife ederler.Aslında yazıyı anlamak bu kadar kolayken,yazının kadınları yücelttiği gerçeği gün gibi ortadayken yapılan linç şaşırtıcı:).KADININ ADI YOK.....,KADININ ADI YOKMUŞ...,8 MART'IN DUVAKSIZ GELİNLERİ.....,BÖYLE TÖRE'NİN.....,DUYARLI MEDYA!!!!!!!

       Yukarıda başlıklarını yazdığım yazılar Kadınlar'la ilgili yazılarımdan bazıları,hani nasıl anladığınız ya da anlamak istediğiniz sizlerle alakalı bir durum fakat bu yazının maksadını aştığını söylemek maksadını aşmaktır:).Farklı eğitim gruplarından,farklı algılardan,farklı çevrelerden bir çok insanın buluştuğu bir yerdeyiz.Bu yüzden de farklı algılama noktasını normal karşılamaktayım fakat kişiselleştirerek haykıran arkadaşlara ise,''sanırım kötü 1 gün geçirdiniz'' demek istiyorum ve yazıyı tekrar tekrar okumanızı tavsiye ediyorum.Aslında yazdığım yazılardan sonra parantez ya da açıklama yapmak tuhaf geliyor ama bu ortamda gerekiyor maalesef.ERKEĞİNDEN ÖNDE OLAN,YOL GÖSTEREN,HER HAREKETİ ASALET KOKAN TÜM KADINLARA TEŞEKKÜRLER...

29 Mart 2012, 20.01

Doğrusu yazıyı sınav sorusu gibi yorumladım. Genellikle D / Y sorularının tümüne D veya Y işaretleyen öğrenciler % 50 başarılı olurlar. Ancak soruya neden niçin eklenirse; işte o zaman gerçekte öğrenci ne demek istiyor anlaşılabilir.

Trapper e göre bir erkeğin standardını ölçme mekanizması / ayracı / kıstası / değeri / belirleyicisi vs. olarak yanındaki kadın ifadesi var. Neden bir erkeğin standardını belirleyen kadın olsun? Buna sevinmelimiyiz yoksa üzülmemiz mi lazım?

Bak erkeklerin kalite standartını ölçen iso 2012 belgesi almalarını sağlayan biz kadınlarız diye sevinelimmi? yoksa kendi başlarına bir anlam ifade etmiyolar yine bizimle bir arada anılınca anlamları oluyor diye 0 (sıfır) sayısına diğer rakamların yukardan bakışınımı gönderelim :)))

Aynı şeyi tersine çevirip düşünelim; YANINDAKİ ERKEK KADARSIN... Acaba beyler bu şekilde bir yazı olsaydı nasıl yorumlarlardı?

Bu kadın hayatını paylaştığı veya paylaşacağı bir kadınmı, birliktemi yaşarlar, o anlık yanında olan bir kadınmı ki bu açıdan bakılınca kesinlikle Ataya haklı görünüyor.

Perspektifi sadece kendi bakmak istediğiniz yönden tutmayın. Farklı açılardan yaklaşın ve mümkünse kadın yada erkeği bu mecralarda belirleyici olarak kullanmaktan uzaklaşın diyorum. Beyin fırtınası için teşekkürler...

29 Mart 2012, 20.21
ben blog okurum ama simdiye  kadar yorum yazma geregi duymamistim .Bu yazidan sonra size diyebilecegim tek sey  sizi  KINIYORUMDUR.ataya cok hakli aynen ona katiliyorum.SIZ KIM OLUYORSUNUZDA KADINLARIN YANINDAYMIS gibi durup kadinlari asagiliyorsunuz
29 Mart 2012, 20.29
Bazen, bazı şeyleri aklım almıyor benim.
Yazıyı bir hanım olarak beğendim ben.
Ne vardı da yorumlar kısmı savaş alanına dönmüş adeta?

Kadınlara küfür mü etmiş, aşağılamış mı bu arkadaş?
Ben göremiyorum, zekam yetmiyor belki...
Bir erkek olarak kendi aradığı kadını yazmış belki, yazamaz mı?
Bunca tepki neden anlayamıyorum.
Yorumları hayret içinde okuyorum olanları anlayamadığım için de.

Kendi adıma, bloglara yorum yapma konusunda bir an için ürktüm.
Sağolun(!)
29 Mart 2012, 20.32
       Ataya aslında seni kutlamak lazım:) Bu yazıyı böyle bir havaya sokup farklı algı yaratmayı başardın.Seni ayakta alkışlıyorum,ama şunu bil ki gerçekten okuduğunu anlayan insanlarda var.Seni bir an ortaçağ dönemindeki ''şu adamın evini yakınnnn Ondan bize kötülük gelir'' deyip milleti galeyana benzeten insanlara benzettim:).Keşke açmış olduğunuz blogseverler sohbet salonu bu eylemler için değilde doğru paylaşımlar için kullanılsaydı:)
29 Mart 2012, 21.09
Sürekli dillendirdiğimiz "Emeğe saygı" lafının emek verenlerce sakız gibi çiğnendiğini gördüm.
Hem de yazılarını bayıla bayıla okuduğum arkadaşlar tarafından...:(

Yine aynı -bazı- arkadaşlar tarafından -Yazan arkadaşa "Vayy! Sen kadınları aşağılıyorsun!" denirken - sırf yazıyı beğendiğimiz için küçümseyen "Aferiiinn"li sitemler de gördüm hak etmediğimiz biçimde...

Yazılarınızı çok severek okuyan biri olarak, bana, okurunuza zarar verdiniz sadece diyorum.:(
Nasıl inanacağım şimdi, o yazılarında hissedip sevdiğim samimiyetlerinize?..

Olmadı.
Hiç olmadı bence...


29 Mart 2012, 21.20
yorumlardan sonra farklı şeyler algıladım. zamanında  ısınıp ısınıp blogda patlayan yorumlar gördüm. alınganlık gördüm. yazar en doğal hakkını kullanmış yazmış herkes te aynı hakkı kullanıp yine yazmış. ee daha ne?
 
Ama merak ettim "açmış olduğunuz blogseverler salonu bu eylemler için değilde doğru paylaşımlar için kullanılsaydı:)"

ne demek bu şimdi? siz ki blog diyince ilk çağrışım yapan isimsiniz, salon,blogsever salon , sitenin salonu, kimsenin malı değil (yanlış mı biliyorum yoksa) buyrun siz de girin de ne tür paylaşımlar var ilk gözden görün kulaktan dolma bilgilerle yanlış çıkarımlar yapabilirsiniz demedi demeyin.
29 Mart 2012, 21.43
Sevgili Trapper ,
Ben sizin hele de bayanlara bu şekilde sert yanıtlar vermenizi anlayamıyorum.Şimdi taraf mı olduk yani sizin nazarınızda ,sizin çok beğenerek okuduğumuz yazılarınızda var ama beğenmediklerimiz de olmayacak mı koşulsuz her yazdığınıza süper mi diyelim ? hem bizim aklımız yok mu başkasının lafıyla hareket edelim ,politik dediğiniz tabire ben uymuyorum beğenmediğim insanın yazılarından kaçarım bu konular sizin kişiselleştirebildiklerimizdenmisiniz diye bir yazınız vardı orda da konusulmsutu ama bu kadar bayanın benzer şeyi söylemesini Atayaya bağlamanız uygun düşmedi bence .
Ayrıca blogsever salonunu keşke laf takip etmek için değilde blogseverlerle sohbet etmek adına kullansaydınız sizi de orda görmek isterdik...
29 Mart 2012, 21.44
Gülümmseyinn çekiyorummm, bu günün bir anısıda olmalı dimi...
 Yayında ve yapımda emeği geçen, başta yönetmeniniz olmak üzere tebriklerimi sunuyorum hepinize... ( Bir yazı bu kadar ön yargı ile lastik gibi sündürülüp, kişileştirilip, tam aksi halde ancak bu kadar güzel yorumlanabilirdi ) .............................................................................................................

Yazı ile aynı fikirde olmamız için alnımıza silah dayanmıyor ama silahları çıkarıpta, deyim yerindeyse ateşe tutmanında mantığını anlamış değilim... Bir bloğu okurken, önyargılardan uzak, sakin anımızda okumak önerisinde bulunuyorum tüm blog severlere...

Yazının özüne gelirsek, bu güne dek genel bir yaşam öyküsünde vazgeçışleri, seçımlerı, seçemedıklerını dıle getırıp, bir eksik bir fazla ve bunların sonucunun yanındakı kadın olduğunu anlatan bir yazı.. Herkes hakettiğni yaşarmış..
Kadın= Erkek.....  Erkek=Kadın.....


Emeğine Sağlık Trapper...  Herkese, herşeye inat! Sen hep yaz olur mu smile Resmi.....
29 Mart 2012, 22.00



tüm yorumları noktasından virgülüne kadar okuma vaktim olmadı; ama genel anlamda bu yazının eksikliğinden kaynaklanan bir yanlış anlaşılmanın var olduğu kanaatindeyim.
Sevgili Trapper'in amacını hiç bir zaman aşmadığını onu tanıyanlar iyi bilirler. bilmeyenler bilmediklerine yansınlar demekten başka bir şey gelmiyor elimden...
bu yazıyı öven "KADIN"lar eminim ki yazının içeriğini genel anlamda anlamışlardır, eksik olmasına rağmen ! burda kadın kötüdür, kadın kakadır gibi bir cümle mi var acaba? hayır, yok !. kadın seni yüceltir diyor bas bas bağırıyor adam(Trapper). sen kötü bir adam olsan bile seni yücelten o kadının ASİLliğidir diyor. kadın hamaldır, kadın ezilmesi gerekir gibi cümle mi var acabaa??? tabii ki yokk. 
ADAMIM SEN YANINDAKİ KADINA DUA ET, SENİ ASİL GÖSTEREN ONUN ASİLLİĞİDİR. bu kadar basit !!! Trapper'in iyi niyetini bilenler ilk önce bu cümleyi akıllarına getirirler. ha tersi de olabilir ama bunun aslını özelden sorup öğrenmek buraya üzücü yorum yapmaktan daha iyidirr.

hala tersini düşünen varsa; trapper, yazının gelişme kısmını da yazman gerekir diye düşünüyorum. zira sonuç KABAK gibi ortada, ama demek ki  gelişme kısmı gerekiyormuş gelişebilmek adına...


29 Mart 2012, 22.15

   Yazıyı tekrar tekrar okudum.Yorumumu okudum.Yapılan yorumları okudum.Düşündüm.....Yanlış mı anladım....Yada kendimi yanlış mı ifade ettim.....

    Yazının ana amacını tabi ki anlıyorum da,ifade edişte eksikler buldum kendi yorumumu yazdım.

    Dedim ki ne kadın yanındaki erkek kadardır....Ne de erkek yanındaki kadın kadardır....Birlikte elele bir yola çıkarlar.Başarır ya da başaramazlar....Yenilgileri kimse diğerine yüklememeli .Kim kimi seçiyor??İki kişi birbirini seçmiştir.Kendilerince seçimlerinde haklıdırlar dedim.Kadının asli görevi erkeğin yaşam kalitesini arttırmak değildir bana göre dedim....

   Yazara tek hakaret söz konusu mu?Kaldı ki kendisi severek takip ettiğim kişilerden biridir.

   Hala yazarın asıl ifade etmek istediklerini bu kez yeterince anlatamadığı görüşündeyim.Ben eksik kalan tarafların penceresinden bakmayı seçtim.Neden bardağın dolu tarafından bakmıyorsun Ahu?? diye soran  olursa diyorum ki.Bakmıyorum çünkü,yazarın elinde bir sürahi olduğunu biliyorum...Diyorum ki bardağı tam doldurabilirdi...Hepsi bu...Umarrım anlatabilmişimdir.Saygılarımla....

29 Mart 2012, 22.16
YAZDIKLARINIZA SONUNA KADAR KATILIYORUM TRAPPER. İNCE MESAJI YİNE YERİNDE YİNE DOZUNDA VE HER ZAMANKİ GİBİ SUYA SABUNA DOKUNMADAN VERMİŞSİNİZ. BU ÖZELLİĞİNİZE HEP HAYRAN OLMUŞ VE İMRENMİŞİMDİR. KEŞKE BEN DE BUNU YAPABİLSEM.YORUMLARA BAKTIĞIMDA BİR ÇOK KİŞİNİN MESAJIN SOYUT DEĞİL SOMUT TARAFINI ALGILADIĞINI GÖRDÜM. BIRAKIN OLSUN.İSTEYEN İSTEDİĞİ SONUCU ÇIKARTMAKTA SERBESTTİR. AMA MESAJINIZIN  ASIL CAN ALICI NOKTASI BENCE ÇOK FARKLI. İNSANLARIM ADINA TOPLUMUM ADINA KOCAMAN BİR TEŞEKKÜR  SİZE. SEVGİYLE...
29 Mart 2012, 22.18

 Trapper ! İki oldu sözümü bana yediriyorsun:)

Ataya, dokundurmalara ve çaktırmadan sataşmalara olan hassasiyetini tebrik ediyorum. Diğer yandan, daha önce tek taraflı vuku bulan benzer yorumlara tepki vermeyişin geliyor aklıma. Yani biraz kollama seziyorum yorumunda. Mesela senin bir bloguna adamlıkla ilgili bir yorum yazılmıştı. Ben yazayım o anlar tarzındaydı. Görmezden gelmek yerine buradaki tepkini orada da verebilirdin. Kişisel sorunları buraya taşımayalım diyebilir ve benim gibi düşman ilan edilebilirdin ama en azından objektif kalırdın.

Elbetteki kavgalar ve saygısızlıklar olmasın burada... Ve insanlar kötü yorum ve yazı yazmaya zorlanmasınlar. Burası sadece paylaşımlar ve alış-verişlere dayalı hoş bir köşe olmalı ve bunun için de saygı şart... Ama ne zaman anlayacağız bilmiyorum. Belki de bu hakkımız elimizden alınınca... Yaramazlık yapan çocukların elinden oyuncaklarının alınması gibi.

29 Mart 2012, 22.26

Üzülme Trapper , haddini aşana haddini bildirmekte üzerine tanımam , nasıl ki kelimeleri çevirip dediğim o değildi buydu demekte üstüne olmadığı gibi . Elbette ki yazı  yayınlanmaya uygun bulunmuş ve yazılmıştır , yorumumun da yayınlanabilir nitelikte olduğundan bahisle .. . Başka bir blogda yanlış anladığımı sanıp yorum yazdığımı düşünen sevgili Sirena dan bahsediyorsan ( ki üstüme alarak yorumlamamıştım , okumuşsundur eminim , üzülme biz karşılıklı anladık ) alakası olmadığını söyleyebilirim . Hangi insanlar bundan rahatsız olduklarını sana söylediler bilmiyorum , bana söylemeleri daha hoş olurdu :) 

Yazının içeriğine yorum yapmanın karşı bile olunsa seni çok mutlu edeceğini hep söylersin , neden sabote edildiğini düşünmek gibi bir saplantıya girdiğini anlayamıyorum . İçeriğine şiddetle karşı olduğum  bir yazıydı evet .  ‘ Kadınlardır ederimize değer katan , bizi biz yapan ‘ demiyor  ki yazı , ben de ayakta alkışlayayım .  ‘’ Yani adamım , kısaca YANINDAKİ KADIN KADARSIN ‘’   sözlerine nasıl alkış tutabilirim . Çok afedersiniz , genelevden bir kadınla evlenen bir adama bile ,  namusudur artık diye düşünerek ‘ yengeye selamlar ‘ diyen güzel bir örfümüz adetimiz varken  ‘ bak beraber yürüdüğün kadına , gör ne kadar olduğunu ‘  mantığı kadını yüceltiyor , öyle mi ?  Peki , öyle olsun  :)

 Blog Portalım sözüme takılma  sakın , aidiyet duygumu ifade eder , bu çok kötü bir şey değildir , hepimizin olduğu anlamına gelir ve yorumla katılacağım her yazı bizim portalımıza düşmüştür . Sevgiyi paylaşmayı hep sevdiğimden , bu tarz , incitici yazılar , kişisel alınganlıklar dışında da karşı çıkılabilir , kişisel nasıl alınabilirim ki bu yazıya hem :)

Burası senin blog portalın değil sözüne şiddetle karşı çıkıyorum , burası benim blog portalım  .  Onun da , bunun da , şunun da , tüm üyelerin yani , beni üyeden saymıyor musun ?

Egolarını sergileme yeri asla değil haklısın  , bu ne şekilde mümkün olabilir ki , anlayamadığım  bir şey , bunu söylemen şaşırttı beni .

Son olarak ; Senin bir gizli ima kullandığın sözünü sadece ben anladım ya , gizli ima hiç sevmem ben , sevmediğimi de gizleyemem …  .

Riyakar ve politik olmak konusu aramızda şöyle geçmişti ,  açık olalım mı Trapper ?

Benim , bir arkadaşın yazısına yorum yaptığım ;  herkesin yazması taraftarı olduğum , kırılmaların , üzmelerin olmadığı bir ortam olmasını istediğimden yazdığım bir yorumu , sen ‘’ riyakar  ve politik ‘’ diye nitelendirmiştin  hatırlarsan . Ben özgür düşüncemi yazmıştım oysa , senin gibi düşünmüyordum . Senin gibi davranmadığımdan kınama ifadendi bu ‘ riya ve politika ‘ sözün .  Bu nitelendirmeyi sadece ben anlarım diye mi gizli ima ile getirdin ve buraya bağladın hiç anlayamadım :) Sürü psikolojisiyle beslenmiyorum , yöntem olarak da çok karşıyım .   Yorumum bana aittir , kimse etkilenmesin , asilliğimin ölçüsünü de kimse evet kimse ölçmeye kalkmasın !

Son yorum ekleme yazını yeni okudum , kutlanacak bir şey asla değil karşı çıkışım , alay etme lütfen .  Kimseyi  şu adamın evini yakın diyecek kötülükte bir kişiliğe sahip  olduğuma inandıramazsın , çok üzüldüm . Eğer öyleyse şunu desinler ;  Vurun Kahpeye . Bu mu yani olay ?  Bu kadar basitleştirmeden ,  içerik olarak sevmediğimi başka nasıl anlatabilirdim , sevmedim .

29 Mart 2012, 22.40

Öncelikle Trapper, Yazının gerçek anlamda anlaşılmadığını düşünüyorum. Kadın adına yazılan bu yazı aslında bir KADIN elinden çıkmış olmasını, hatta kendim yazmış olmayı isterdim.

 

Her cümlesine birebir katıldığım bir paylaşım olmuş. Zeytin arkadaşıma çok katılıyorum Kadın adamı vezir de eder, Rezil de. Yuvayı dişi kuş yapar sözünü destekler gibi destekliyorum paylaşımını.

 

Toplum kargaşası yaşanan bu dönem de, etkisi büyük olan KADIN, yeri geldiğinde erkeği egale edip bedeni ve beşeri görevleri layık-ı ile yerine getirirken, tek desteği kendi kendine verdiği beyinsel motivedir. Erkek açısından bakarsak acılara her ne kadar dayanıklı gözükse de duygusal anlamda içsel birikim yapan, neticesi bir patlama ile sonuç bulan, zararı başta kendine ve yakın çevresine veren bir yapıdadır bana göre. Çoğu zaman uzanan bir el onu kendine getirir. O el bir ASİL KADIN elidir.

 

KADIN SAKİNLEŞTİRİR. KADIN TESELLİ EDER. KADIN KONUŞUR. KADIN KONUŞTURUR. KADIN ÇIKAR YOL BULMA ADINA ALTERNATİF YOLLAR SUNAR. KADIN MADDİ VE MANEVİ ERKEĞE YÖN VERENDİR. KADIN ÇOK ŞEYDİR… KADIN HERŞEYDİR.. AMA BUNLARI YAPAN KADIN ASİL KADINDIR VE HER KADINDA ASİL OLAMAZ.

 

Birbirine endeksli yaşan çiftlerde dengeleyici her zaman ASİL KADINDIR

29 Mart 2012, 23.21
Trapper sana bu şekilde bağırmayı hiç yakıştıramadım olumsuz yorumlara karşı daha nazik olmalıydın herşeyden önce sen böyle olmalıydın nasıl senin yazmaya hakkın varsa başka birininde olumsuz olan görüşünü belirtmeye hakkı var.İnsanları kışkırtan olarak suçlamak senin tarzın değilki.O zaman kışkırtan olarak damga yiyeceği için kimse olumsuz yorum yazmasın mı.Şunumu anlamalıyım trappere olumsuz yorum yaparsam bağırır ve beni susturur ben böyle anlamak istemiyorum ve yorumlara olumluda olumsuzda olsa saygı duyulmasını istiyorum.Karalamak amacıyla yapılan yorumları ayırt edebilecek kapasiteye sahipken sen neden bunu bu defa ayırt edemedinde hem yorumu yapanı hemde diğer olumsuz yorumları yapanlarıı kışkırtan ve etkilenen olarak suçladın.Bunu kimseyi korumak adına yazmıyorum sadece bloglarda bulunan bir yorumcu olarak yapılan yorumların daha nazik karşılanmasını isteyen biri olarak yazıyorum.Her zaman dediğimi şimdide diyorum tek doğru bizim doğrumuz değildir bazen başkalarınında doğruları vardır önyargılı olmadan savunmaya geçmeden başkalarınında düşüncelerine saygı duymalıyız.Bu dünyada yalnız yaşamıyoruz bir yoruma bile tahammül edemiyorken ne anlamı var onca yazdığımız güzel yazının demekki sadece kendimizi düşünüyoruz demekki savaşmaya hazır bir ruhumuz var demekki başkalarının düşüncelerini önemsemiyoruz o zaman hiç dinlemeden anlamaya çalışmadan savaşlar çıkarabilecek kapasiteye sahibiz o zaman birileri bizi bu huyumuz yüzünden çok da güzel bir şekilde kullanabilir zaten kullanmıyorlarmı birileri bizi.Neden izin verelim o birilerine.hem kendimiz hem ülkemiz için daha anlayışlı insanlar olalım olmaz mı.
29 Mart 2012, 23.21
Uzun bir aradan sonra ilk kez bir yazıya yorum yapıyorum:) Teşekkürler Trapper çok naif bir yazı olmuş. . . Ben kendi adıma tepki duyacağım hiç bir nokta görmedim yazıda. Kırılmadım, gücenmedim, alınmadım. Bilakis okurken keyif duydum, keşke sizin gibi düşünen karşı cinsin sayısı artsa. 
"Yanındaki kadın kadarsın" sözünüz bana bir atasözümüzü hatırlattı, "Anasına bak kızını al, kenarına bak bezini al", ben ortada ne kötülenen bir anne-kız ne  de kumaş parçası görmüyorum:) 
29 Mart 2012, 23.22

blogları okuyarak dinlenmek istedim, aman Allahım ortalık bibirine girmiş, ne bu hal blog içi savaş çıkmış, nedir bu arkadaşlar.? Nazar değdi galiba, son zamanlarda çok güzel yazılar okuyorduk.Bence kimse yorum yapmasın bi sakinleşin, herkeste bi gerginlik hissettim..

hal böyle olunca yazıyı hemde yorumları okumak oldukça vakit aldı, doğru algılamak adına..Bir kez daha okudum yazıyı, dikkatli okunursa ben bu yazıda kadına bi hakaret göremedim, üstelik bir bayan olarak..Kadın kadındır bir sıfata ya da tamlamaya ihtiyacı yoktur bunun da ayırt edilmesini isterim..Kadındır erkeği rezil de eden, vezir de..Aynı zamanda erkektir de kadını hem rezil hem vezir eden.Bu konuda bir ayrım yapmak yanlış,herkes öncelikle kendinden sorumludur insan olarak.Ayıca tek doğru bilimde vardır, bu konuda herkesin fikri farklı olabilir, dile getirirken daha sakin ve saygılı olunması taraftarıyım.YANINDAKİ KADIN KADARSIN. Bundan bir erkeğin kadın olmadan bir hiç olduğunu, tek başına bir anlam ifade etmmediğini, kadının üstünlüğünü vurguladığını düşünüyorum, umarım  yanılmıyorum? öyle mi sevgili trapper?

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın