gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

Ayni Yastıkta....

05 Mayıs 2013, 15.37
A- A+

Hiç aldatıldığınız hissine kapıldınız mı ilişkilerinizde ?

Eşiniz zamanlı zamansız bir demet çiçekle geldi mi eve? Yapmadığı bir şeyi yapıp duştayken keyifle ıslık çaldı mı içi içine sığmıyorcasına ? Ya da telefonunu  her gittiği noktaya taşıdı mı bir şey saklar gibi ? panik oldu mu mesela birileri telefonunu  kullandığında ?  yeni kıyafetler, yeni parfümler , egzersizler  vs . vs .  En önemlisi de isteksizlik başladı mı  malum konuda ?

Evetse yanıtlarınız yandığınızın resmidir……Ve yandığımın tabiiii :)))))))))))))))))))

Hangi evlilikte ilk günün heyecanı var?

Hangi evlilikte sarılmalar ilk günkü kadar samimi ve hummalı?

Cicim ayları geçince; kavgalar tartışmalar başlar birçoğumuzun evliliklerinde  olduğu gibi. Gün gelir  sesler kısılmaya, kavgalar bitip tartışmalar anlamsız hale gelmeye başlar;  işte asıl tehlike o zaman başlamış demektir. Uzaklaştıkça uzaklaşır  eşler  birbirlerinden. Evlilik sarp bir uçurumun kenarına gelmiştir  ve  elinizi uzatsanız kaçıp oradan  kayalıklara yuvarlanacak gibidir. Geriye döndürmek artık  çok zordur bu ilişkiyi. Elbette hep umutsuz ve karamsar  olmamalı insan. Tersi de yaşanabilir bazı evliliklerde. Tartışmaların, kavgaların ardından eşler birbirlerine dokunabiliyorlarsa , hatta duygulanabiliyorlarsa bu dokunuşlardan hala ümit var demektir yarınlar adına.

Seyrettiğiniz dizilerden , okuduğunuz gazetelerden  , zevk aldığınız hobilere kadar her şeyiniz farklıysa, eh bir  de yatakları bile ayırmışsanız vah halinizeeeeeeee vah!!!!!

 

Sorunlu yürüyen evliliklerde; erkeklere sorsanız’’ ne varmış küçük bir kaçamak yapmakta ‘’ derler. Bırakın suçluluk duymayı pişmanlık bile söz konusu olmaz  masum kaçamaklarda . Hele de evliliğin gidişatı kötüyse, huzur sokaklarına bile uğramıyorsa, haklı olduklarını bile iddia edebilirler evlilik dışı bir ilişkiye onay verirken. Kötü giden bir birliktelikte her şey mübahtır  ayaklarıyla efelenip  ‘’haklıyım ‘’ edasıyla üst bile çıkabilirler hatta. Anlarsınız ya vicdan meselesi !

 

Kadınlar için durum çok farklı. Onlar eşleri kadar rahat davranamıyorlar bu koşullarda. Yeltenseler bile böyle bir ilişkiye; kendilerini diken üstünde hisseder, vicdanen rahatsızlık duyarlar.

 

Bazen eşlerin hayatı yukarıdaki kadar vahim olmayıp da  erkek milletinin ( kaçamak yapmayanların üstlerine almalarına gerek yok bu tamlamayı ) tek gecelik kaçamakları da söz konusu olabiliyor.  Arkadaşlar arasında ‘’ felekten bir gece  çalalım ’’ denilip  tek gecelik  de olsa ; eşlerini aldatma  olayı vuku bulabiliyor. Kadınlar bu aldatmaları tolore edebiliyorlar mı peki. Olur a kadının kulağına gitmiştir bu kaçamak, kazara birileri çıtlatmıştır kadına eşinin çapkınlığını işte o zaman dananın  kuyruğu kopar mı acaba? Hiç de öyle olmuyor valla. Ne kuyruk kopuyor ne de kafa…

Genelde onur kırıcı, hasar bırakan  , inciten bu durumlarda kadınlar tek gecelik aldatmaları daha kolay affedebiliyorlar. Kimsecikler duymamıştır ya, olup bitmiştir ya, arkası gelmemiş, alışkanlık haline dönüşmemiştir ya;  ‘’ olsun be kocacım, sorun yok ben unuttum gitti ‘’ deyip sarılırken eşine; kırılan gururunu ‘’ Gönül Tamircisine ‘’ emanet edip devam ederler ayni yastığa baş koymaya…Sırtlarını dönseler de birbirlerine.

                                                                                      Strawberry_06

YORUMLAR

05 Mayıs 2013, 17.10
Sen benim gurur duyduğum en değerli arkadaşımsın ne kadar güzel ve gerçekleri anlatmışsın ki bu yazdıklarını yaşamayan insan yok tur . tebrikler gururum ...
05 Mayıs 2013, 17.37

  Hayatın gerçekleriyle dolu bir yazı olmuş eline sağlık.Sanırım  bunlar çoklukla  yaşanır oldu hayatımızda .Şu bir gerçek ki evliliklerde bir süre sonra aşk ölür ama saygı sonsuza dek yaşayabilir.Bize düşen görev saygıyı kaybetmeyelim ,o da yok olursa ilişkiyi ayakta tutacak hiçbir dayanağımız  kalmamış olur.      

 

                                                   Teşekkürler  Strawberry_06

05 Mayıs 2013, 18.07
güzel diyorsunda tevazu eğerki sende buraya girmişsen sende bazı şeyleri yaşamış demek oluyorki yanlışsam düzeltin....!
05 Mayıs 2013, 19.32
Valla yazinizi dikkatle okudum hep suclu erkekler oluyor nedense her zaman ,her konuda burada erkekler kadar hemde en az bayanlarda sucludur bana gore evinde huzurlu ve mutlu olan bir erkek mutlulugu disarda aramaz erkek evine geldiginde guler yuz goremiyorsa hanimin surati bir karis ise ne yapsin erkek tabiki gidecek evde bulamadigi huzuru yanlis da olsa disarida ariycak vede oyle oluyor birde erkek kimle aldatiyor diger aktor kim burada oda bayan demekki yalniz olmuyor yani en az Biz erkekler kadar bayanlarinda sucu var burada birazda bayanlar kendisinde arasa hatayi birazda erkekleri yargilarken kendilerine donup baksalar belki sorun ortadan kalkacak. Herkese saglikli ,huzurlu ,vede mutlu, evlilkler dilerim .SAYGILAR..
05 Mayıs 2013, 20.28

selam dünyanın en güzel en şirin en ASİL kadını  o kadar güzel bir şey yazmışsın ki o kadar harika bir konuya parmak basmışsın ki ne diyeceğimi bilmiyorum sadece şunu diyeyim sen başkasın yazıların BAMBAŞKA iyiki sen benim arkadaşımsın ne şanslıyım 

bestekar- senarist  Mustafa Ercuman  

05 Mayıs 2013, 22.02
slmm lar çilek evet kanayan bir yaraya merhem sürmeye çalışmakta güzel bir başlangıç olmalı ve yazılarını takip ederken kendimden b işilerde arıyorum içlerinde ve düşünüyorum asla iyi yaptığımızı falan düşünmüyorum ama zaman  zaman bunları yaşadımızıda inkar etmiyorum en azından ben etmiyorum sadece erkeklermi suçludur yada kimlerin payı büyüktür die yargılamadan önce nereye gidiyoruz biz ki iz neyiz nerelerdeyiz eski ananelerimize ne oldu saygımızı sevgimizi kaybettik her girdiğimiz oyun salonlarında sanal bile olsa aldatmak aldatılmak isteyen binlercesi ypokmu kaçımız (istisnaları kastetmiyorum)      bu gün acaba kiminle sohbet eder kiminle malum mevzulara dalarızın hesabı içinde değiliz önce kendimizi yargılıyalım kendimmize saygı duymadığımız sürece karşı tarafa saygıyı asla yakalıyamayız anlatacak çok şey var aslınbda ama  dile getirdiğiniz bu konu için tşkrl umarım sadece ailece değil topluma saygı sevgiyi kanatlarından yakalarız
05 Mayıs 2013, 22.09
haklısın boynuna sarılsada afetim diye ama gururları asla tamir olmuyor 
05 Mayıs 2013, 22.44
Sayın TEVAZU__  veya Strawberry_06 ; 
Yazılarınızda nedense hep erkekleri suçlarcasına serzenizleriniz olduğunu görüyorum..
Neden hep erkekler suçlu oluyor hepmi kadınlar haklı,yada hepmi bayanlarımız düz yolda yürüyorda erkekler yanlış şeyler yaparak çamur sıçratıyor etrafa..
Bu bence biraz mantuksız geliyor bana,çünkü hep erkek hata yapıyorsa onu hataya sürükleyen yada iten bir faktör vardır muhakkat.
Yani sadece erkeklerde değil bayanlarımızda da var bu sizin bahsettiğiniz potansiyel..
Ben erkekleri suçladığınız niteliği bir fıkra aktararak bayanlarında nasıl yapabildiğini göstermek istiyorum..Tabi anlayabilenler için olsun bu fıkra..

Saygılar..

Kadının biri 10 tane olan çocuklarını ana sınıfına yazdırmak için başvurmuş ve okulun müdürü kayıt yapması için kadından çocukların isimlerini istemiş. Kadında ahmet demiş.

Müdür bey şaşırarak:
- Nasıl ahmet yani hepsinin ismide ahmet mi_?
Kadın gayet emin bir şekilde:
- Evet

Müdür:
-Peki hanımefendi zor olmuyor mu karıştırmıyor musunuz_?
Kadın:
- Yo bilhakis kolay oluyor ahmet yemeğe diyorum hepsi birden geliyor, ahmet çıkıyoruz diyorum hepsi birden hazırlanıyorlar.

Müdür şaşkınlıkla dinlemekte ve kadına:
- Peki bayan özel iş vermen gerekiyor ise napıyorsun?
Kadın:
 - O ZAMAN SOY İSİMLERİ İLE çagırıyorum demiş..:))

06 Mayıs 2013, 00.03
gerek evlilik hayatımda gerek sevgililik hayatımda mutlaka başka karşı cinslerle birlikte oldum.bu kimi zaman aynı anda 5 kişi ile birlikte olma boyutuna kadar vardı.hiçbir zaman aldatma olarak görmedim ve hiçbir zaman vicdanımda sızlamadı.
ve klasik olarak evlilik hayatında karısından güler yüz görmüyorum o yüzden gözüm dışarda yalanlarını geçin.
erkek eğer aldatmıyorsa 3 sebebi vardır; 1- parası yoktur 2- cesareti yoktur 3- ağzı laf yapmıyordur.
erkeğin aldatması için karşı cinsten beklentilerini bulamaması gibi saçmalığa ihtiyacı yoktur.canı ister; parası veya cesareti varsa ve ağzı laf yapıyorsa aldatır.yok karısından güler yüz görmemişmiş bilmem neymiş hikaye hepsi.
erkek doğası gereği cinsel arzu için sevgiye ihtiyaç duymaz,kadın sevgiye ihtiyaç duyar...bu nedenle erkek için karşı cinsten sevgi göremedim güler yüz göremedim falana ihtiyacı yoktur..hatun hoşuna gidiyorsa ve hoşuna giden hatunu tavlama kabiliyetine sahipse tavlar ve aldatır.gerisi hikaye.....
06 Mayıs 2013, 00.53
gerek evlilik hayatımda gerek sevgililik hayatımda mutlaka başka karşı cinslerle birlikte oldum.bu kimi zaman aynı anda 5 kişi ile birlikte olma boyutuna kadar vardı.hiçbir zaman aldatma olarak görmedim ve hiçbir zaman vicdanımda sızlamadı.
ve klasik olarak evlilik hayatında karısından güler yüz görmüyorum o yüzden gözüm dışarda yalanlarını geçin.
erkek eğer aldatmıyorsa 3 sebebi vardır; 1- parası yoktur 2- cesareti yoktur 3- ağzı laf yapmıyordur.
erkeğin aldatması için karşı cinsten beklentilerini bulamaması gibi saçmalığa ihtiyacı yoktur.canı ister; parası veya cesareti varsa ve ağzı laf yapıyorsa aldatır.yok karısından güler yüz görmemişmiş bilmem neymiş hikaye hepsi.
erkek doğası gereği cinsel arzu için sevgiye ihtiyaç duymaz,kadın sevgiye ihtiyaç duyar...bu nedenle erkek için karşı cinsten sevgi göremedim güler yüz göremedim falana ihtiyacı yoktur..hatun hoşuna gidiyorsa ve hoşuna giden hatunu tavlama kabiliyetine sahipse tavlar ve aldatır.gerisi hikaye.....

Çarpıcı ve bir o kadarda yakıcı bir itiraftı...
06 Mayıs 2013, 03.38
@̲ᴀ̲̲ɢ̲̲ʀ̲̲ᴇ̲̲s̲̲ı̲̲ғ̲̲ ̲   salak olmayan her düşünceye saygım vardır.Fakat yorumun saygı duymakla duymamak arasına götürüyor beni.
Sadece erkeklerin cinsel dürtüleri tavan yapmıyor.Erkekler süper biyolojik canlı değiller.Bayanlarda aynı dürtülere sahipler.Eşin şu düşüncene rağmen seni aldatmamışsa, bir ataerkil toplum düzeni ikinci olarakta merhametinden aldatmamıştır.
Ayrıca verdiğin 3 sebepten anladığım kadarıyla (aldattığın için)1-paran var 2- cesaretin var 3- ağzın laf yapıyor.Bu 3 şeye aynı anda sahip olmana rağmen saat 00.03'te melankolik bir havada burada yorum yapıyorsun.Bence sen kendini aldatıyorsun.
Yıllarca ırkımız barbar gösterildi sarı ırk dediler bize.Yani dünyada hiçbir kültürel birikime katkımız olmamış gibi.Sanırım 40 kere demiş olacaklar ki erkeklerimiz renkten renge giriyor. Çoğunluğu da gerçekten barbarlaşıyor.
Aldatan erkeklerin, aldatan hanımları olur.Doğal süreçte her şey bir gün dengelenir ve sonra başa sarar.
Senin düşüncelerini bu bağlamda eleştiriyorum.Çok yanlış düşünüyorsun, duygudan uzak; dürtü ve hormonlarıyla yaşayan bir canlı olmadığının farkına varmalısın.
Saygılar.




06 Mayıs 2013, 11.16
Aldatmaların çoğundaki temel nedenin  sanıldığı gibi evliliği bitirmek olduğunu sanmıyorum.
 Çoğu erkek ya da kadın, evlilik içinde ya da ilişkilerinde ihmal edildiği hissine kapılarak bu yola 
başvurur. Asıl hedefi önemsendiğini görebilmektir. Bu durumda aldatmaların ilk sırasına asla
 cinselliği koyamayız.Kadınların korkulu rüyası olan aldatılma durumlarında erkekler ne yazık ki 
sonradan suçluluk hissi duyarlarmış . İlginç olan şudur ki sadakatsizliklerin % 75 lik oranında 
evlilikler bozulmadan sürüp gidiyormuş.
06 Mayıs 2013, 12.05
Erkekler, sevgili/eşlerini, Neriman Hanım gibi görünce aldatma yoluna gidiyor ne yazık ki... 

Nedir, bu Neriman Hanım'ların çektiği be !



06 Mayıs 2013, 13.26
Herkese ; ayrı ayrı, tek tek teşekkürlerimi sunuyorum. Sağlıcakla kalın.....
06 Mayıs 2013, 14.56
Çok enterasan bir konu olmuş, Birbirisine yakın çok fazla fikir de oluşmuş. Bir erkeğin eşini aldatması için gerekli şartlar bile sunulmuş, PARA,CESARET,AĞZIN iyi LAF yapması, Ben bunlara ek olarak Birde ALLAH'tan korkmamayı eklemek istiyorum ki Diğer şartlar gerçekleşse bile son şart uymuyorsa bu aldatma olayı her daim olur. Saygı denilmiş ya! O Saygı insanlarıda aşmış artık kişinin yaradanına duyduğu saygı ve sevgi de yok olduğundan kaynaklı bir durum oluşmuştur artık. 
Her şeyin kilit noktası imanda saklıdır diye düşünüyorum..
06 Mayıs 2013, 15.20
    Ben de aynen 0001Maskman gibi düşünüyorum. İman şart... "5" kadınla gönül eğlendirenlere öteki dünyada sayısız azap vardır. Normali "4" kadındır. Lakin gizli cürüm etmeyiniz, hepsinin birbirinden haberi olsun. O da tabi paranız varsa, bu 4 kadına bakamıyorsanız  önünüze bakın, harama el uzatmayın.
  
06 Mayıs 2013, 15.34
bilgegunes daha iyi açıklamış durumu... Hepsinden birbirinden haberli olmasınıda şu anda Türkiyede çok büyük bir kesim kaldıramayacağı için , ve dahi parası da olsa hepsine eşit davranamayacağı için (ki bu Kuran-ı Kerimde Açıklanmış ve zor olduğu vurgulanmıştır) de her kesin helaline saygı göstermesi şarttır. 
06 Mayıs 2013, 17.02
haftada 7 gün var...gelin şunu 7 yapalım..tam eşit olsun...5 olmaz 4 iyidir...sevmedim 4 rakamını....7 iyidir
07 Mayıs 2013, 11.01
gerçekten tek suçlu erkekmidir? o erkek eşini aldatırken başka bir kadınla beraber değilmidir? ve bu kadın birlikte olduğu erkeğin evli olduğunu bilmemektemidir?? bence bunların tüm cevabu şudur: ortada bir suç varsa müşterektir.. aldatmaya götüren sebepler farklılıklar göstere bilir bazen heyecan olsun diye bazen fantezi. bazende mutsuzluktandır.... bu böyle sürer gider ama en önemlisi aldattıktan sonra pişmanlık duyuyorsa o kişi ailesini hala seviyordur
07 Mayıs 2013, 11.47
Blogu okudum ve tabii yorumlarıda..Bir tek 0001Maksman olayı çok net açıklamış. Çok dikkat çekici bir yorum. Lakaytlıktan uzak, işin gerçek yüzünü bir kaç cümlede ortaya döküvermiş. Ayet şeklinde yorum yapanlara da hiç bir şey diyemiyorum. Çünkü;

"inandığınız gibi yaşamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız"
Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın