gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

İHANET

27 Ağustos 2012, 12.35
A- A+

İhanet dendimi akla ilk gelen sevgiliye( eşe) yapılan ihanettir....Değilmi?? Tarih boyunca birçok hukuk sisteminde tüm suçların en büyüğü olarak değerlendirilmiş olan ve en şiddetli biçimde cezalandırılmış olan VATANA İHANET   çok daha önemlidir de yazmaya kalksak sayfalar sığmaz....İyisimi biz kişiler arasındaki  ihaneti  irdeliyelim...

En büyük ihanet beyindeki ihanettir demişler de neden ihanet eder ki insanlar birbirine...Neden özellikle erkekler uzun süreli evliliklerinde (ilişkilerinde) eşlerine ihanet ederler??Nedir onları bu ihanete iten sebepler??Hepimiz merak ederiz bunları da itiraf etmekten korkarız nedense...

 

Biz kadınlar ; ihanet konusunda daha yaya kalıyoruz erkeklerle kıyaslandığımızda...Elbette kadınların ihaneti de sözkonusudur ve onların ihaneti eşlerini aldatmak yanında başka bir kadının mağduriyetidir de aslında !!! Kadınların ihanetini bir sonraki bloğumda işlemek  kaydıyla daha sonraya bırakıyorum ...

 

 Yukarda da değindiğimiz gibi erkekler neden eşlerini aldatıyor diye  bir soru geliyor hemen akla...Bu konuda uzmanların bazı tesbitleri olmuş . Şöyle sıralamışlar bu nedenleri::::

1-Kadınlar uzun süreli ilişkilerde eşlerine yeterli  ilgiyi göstermemekte ;  bu da zaman içinde erkegi kadından soğutmakta....

2-Çoğu kadın ;’’çevre ne der’’ ‘’ aman çocuklarım babasız kalmasın’’ gibi nedenlerle eşinin ihanetinde bunu affeder . Bu da 2. Bir ihanet için erkeğe cesaret verir...

3-Kadının  sürekli kendi fikirlerini kocasına empoze etmeye çalışması  ;  erkeğin başkasını aklına getirme ihtimalini yükseltir....

4-Hiç bir erkek  , karşı cinse kolay kolay hayır diyemez...Bu nedenle ihanet için böyle bir fırsat yakaladıgı anda bunu degerlendirmekten hiç çekinmez..

5-Başka kadın tarafından beğenildiğini  hissetmek  ; erkeğin egosunu tatmin eder. Bu durumda da ihanet kaçınılmaz olur...

6-Erkekler in çoğu ‘’ göz  görmeyince  kalp de hissetmez’’ deyip eşini kandırabileceğine  inanır..Bu düşünceyle de aldatmayı deneyebilir...

7-İhanet  ;  başka bir kadınla  ‘’yasak ilişki’’ , erkeklerın adrenalinini yükseltir. Bu heyecan  ihanetin en büyük nedenidir. Arkası da gelmektedir..

8-Evlilik , zaman içinde seks hayatını da monotonlaştırır....Bu da en büyük ihanet nedenlerinden biridir...

 

Bu yazıyı korkarak yazdım....SAKIN BANA  KALEMLERİNİZLE SALDIRMAYIN ( ÖZELLİKLE BEYLER !!!!!)  Bunlar benim değil uzmanların görüşleri....

Hoşçakalın.....

YORUMLAR

27 Ağustos 2012, 13.27

   Birde şöyle bakalım konuya :

 İhanete uğrayan  kadın  bunu  hemen  her  ortamda dile getirir.Mahallede,  aile  arasında, arkadaş ortamında ve bir çok yerde.Çünkü kadının mağduriyeti  günümüzde  çok fazla prim  yapmakta.  Fakat erkek  uğradığı ihaneti bırakın  çevresine,kendine bile itiraf edemez. Hal böyle  olunca   raytingi yüksek  '' erkek  ihaneti''  başlık olarak atılır  hey  yerde.  Ben inanıyorum ki,  ''mezera  giden  sırlar ''    sıralamasında  ilk  sırayı '' kadının  ihaneti''  alır.

 Uzmanların  açıklamaları ise doğrudur  bence. '' Erkeğin İhaneti''  başlık olarak  atılıyorsa ,uzmanlarında  bu başlık adı altında fikir beyan etmeleri çok doğal.Ağır kaçacak belki ama  keşke  kadın ihanetlerinin de   erkekler kadar   kısmi geçerli sebebi olabilse.

İhanetin  cinsiyeti  ve milliyeti yoktur.Rakamsal  değeri de yoktur.Ama maalesef  nüfusu çoktur .:)

  Cesaretinizi  kutluyor ve ''Kadın ihaneti''   konulu  blog vaadinizin sözde  kalmamasını;   sözde  kalması   halinde,  bulunduğunuz  vaadin,  şu anki paylaşımdaki  korkunun  kalp atışları olarak algılanacağını bilmenizi isterim.

  Emeğinize  sağlık...

27 Ağustos 2012, 13.49
büyük marifettir ihanet; gün gelip, bütün bedelinin ödeneceği bi hareketi yapmak büyük sorumluluk ister. aslında ihanet; insanın kendini soymasıdır..
27 Ağustos 2012, 13.57

           Bence erkeğin ihaneti sayısında kadının ihaneti mevcuttur. Sonuçta erkek ihaneti bir kadınla gerçekleştirmektedir.İhanet gerekçesi ne olursa olsun ,ihanetin kelime kökü ve eylemcisi haindir.Evliliklere sadakat, aileye sadakat evli kişilerin en büyük görevleridir.Evlilikse fırtınalı havada yelkenli  kullanmaktır. Yelkenliyi limana kazasız ulaştıran evliliğinde başarılı olmuş demektir.Evliliğinde monotonluktan şikayet eden ,çözümü ihanette arıyorsa etik değerlerden yoksun demektir.İhanete gerekçe olarak ben aç gözlülüğü gösteriyorum.Eğer eşiyle sorunları varsa çözsün,çözemiyorsa yardım alsın ,olmuyorsa medenice bitirsin ,hiç kimseninde onuruyla oynamasın.HA sahi çözüm bulmak uğraşmak zaman ve emek isteyen yorucu bir iş .Bunu göze alamadığı için eşi dışında hayatını renklendiren ise kendini mağdur göstermesin.

 

        Konu çok önemli ve değerli.Yazıkki günümüzde çok fazla yaşanan bir sorun.Ne demişler ''eline , beline , diline '' hayatta ölçü budur.

27 Ağustos 2012, 14.00
Neden erkeklere ihanet eden, kadınlara edilen der dururuz bilemiyorum, erkekler bunu bir kadınla yapmıyor mu? Aldatmak ile eş tutarsak kelimeyi işin içine kandırmak da eklersek bir de... Ben en çok kandırılmak kısmında acı duyuyorum. Yok bişey yok sen inanma kısmı daha kötü. Tekeşlilik sosyal yapılaşmanın bir doğal süreci tamam ama genler aykırı aykırı gidiyor demek:))
27 Ağustos 2012, 14.26

EY ERKEKLERRRRR!!!!!!
Eğer tek eşlilik kurallarına sadık kalmışsanız ; nikah masasındaki taahhütlerinizi bir ömür boyu yerine getirmişseniz, ve evde oturup kadın parası yememişseniz; kadının çocuklarının nafakası için kazandıgı parayı içki ,  fuhuş ya da kumara yatırmamışsanız  ve en önemlisi ona şiddet uygulamamışsanız ve ailesini kendi ailenizden ayırt etmemişseniz  KADIN  SİZE  ASLA  İHANET ETMEZZ !!!!!
Hatta onu  birazcık olsun  sevdiğinizi hissettirmişseniz; sizin kulunuz köleniz bile olur...BUNU SAKIN UNUTMAYIN !!!!!                       (ALINTI............Edebiyat Rehberi)
27 Ağustos 2012, 14.35
Evet ihanet hainliktir, doğru MASKEM. Açıkça söylemek gerekirse, ben ihanet ettim. Her ihanetinde bir bedeli olduğunu biliyorum ve ödeyeceğim bedeli bekliyorum açıkçası.Ve ihanete uğradım, uğrana ihanet ettiğim kişi tarafından. Ve biliyorum ki o da bedelini ödeyecek bende... Kimsenin ahı yerde kalmaz, arşı deler geçermiş.Biraz arabeskçe mi oldu ne? :))
27 Ağustos 2012, 15.00
Değerli TEVAZU___
Yazınızın sonunda belirtmişsiniz. Lütfen saldırı olarak algılanmasın. Uzmanların yaptığı sizin aracı olduğunuz konuya sadece yorum yapıyorum.
Uzmanlar Erkek ihanetini 8 maddede özetlemişler.
İlginçtir 8 maddenin 5 maddesinde kadının etkisi var.
1- Kadının eşe ilgi göstermemesi...................İlgisizlik2-Çevre ne der yada babasız kalmak.............Cesaretsizlik,korku3-Kadının kocasına fikir empoze etmesi...........Kafa ütülemek4-Erkeğin kadına hayır diyememesi...............Yoldan çıkarma5-Ego tatmini, basit düşünce6-Kafayı kuma gömerek bir yerleri açıkta bırakma7-Yasak ilişki ve adrenalin..........................Adrenalin, Adrenal Medulla dan normal salgılanır.Etmen!!!! vasıtası ile salgılanması artar.8-Karşılıklı iletişimsizlik ve çözüm üretememe.
Kısaca ipler kadının elindedir. Biz erkekler sadece kuklayız.....
Aslında ihanet insanlığın varoluşundan beri olmuş ve olacaktır.İstisnaları saymazsak kadın ve erkek arasında gerçekleşen bir olaydır.Kaç tane ihanet eden erkek var ise o kadar da ihanet eden kadın vardır.Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş :)
Saygılarımla
27 Ağustos 2012, 15.52
Sadece okuyacak, bu konuda yorum yapmayacaktım ama tetiklendim:) ve sanırım uzun olacak yine yorum.:)

İhanet üzerine çok kafa yormuş bugüne dek insanlar. Aralarında tabii ki hain olanlar da vardır.:)
"Ben bunu neden yaptım?" sorgusuna girenler de vardır yani.
--Kendi tercihim gibi-"E kardeşim yaptın, yaptın, sen bilmeyeceksin de biz mi bileceğiz? Ne haltın varsa çek ceremesini, bana ne!" demek de var, hainin, kendi içine su serpme arayışında yardımcı olup çeşitli nedenler -bahaneler- üretmek de var.:) -Blogdaki örnekler gibi:)-
Abartırsan, çoğaltırsan bahaneyi, hain "Abii ben aldatmayım da kimler aldatsın?" mağduriyetine çabucak girebilir, sonra da gelsin devamı...:)

Ben, insanoğlunun tek eşli olmasının doğasına aykırı geldiğini düşünüyorum ama çok keskin frenleri de var tabii insan olanın;
önce kendine saygı gibi, bu saygıdan doğan nefse hakimiyet gibi, vicdan gibi, irade gibi gibi. Kullanmak gerek, kullanmak için yürek gerek.
Bunun dışında pek kafa yormam ihanet konusuna. Eden etsin, edilen yol belirlesin ağlamasın boşuna. Bana ne?:)

Blog yorumlarında beymen'e güldüm yine.:))
Bu tip kadın- erkek konusu, hele de az erkeğe yüklenme meyilli yazı gördü mü, tutabilene aşkolsun.:))) Hemen dalıyor şövalye "Esas kendinize bakın siz." tavırlarıyla.:)))
Bu gibilerin adına ne denir tam olarak bilmiyorum; Reşat Nuri'nin bir romanında Homongolos vardı,kadın düşmanı karakter. Ondan desek uymuyor hiç, kardeşimiz seviyor hanımları. Bir de Homongolos tipsiz bir adamdı. Iııh hiç olmadı bu.
Antifeminist diyebiliriz sanırım, Maskülist diyebiliriz.:)

Beymen, "İhanete uğrayan kadın dünya aleme duyuruyor, çünkü kadın mağduriyeti prim yapıyor. Erkek bunu yapmaz." demiş özetle, bu bana ters geldi. "Haydaaa!" dedim okuyunca.
Ne yani? Kadın gurursuz mu erkeğe göre?
Neden dünya aleme "Benim herif beni artık beğenmiyor, benden daha iyisini buldu koklayacak, böööö!" diye ağlasın ki sırf prim için. Bunun getirisi ne olabilir?
Tespit doğru olabilir kişiye göre -prim, raiting kısmı hariç- ama neden bence prim yapmak, gurursuzluk falan değil; toplumda kemikleşmiş o çarpık tez: "Kadın yaparsa namussuzluk, erkek yaparsa elinin kiri." kabullenişi.
Bu bakışı değiştirmeye başlamış bazı kadınlar, temiz elleriyle öyle bir şamar aşkeder ki ihanetçi adama, o adam "Okuna basmış kaz gibi" düşünür durur kirli ellerine baka baka...:)
Bir de şunu demiş:
"Ağır kaçacak belki ama  keşke  kadın ihanetlerinin de   erkekler kadar   kısmi geçerli sebebi olabilse."
Yok artık!
Yapma bunuuuu! Yapma bunuuu!:)
0 "Kısmi geçerli nedenler"den birkaçını rica etsem?..
Bakalım,ihaneti geçerli sayabilen faktörler nelermiş?
"Minere çalmadan kılıf hazırlama" durumları mı var nedir?:)))

Teşekkürler Tevazu.
Sayende eğlendim şahsen.:)


27 Ağustos 2012, 15.59

Yorumculara katılmamak mümkün değil....İhanet olayı tek kişilik değildir...Her iki cins de ayni oranda suçludur bence de...Biri tahrik edilendir; ötekiyse tahrik olan....Verdiğim sözde illa ki duracağım...Kadın olmam kadın ihanetini inkar etmemi gerektirmez...Olaya objektif gözle bakıyorum inanın...Sadece blog çok uzun olup okuyucuları sıkmasın diye ikiye ayırdım...ERKEK İHANETİ ve KADIN İHANETİ diye....Onaydan gecmesi halinde yarınki bloğum Kadın İhanetiyle ilgili olacaktır...

Bi de sizlere bir sır vermek istiyorum da  ; sonrayamı bıraksam acaba??? Evet , evet sonraya kalsın....Yarınki bloğumdan sonra o sırrı da acıklıyacam :)))))))))

Hoşçakalın.............

27 Ağustos 2012, 17.48

 Yanıldın  Sat_Agraha :))  Israrla  'kadın neden  aldatır''   başlıklı  blogu istedim yazar  arkadaştan.O gün  koruyucu   tavrımı kadınlardan yana koymam  kuvvetle muhtemeldi.. ee  denge şart:)

  Yine bir diğer   konu;  erkek  uğradığı ihaneti kadın kadar  rahat dillendiremez.Bu konu da  kesinlikle   ısrarcıyım.Gerekirse bunu çok basit bir anketle  desteklerim gamyun da  bile :)1000  kişilik  mini  anket  sonucu  büyük ihtimalle:  kaç erkek ihanete uğradı= 10 u geçmez,  ama kadınların uğradığı ihanet   100lerle ifade edilir. Ama  oysa kadınlarda erkekler  kadar aldatıyor  düşüncesi  toplumda  hakim iken ortaya çıkan böyle bir  sonuç benim düşücemi kayıtsız doğrulamaz mı?

  Erkekler neden aldatır yazmış arkadaşımız  yukarda.Ben_Fatih'te  güzel bir detay yakalamış.Bu  detay üstünden konuşmucam.  Kısmi  geçerli sebeb  konusunu da açayım. Erkeklerin ihaneti yukarda bazı başlıklar atında  toplanmış.   Ama  mademki   rica etmisin bende  kadınların ihanet  sebeblerinden yazayım, uzman  görüşlerinden bir kaçtanesini:) Ve  benim  itibar etmeyip,  geçerli  görmediğim nedenleri.

  Hormonal  nedenler,intikam, ekonomik  şartlar...   bunlar bir kaçtanesi:)   haa  birde  ne  kadar iyi,  düzeyli ve güzel giden bir ilişkisi olsa dahi  bir çok kadında  hakim olan düşünce şuymuş ''  ben bunları haketmiyorum'' :))  yorumsuz...

  Başka bir  detay; kadınlar ihanete ilk  adımı  d.günü ve  yılbaşlarında atarlarmış.Ben  söylemiyorum,  uzman  araştırması.Yani  bu 2 günü erkeklerin önemsememesi  ihanet için yeterli  olabiliyormuş.Aynı şekilde kariyerde  etkiliymiş.  Hedeflediği kariyere  ulaşan bir  kadın,  evinde   eşinden yeterli övgüyü   görmemesi  bile   sebebmiş ihanete.

  İşte tüm bu nedenlere itibar etmediğim için, keşke  geçerli bir nedenleri olsa diyorum.Sakın bana  kötü muamele  ,şiddet  demeyin lütfen.Çünkü bunlar  aldatma sebebi değil,  ayrılık sebebidir.

  Yarınki blogda  görüşmek  üzere...:))

27 Ağustos 2012, 18.12
İhanet: Slayer'ın Dave Lombardo ile bir süre yollarını ayırmasıdır.
Haricindeki kadın erkek  aldatma hikayeleri şayet eğlenceli değilse onun yerine dave'in solosunu dinlemeyi tercih ediyorum

Bakın ben size eğlencelilerden bir tane anlatayım. Başlığı da "kız arkadaşım görüştüğü iki erkeği aynı mekanda nasıl idare etti?" Neyse vazgeçtim. Zaten bunu da kadınların  korkaklık konusunda erkeklerden aşağı kalmadığını vurgulamak için şey ettim :)
27 Ağustos 2012, 18.25
Arkadaşım erkeklerin sevilmeye, ilgiye ihtiyaçları var. Ama kadınlar karşılamıyorlar. Üstelik erkeklere daima dişlerini geçirmeye çalışıyorlar. Erkekleri boğuyorlar.
27 Ağustos 2012, 20.09

 Verdiğim  siparişleri  almaya gitmiştim, alelacele yazdım..  Ve  yorumuna tam  cvp olmayacağını düşündüm  biraz önceki  yorumumun   ...  Sat_Agraha.

 Uzman değilim, zaten bakış açısı olarak  sunmuştum ilk  yorumum da.Ben arkadaşın  yarınki blogunu  sabırsızlıkla bekliyorum.  Çünkü  1.5 yıllık    blogdaki  varlığımda  ilk olucak benim için  okuduğum ve içeriği  kadınları  rahatsız edecek  bir paylaşım.  

 Şövalye gibi demişsin ya  Sat_Agraha; İnanki madalyonun  hep bir tarafının   cilalanıp,  diğer tarafının sadece paslanmış kısmını   gözlere sokmak beni rahatsız ediyor. Dediğim gibi tersi bir  konu işlendiğinde de , hele de  dokundurmalar  genelle ölçülürse  aynen tepkimi kadınlar adına da  koyarım.Ama sende  haklısın, bu tepkimi  göremedin çünkü bunu  gösterebileceğim bir  paylaşım henüz  yazılmadı:)

  Gurur konusunada  açıklık getireyim.Tabii bunlar biraz  önceki  yorumumdaki gibi uzman  fikirleriyle destekli değil..Şahsi görüşüm.  Erkekler;  gücüyle  gurur duyarlar... kadınlar sabırlarıyla. İhanet  yemiş bir  erkek  güç kaybına  uğrar.Ve iddia ediyorum,ihanete  uğramış bir erkek,  öncelikle  kadınların  gözünde değer  kaybeder.''  Sümsük,bir  kadınına sahip, çıkamamış''  gibi benzeri  sözler  yakıştırılır.:)

  İhanet yiyen kadınlar;  gurur  duydukları  sabırlarını,  ihanete  kadar  giden yolda  ne denli ortaya  koyduklarını gösterirler, ve  anlatırlar.Yani  kadın-erkek   egolarını  farklı olgular  besler.Kadın anlatırsa gurursuzluğun  değil,  sabrın  göstergesi  olarak  yapar bunu.Erkek anlatmazsa,  güç kaybını gizleme amacı güder.

 İhanetin  hiç birşekilde  kabul görür  tarafı elbette  yoktur.Zaten ilk yorumumda da   yazdım.Cinsiyeti  yoktur dedim. Rakamsal değeride  yoktur dedim.Ha bir kere  ihanet etmişsin, ha  10 kere...ne farkeder.  Ha intikam için ihanet  etmişsin, ha egon için...  ne farkeder.

27 Ağustos 2012, 20.39
Şeyy, geçerken bir bakayım dedim :)) Yorumlarla şenlenmiş yazı, bana söyleyecek söz kalmamış, bozuk cd de değilim maalesef, gülüp geçeyim bari. Gülücük. Hadi bana eyvallah :)8. madde için bir şeyler yazmak isterim de, sonu memleketin son haline kadar gidebilir, susayım bari :)
27 Ağustos 2012, 20.55
Beymen:))))
"O gün  koruyucu   tavrımı kadınlardan yana koymam  kuvvetle muhtemeldi.. ee  denge şart:)"
ha?:) Vallahi mi?:)
Pekala beklemedeyim.:)

Sorum yanlış anlamaya uygun olmuş sanırım.
Ben, kadınlar için ihanette " kısmi geçerli sebepler"i sormamıştım.
Senin bir erkek olarak, hangi nedenleri erkeğin ihanetinde geçerli saydığını sormuştum.
Madem ki varmış böyle "Kısmi geçerli nedenler" erkekler için ya hani...:)
Dersen ki, "Aha yukarıda, blogda saymış arkadaş, okusana." Derim ki, bu sayılanların biri, bir kaçı ya da tamamı geçerli sayılıp affedilebilir mi ihanetçi senin için? Bu nedenler suçu yumuşatabilir mi?
 -"Sen", burada bir erkek görüşü için kullanılmıştır, beymen üzerinden  kişiselleştirilmiş değildir, dikkate.:)-
Bence hiç bir geçerli neden yok da, ondan merakım.

O anketi yapmana gerek yok. Doğrudur dediklerin.
Benim kabullenmediğim, sadece, "prim kaygısı" durumuydu ve kalemim döndüğünce, bence esas nedeni açıklamaya çalışmıştım, "El kiri" örneğiyle.
Toplumumuzda maalesef, -bence hiç bir farkı olmasa da- erkek ihanetine daha hoşgörülü, hatta zaman zaman sırıtarak bakılırken, kadın ihaneti kuvvetli cinayet sebebi olarak görülebiliyor.
Ve bazı kadınlar, ihanete uğradıklarını etrafa yayarken bir nevi terapi yoluna gidiyor, aynı zamanda erkeği toplum içinde küçük düşürme çabasıyla intikam aldığını sanarak da yan cebe bir gıdım teselli atabiliyor kendi çapında.
Erkekler ise "Yetersiz, aciz" görülebilmeyi asla göze alamadıkları için bucak bucak saklıyor. Aman ha! Onlar yetersiz olabilirler mi hiç(!) Haşaaa! Hepsi birer Bengal kaplanı zira.:)))
-Tamamen kendi görüşlerimdir. Uzman muzman anlamam,dinlemem ben bu konuda. Bu da dikkate alınsın lütfen.:)-

Şu kısma çok güldüm yine:
"ne  kadar iyi,  düzeyli ve güzel giden bir ilişkisi olsa dahi  bir çok kadında  hakim olan düşünce şuymuş ''  ben bunları haketmiyorum'' :)) " :))))
Üç kez okudum, yanlışmı algılıyorum diye.
Yani, kadın orada, iyiliği, güzelliği haketmediğini sanıp mı kendini ihanetin kollarında cezalandırıyormuş?:)))  Atalar bu durumlar için "Rahat battı" demişler. Doğru mu anlamışım?
Yoksa, daha daha fazlasını mı hakettiğini düşünüyormuş? Atalar, bunlar için de "Boşanıp da semerini yiyesiceler!" kategorisi ayırmış.:) -Daha beteri de var da burada yazılmaz şimdi.:)-
Arkadaş, ya bunlar doğru, ben uzayda falan yaşıyorum, ya da bu uzmanlar iyice sıyırmış, artık "Bugün de neye kafa yorup hangi tezleri üretsek acaba?" diye diye halüsinasyon görüyor.:)

Sevgiler

27 Ağustos 2012, 22.11
Sevgili beymen'e,
son yorumun çıkmamıştı benim son yorumu yazıp yolladığımda.
Anlaştık sayılır şimdi.:)
Bu blog bana eğlenceli gelmişti. Geyik kovalamacadaki yoldaşlığınla daha eğlenceli hale geldi.:)
Teşekkürler uyumun için.
Bir sonraki blogda görüşmek üzere diyelim...
27 Ağustos 2012, 22.47
BENCE ÇOK DOGRU 1 YAZI OLMUŞ .. UZMANLAR ( tecrübelerini  yazmışlar ) DOĞRU TEŞHİSLERDE BULUNMUŞLAR ..  ALMAN KADININA SORUYORLAR EŞİN ALDATSA NE YAPARSIN  -- EŞİMİ ÖLDÜRÜRÜM ... İTALYANA SORUYORLAR -- HEM EŞİMİ HEM KENDİMİ  ÖLDÜRÜRÜM .. DİĞER ÜLKELERDE BENZERİ CEVAPLAR ... TÜRK KADININA SORUYORLAR  CVB -- BENİM EŞİM ALDATMAZ :)   BİR ÜNİVERSİTENİN BUYUK ÇAPLI ARAŞTIRMASINA GÖRE TÜRK ERKEĞİNİN %99 U EŞİNİ EN AZ 1 DEFA ALDATMIŞ ..:)  BAYANLAR BUNLA YAŞAMALISINIZ :)) FAZLADA BU KONULARA BULAŞILMAMALI  OKEEE ...
27 Ağustos 2012, 23.42

 beymen33........

Sözüm sözdür .....Yarın blog gelecek.....

 

28 Ağustos 2012, 00.33
Sadece erkeklermi aldatıyor....Kadınlar da en az onlar kadar suçlular..
28 Ağustos 2012, 13.22

Erkeklerdeki 40 nefisin birine sahip çıkma ve kadınların 40 nefislerinin kırkınıda kontrol etmelerinden kaynaklanıyor bence. VATANA İHANET TAMAMEN FARKLI. Tanımı yok bunun. Tek bildiğim önce ihanet edenler yok olur...

beymen33 beyler ihaneti etrafta söylemez doğru her yerde ve herkezin gözü önünde ( sokak ortasında hatta çocuğunun gözü önünde) kadını öldürerek herkeze ilan eder...

Neyse mevzu derin kadınlar erkekler konusu çok teferruatlı. Keşke kimse ihanet etmese. Keşke ihanet yerine konuşarak anlaşarak ve varsa sorunlarını ortaya koyarak sonlandırmayı deneseler.

Örnek; yakın bir tanıdığım eşinin aldattığını öğreniyor ve uzun süre susuyor, evliliğini kurtarmak için ikinci çocuğu dünyaya getiriyor (en büyük hata), ikinci çocuk 4 yaşına geldiğinde artık yürütecek bir evlilik kalmıyor. Adam aleni hale getiriyor. İkiside üniversite mezunu, ikiside aynı dalda benzer mesleklere sahip, adamın yeni seçimide eşi ile aynı meslekten ve üniversite mezunu. Evli çift yıllarca konuşup anlaşarak evlenmiş... Adamın ihanet sebebi eşinin kendine muhtaç olmaması "sen neden başka kadınlar gibi hastalanmıyorsun", naz etmemesi vs. Sanırım kadının ölmeyeceğini sanarak korktu... Boşandılar kadın çocuklarını aldı memleketine gitti. Adam evleneceği yeni seçiminede yol verdi boş dolanıyor ...

İhanet edecek her daldan meyve toplayacak yada çiçek çiçek öz arayacak olan evlenmesin. Evlilik kapı ziline basıp kaçmaya gelmez...

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın