gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

Cinayet mi?

01 Haziran 2012, 15.44
A- A+

Yaz geldi geliyor derken işte güzel bir gün daha. Hava sıcacık… Haziran ayını çok severim. Ne üşütür ne pişirir. Tam güneşe alışırsınız birden hava kapar ve yağmur yağmaya başlar. Ardından gelen toprak kokusu…

Artan sıcaklıklarla fazlalık kıyafetlerde raflardaki yerlerini alır. Kışın bizleri lahanaya çeviren montlar, kabanlar, atkılar, kazaklar hepsinden kurtuluruz. Şimdi tatil planları ve plaj modası var sırada.

Dışarı çıkarken artık ne giysem derdi de azalır. Bir şort bir askılı body tamam. Hazırsın işte. Tak kocaman güneş gözlüklerini. Şapkanı da unutma, başına güneş geçmesin!

Yazın hafifliğine inat, ağırlaşan fikirler bu sene daha bir arttı. Bir tek biz kalmıştık siyasal konulara alet edilmeyen bizlerde eklendik. Ohh ne alaa!

Bu ülkede yaşayıp gündemden haberi olmayan yoktur sanırım. Gece bir programa denk geldim. Sakallı bir amcam (İlahiyatçı yazar bilmem kim…kimdir? Nedir? İlgilenmiyorum! Kişiler anlattıkları ve anlattıklarının mantığa uygunluğu ile ancak önem arz ederler!) efenim konu ‘’ kürtaj cinayettir!’’ kavramı…

Dinlediklerim karşısında kanımın donmaması imkansız!

Kadının tecavüzcüsünden de olsa hamile kalmışsa eğer kürtaj yaptırması cinayet! MİŞ. 

Özellikle şartellerimi attıran en büyük gaf buydu! Ne demek  yaa? Bir insan kendi iradesi dışında, istemeden- zorlaaa! Başka bir insan müsfettesi tarafından tecavüze uğruyor. O şerefsizin yaptığı ‘’günah’’ mevzu bahis değil! Ancak kadın eğer hamile kalıp ve bu bebeği aldırıyorsa bu bir cinayet…

Hatta bir beyefendi şöyle diyor: ‘’O bebeğin günahı yoktur. ‘Biyolojik babanın!’ suçu, günahsız bir yavruya yüklenemez. Anne onu doğurur, istemiyorsa eğer yetiştirme yurduna verilir. Yaşama hakkı olan bir insanın bu hakkı elinden alınamaz!’’ MIŞ.

Tabi burada kadının neler hissettiğinin bir önemi yok! Neler yaşadığının ve yaşayacağının da! Hatta kadın, tevacüzcüsü  ile evlense ne iyi olur dimi. Bebek anasız babasız kalmaz!...

Ki görmediğimiz ya da duymadığımız şeyler değil bu örnekler.

Kadının bedenine ilişkin tasarruf hakkı olduğu halde bu hak bile elimizden alınmaya çalışılıyor!

Kaldı ki hukuk insanına göre kişiliğin kabulü ancak sağ doğumla mümkündür. İnsan hakları evrensel beyannamesi doğumla başlar. Doğumla temel haklar kazanılır. İnsan hakları Avrupa Sözleşmesi’ nde cenin maddedeki herkes kavramına girmez. Ayrıca cenin anneden ayrı yaşayabilme kabiliyetine sahip olmadıkça çocuk veya insan değildir. Yani olmayan bir şey öldürülemez!

Zannetmiyorum, hiçbir kadın elini kolunu sallaya sallaya keyfiyetle kürtaj yaptırsın. Kendini hazır hissetmiyor oluşu bile bu durumu haklı gösterir ve hiçbir Allah’ın kulunu da ilgilendirmez!

Gelelim bir diğer konuya, kültürümüzde her ne kadar eşitlikten söz edilse de kadınlar olarak ikincil vatandaş kategorisine konduğumuz yadsınamaz bir gerçek. Rahatlıkla her türlü hakkımız gasp edilmeye çalışılıyor.

Konuya yaz aylarının gelmesiyle başlamıştım. Şimdi nerden nereye geldi diyorsunuzdur. Hemen buna da açıklık kazandırayım.

Hani malum yaz geldi giysiler inceldi. Görsellik arttı. Erkeklere ek malzeme...

Geçenlerde bir yazı okumuştum. Bayanların giyim kuşamlarını eleştirip erkeklerin sapkın hareketlerini mecburi ve anlamlı kılan türden. Yorum yapmadım, yapmaya gerek bile duymadım çünkü.

Efenim kadınlar kendilerine çeki düzen vermeliler-MİŞ.

Nedense erkeklerin çoğu kadını, ilk dakikada yanında ikinci dakikada koynunda hayal ederler. Neymiş efendim mini etek giymiş, dekolteli bluzu varmış, bilmem ne de bilmem neyi varmış, gözünün üzerinde kaşı varmış!...

Bahane çok ne de olsa. Kadına bakmanın, nahoş yakıştırmalarda bulunmanın, taciz etmenin ve daha birçok insanlığa yakışmayacak harekette bulunmanın nedeni de bahanesi de çok. Kendilerini haklı göstermenin kılıfları tonla…

Senin iraden yok mu kardeşim? Fıtrattan bahsedenlerin fıtratına ne oldu?  Görmenin elinde olduğu gibi görmemen de elinde değil mi?

Yok mu şu sözde muhafazakarlar, en bol çene de onlarda. Bir tek onlar inançlı bir tek onlar biliyorlar. Ahh kadınlar tek suç sizin. Ne diye şort giyip çıkıyorsunuz? Ne diye makyaj yapıyorsunuz? Ne diye yaşıyorsunuz? Diyecekler neredeyse!

Herkes işine baksın, kendine baksın! Bu ülkede kadın olmak zor evet hem de çok zor!

Mini etek mi giyeceğim? Başörtüsü mü takacağım? Sezaryenle mi, normal doğum mu yapacağım? Kürtaj mı yaptıracağım?

Buna ben karar veririm. Hiçbir Allah’ın kulunu da ilgilendirmez!

 


YORUMLAR

02 Haziran 2012, 14.36
      Beymen o istatistikler zaten yasal olmayan kürtajdır. Şöyle ki Kız diye kürtaj yaptırabilmek için en az 3. ayın sonunu beklemek gerekir ki cinsiyetini öğrenebilesin.Yasal kürtaj 10. hafta sonuna kadardır. Eski yasayla 2. sırada olabilen bir durum yeni yasayla yok olmayacak sanırım. Hatta toplumun hazır olmadığı bir yasa hiç bir şeyi çözmediği gibi işleri başka şeye saracaktır.
    Cinayet konusunda hassas olan hükümetimiz doğum kontrol yöntemlerini yaygınlaştırsın ya da bedava yapsın bence Ama baya bir maliyet ayırmak lazımdır ki hala ilaçsızlıktan  ölen bebekleri, insanları gördükçe komik gelebilir bu önerim. Zaten herkesin başına bir ahlak bekçisi diker de bunu yapmaz yine de :)

  Bir de yorumlarda dikkatimi çeken şey tecavüz sanki normalmiş gibi hep bu baz alınarak savunulmaya çalışılıyor.Yasalar önünde normal olmayan bir durumun sonucu da yasalar önünde  normal olamaz ki. Hükümet o çocukları sosyal yardım kurumlarına bırakın diyeceğine tecavüz konusunda da caydırıcı bir şeyler yapsa ya, mesela 13 yaşındaki kızın davasındaki sanıkları ibret-i alem için taksimde sallandırsa ya, aaa! ama pardon cinayet olur bu. Her şey süpersonic gelişen Türk nüfusu içindi unutmuşum.

Sezeryana gelirsek bence ziyanı yok isteyen uygulayabilmeli. Hem ben normal doğduğum için böyleyim sanırım doğarken hasar olmuş olabilir beyinde :)

Son olarak diyorum ki illa birini yok edecekseniz kendinizi yok edin.
02 Haziran 2012, 14.53

Bu sorun bizim için önemli bir sorun. Kaldı ki biz tek özelliklerle değil, oldukça yayılmış olan âdetlerle ilgiliyiz. Erkeklerin savaşçı ruhlarında kadını kendine düşman olarak görmesi yatıyor. Bunların kadının koparılmış kafalarıyla kendilerine geri dönüşüm sağlayabiliyor; bu âdet, böyle bir seferin önderi olan adamı üstelik birtakım ağır yasaklara bağlı kılması bakımından özellikle önemlidir. "kadını kendi karşısında yenik gördüğü zaman utku kazanmış sayar. İçindeki düşmanlık ruhuna kadını kendine kurban seçer. aile içi savaşımında yanına yaklaşılmaz kudretini koruyamama iç güdüsü baskın çıkar.: kadındaki eksik taraf aynen şudur. Kocaya her zaman kızma hakkı vermiş olması. Toplumda kadın düşünce olarak o kadar çaresiz bırakılmış ki. Şanslı olduğu durumlarda bile bu şansını kullanamıyor. Kocanın her zaman: "Kızma’’ hakkı saklıdır. Çünkü o kadının başında o vardır. Emir verecek bağıracak çağıracak. Kadın bu hakka kendini ne zaman yetkin kılarsa bir umut, bir umut diyorum bir hak elde edebilir; kırsal kesimlerde kadının kanı bile kocadan bihaber akmaz.

sevgi ve saygı erkeğin kadına cimri bir insanın cebine elinin bir türlü gitmemesi gibidir nefsine zulüm yapması. oda kadının hak ettiği saygıyı vermemekle mahrum bırakıyor. 

kürtaj ile çok fazla bir şey yazamadım. çünkü bununla ilgili bizim bir şey yazmanın faydası olamayacağını bir şekilde merdiven altında devam edecek. tek temennim sağlıklı bir nesil. s 

bu yazı daha önce yazdığım bir yazının kısa bir özeti ama bir türlü onaydan geçmedi. hatta KADIN diye yazım daha var defalarca vermeme rağmen oda onaydan geçmedi

. şimdi ise bu ve buna benzer yazı görünce kısa pasajlar veriyorum. 

02 Haziran 2012, 15.19

Siz hiç gebeliğinden kurtulmak için akla hayale gelmeyen ilkel yöntemlerle düşük yapmaya çalışan kadının ölümüne tanık oldunuzmu? Ben öğrenciyken tanık oldum hastanın başında doktorun, ebelerin, hemşirelerin ağladığına.

Evde 7 çocuk aralarında birer yaş var. Kadın son dakikalarını yaşıyor. Kocası kapıda ağlıyor. Niçin? Fazla bulmuşlar çocukları kadını doktora getirmemiş kocası. Komşuların dediği yöntemlerle denemiş düşüğü ve ölümü. Bundan sonra göreceğiniz tek şey hastanede anne ölümleri... Kız çocuklar küretaj yapılıyor diyen arkadaşım; erkek çocuk isteyen kocalar yüzünden yapılıyordur o küretajlar.

Aile planlaması eğitimini kabul etmeyenlerin başında erkekler var. Sebep ben evde yokken neyden korunuyorsun? İğrenç suçlama ile kadını sindiriyorlar. Kadın hamile kalınca git başının çaresine bak ben bakamam diyorlar. İkinci karısı ikinci gebeliğinde olunca hastaneye zorla getirilip aldır bu çocuğu ben ikisine bakamam diyenler var. Kadın doğurmak istiyorken kocası aldırttı bebeği. Doğuracaksan babanın evine gidersin diyerek susturdu... Bu konu çok yönlü.

Tecavüz bebeklerini biz büyütürüz demek sadece tecavüzcüleri iştaha getirecek. Bundan sonra ilk sorumlu tutulacaklarda bu fikri ortaya atanlardır. Tecavüzcü ile evlendirilmekle, tecavüzden oluşan gebeliğe devam et demek kime ceza kime ödüldür ? Kadınlar için bırakın kadınlar konuşsun...

HERKEZ ELİNİ VİCDANINA KOYSUN VE BİR İKİ DEĞİL TÜRKİYE'NİN HER YERİNDEKİ KADINLARIN DURUMUNU DÜŞÜNEREK KONUŞSUN. Şehir neresi bilmeyen kadınlar var.

Hangi baba yada koca TECAVÜZE UĞRAYAN EŞİNİN YADA KIZININ, ABLASININ KARDEŞİNİN, AKRABASININ DOĞURMASINA İZİN VERİYOR ??? Evet görelim elleri. Bu soruya yanıt versinler mümkünse.

Başka günahlarınız yokta küretajın günahını düşünmek beyleremi kaldı? Günahsa günah sevapsa sevap bu konu sadece hamileliği oluşturan iki kişiye aittir. Üçüncü şahıslara söz düşmez.

02 Haziran 2012, 15.59

Hemen belirteyim kürtaja karşıyım. Anne ve bebek sağlığı, tecavüz gibi durumlar hariç kesinlikle kürtaj yasaklanmalıdır. Çünkü bu iki durum hariç bence kürtaj cinayetle eş değerdir. 

Özellikle keyfi yere( kariyer, fazla çocuk ) yapılan kürtajları anlayabilmek mümkün değil. Ben bile çevremde en az üç-dört tane ebeveyn olabilmek için kapı kapı dolaşan çift biliyorum. Gitmedikleri doktor,  denemedikleri yol kalmamasına rağmen maalesef nasip olmuyor. Birileri kapı kapı dolaşırken ben istemiyorum diyerek çocuk aldırmak ne kadar insani bir durum tartışılır. Olayı sadece tecavüze indirgeyip kürtajı insani gibi göstermeye çalışmak hiç doğru bir yaklaşım değil

Kürtaja karar yetkisinin sadece anne de olduğunu savunmakta komedi. 

02 Haziran 2012, 16.40
Öncelikle şunu söylemeliyimki başınıza buyruk,çoğu konularda bilginiz olmadığı halde,görüşünüz neyse dini şeyleride o yöne çekme gibi gayet çirkin,gayet patavatsız ne söylediğini bilmez bir blog olmuş.Evet sen herşeyi yapmakta özğürsün,günahında sevabında sana kalır ama asla ve asla altını çizerek söylüyorum dini şeyler hakkında kendini bilmezce yorum yapamazsın ya da onlar hakkında fetva veremessin.Düşüncen sende kalır.Sen o gördüğün programdaki hacı amcaya ne bakıyorsun aç oku bakalım Kuranda ne deniyor ,dini kitaplar ne diyor,beliki oda sen gibi ne söylediğini bilmeyen biri...

Bak ne deniyor Kuranda kadın iffetini korumakla mükelleftir.Oh sen koruma iffetini sakınma sonra tecavüze uğra sonra aldır çocuğu istemediğim kişidendi de cinayet değil de.Esefle kınıyorum malesef yaz gelip zaman geçtikçe böyle insanlarda içimizde çoğalıyor gerçekten yazık !
02 Haziran 2012, 16.40

Bilmiyorum bilmiyorum... Siz benim gözümde 3 bölümlük bir paylaşım yapmışsınız. Yinede size sorsak içinizdekileri tamamıyla dökemediğinizi, keşke şunuda yazsaydım diyeceğinizi biliyorum. Bu kadar genişçe bir paylaşıma tek bir yorum yaparak kendimi ifade edebileceğimi sanmıyorum. Keşke uzun uzun oturup , paylaşımıza değil tek tek cümlelerinize cevap verebilsem (kendimce). Diyebileceğim tek şey;

Ben bir baba değilim; kucağıma kendi kanımdan ve canımdan bir bebek almadım henüz, bunu yazarken bile gülümseyebiliorsam, kendi keyfim doğrultusunda böyle bir ceninin canını alamam.

Ben bir tecavüzcü değilim. O raddeye nasıl gelinir, daha sonra hayat nasıl devam eder, akibiyet düşünülür mü bilemem.

Ben bir doktor değilim. Kürtaja gelen kadının geldikten öncesini ve sonrasını bilemem. Ama yinede ağlaya ağlaya gelip güle oynaya gittiğini zannetmiyorum.

Anlatmak istediğim kürtajı yasaklamak yada serbest bırakmak, bunu kabullenmek veya karşı kalmak çözüm değil. Keyfi duyguları sonunda dünyanın en masum canlılarına kıyan anne ve babaları bu CİNAYETLERİ sonucu kınıyorum. Zorunluluğu sonucu kürtaj yaptırmak isteyen bir kadınında çözümü olarakta görmüyorum. O bebeğin yaşamına son vererek hayatına kaldığı yerden devam edebilecek yaşadıkları silinecekse eyvallah. Ama zannetmiyorum. Şimdiye kadar oooh iyi aldırdım yoksa nasıl bakardım diyen bir insan görmedim ben...

Dp: uzun uzun yorumlar yazıp sildim, siz düzgün bir paylaşım yapmışsınız, bu paylaşıma düzgün bir cevap vermek istedim, başarılı olduğumu sanmıyorum. çünkü hala içimde uzun cevaplarım var.

 

Emeğinize saygı duyuyor, düşüncelerinizi bu kadar güzel anlattığınız için tebrik ediyorum.

02 Haziran 2012, 17.40
Sayın buzlar kraliçesi malesef bende size katılmıyorum. Müslüman  bir  ülkede yaşıyoruz bunu unutmıyalım  önce tecavüz olayı çok ağır  bir  konu onu yazmaya sayfalar yetmez de  kürtaj cinayettir bencede  .Eskiden kadınlarımız korunma yöntemini bilmedikleri halde  kürtaj olmaz  8_10 çocuk yaparlardı ama  şimdi günümüzde  adım başı semt sağlık ocakları var. Birde şunu yazmadan geçemicem annem istemiyerek hamile kaldı veren allah veriyo çevreden herkes tepkiyle .Evlenecek kızın var ayıp dediler Babası belli olan bir  çocuğun doğmasının neresi ayıp ' ki . Katil olmak ayıp utanılacak bir duygu değilmi ?  İyikide  olmuş şimdi  aslan gibi  bir erkek kardeşim var :)
Size katılmadığım diğer bir  konu yazın hafifliğne  inat ağırlaşan fikirler tatilde , yazlıkta , plajda , etilerde , floryada , leventte giyilecekse  bu bi şort bi askılı body tamam da fikirleri ağır olan varoşlarda giyilirse  acaba  kumaşmı yetmemiş diye  gözlerini pörtletip bakanlara ne  dicezz :) Bence yerine göre giyinmemiz  lazım ...

                                                                                               SAYGILAR
02 Haziran 2012, 18.57
Ehhh arkadaş!..
Kumarda mı kaybettin? Saldır kadının tepesine(!)
Çocuğun hayırsız mı çıktı? Saldır kadının terbiyesine(!)
Erkek istedin kız mı doğurdu? Çök kadının cinsine cibilliyetine, kap yenisini fırsat bu fırsat diye(!)
Evdeki artık zevk vermiyor, dışarılara mı dadandın? Senin ne suçun var canıııımmm, "Kadın olup tutaydı elinde" senin gibi armutu(!)
Seçimlerde oy mu gerek? Saldır kadının örtüsüne(!)
Sapkın hislerine set çekemiyor musun? Saldır kadının eteğine, bacağına(!)
İşsiz kaldın bunalımda mısın? Tuzu bahane et, saldır kadının suratının orta yerine(!)
Gizli kapaklı işlerin var da saman altından su mu yürüteceksin? Salla kadına dair bir yeni edepsizlik(!)

Örsele, hırpala, aşağıla, insan yerine koyma, fikrini sorma, sen izin vermeden -sadece kendi bedeni üzerine- fikrini demeye kalkarsa da sürükle, tekmele, copla, gazla(!)
Sonra nasılsa gönlünü alırsın yalandan yalandan,"Kadınlar çiçektir. Cennet anaların ayağı altndadır. Kadınlar başımızın tacıdır." diye.
Sen yolmaya devam et çiçekleri, yerlere at taçları kır gitsin, ayakları falakaya al.(!)

Hele bir de bilmiş bilmiş "Zamanında korunsun efendim." demiyorlar mı?
Bu beylere, "Efendiiii korunma yöntemleri sırf kadına dair değil, erkekler için de var. Örneğin vazektomi diye kesin bir yöntem var senin için. Sadece çocuk yapmanı önler, başka sıkıntısı yok, hele bunu dene bakalım bir de." dersen, 10 çocuklu, yaşı 70'e dayanmışı bile çarıksız kaçar, erkekliklerine halel gelir diye korkarlar.
Sonra haşaaaa! "Kadın kısmısı varken" bunlara ne hacet korunmayla, şunla bunla uğraşmak?(!) Bunların çoğu horoz misali...

Alooooooo! Bu memlekette doğum kontrol hapı aldı diye erkekler tarafından öldürülen yığınla kadın vaaaarrrr! Duydunuz mu beyler?

Bir konu daha var: Erkekler kadını tanımıyor hala. Kadın aklına koyduğunu yapar; 83 öncesinde -Sınırlı kürtajın yasallaştırılmasından önce- ilkel yöntemlerle yapılan düşüklerdeki gibi... Yüzlerce kadın öldü böyle. Kırsalda hala devam etmekte bu sağlıksız yöntemler.
Yasaklanırsa o günlere dönüş kaçınılmaz.
Cinayetin bu boyutu, buna mecbur bırakılan kadınların ölümü unutuldu mu?
Aynı derenin pis suyunda yıkanmak niye?
Bilinçlendirmek, bilgilendirmek zor tabii. Yasakla gitsin önünü düşünmeden. Ardından atacağın din,iman, vicdan söylemleriyle nemalanacağın çıkarları koy cebe.(!)
Hadi yine iyisin.
"Durmak yok, yola devam!"(!)

Konu ile ilgili en güzel yorumu bir karikatürde görmüştüm; bir kadın ve Başbakan -köprüde karşılaşmış iki keçi gibi kızgın gözlerle- kafalarını birbirine bastırmışlar. Kadından çıkan söz baloncuğunda yazılı olan şu: "OĞLUM BAK GİT!"

Teşekkürler Buzlar_Kraliçesi, pek dolmuşuz.:)
Sevgiler.



02 Haziran 2012, 23.06
kürtaj nedir biliyormuydunuz!KÜRTAJDA OLAN ŞEYLER LÜTFEN ÖKUMADAN GEÇMİYELİM bebek ana rahminde rahatça hareket ederken görüntüleniyor.Kürtajı yapan kişi rahme müdahele ettiği zaman çocuk bir an dona kalıyor. Müdahelenin aksi istikametine, rahmin diğer tarafına doğru kaçmaya çalışıyor.Kalp atışları 140'tan 200'e çıkıyor.Kürtaj yapan kişi çocuğu ararken çocuğun dehşetle ağzını açtığını görüyorsunuz. Sonra kürtaj yapan el ona doğru uzanıyor, çocuğun ağzı öylesine açılıyor ki , çığlık atışını filmde görebiliyorsunuz. Kürtaj yapan kişi onu başından tutuyor ve başını vücudundan ayırıyor. 12 haftalık bebekten geriye birkaç doku artığı kalıyor.Bu değişiklik kürtaj çeşitlerinden sadece birisidir.Kürtaj yapanlar anestezi uzmanı arasında gizli bir dil vardır.Baş bir numara olmak üzere çocuğun vücudu numaralandırılıyor. Anestezi uzmanı kürtajı yapana soruyor:'1 numara çıktı mı?Bitirdik mi?' Kürtajı yapan ya da olmayı kabul eden insanlar acaba bir hayatı katlettiklerinin farkındalar mı?'' Kürtajı hikayesinin satırlarını bile okurken insan ürperdiği halde nasıl olur da hissettiği , yaşadığı bir şeyden dehşete kapılmıyor ve korkmuyor?Aslında iş bununla da kalmıyor, insanoğlu vahşetini bir kürtajdan arta kalan ceninlerin kullnaımıyla sergiliyor. Nitekim kozmetik firmalarının ürünlerine kürtajla alınmış bebeklerin ceninleri kullanılıyor. Başta Fransa'da kullanılmak üzere birçok 3. dünya üleksinden getirilen kürtajla alınmış bebeklerin kozmetik firmlarına satıldığı bildirliyor. bunun delili olarak da ABD ve Avrupa'da kamyonlar dolusu ceninin ele geçirilmesi gösteriliyor. kozmetik sanayinin imparatoriçesi yahudi asıllı Helena Rubinstein'in ürünlerinin reklamlarında ''cildin gen ve yaşayan hücrelelerle'' güzelleştiği belirtliyor.Gelgör ki , bu ürünlerin yapımında kullanılan COLLOGEN adlı maddenin ceninden elde edildiği ya bilinmiyor ya da bilinmezlikten geliniyor ve zavallı güzellik düşkünü insanlarda ciltlerinin güzelliği için kullandıkları kozmetik ürünlerinin mayasında , katledilen bir hayatın var olduğunun farkında bile değiller. yoksa aksi olarak ''Vahşetle güzellik olmaz''düsturundan çok mu uzaklar? Dünya bu vahşette yüzerken Türkiye geri kalır mı? Araştırmalar Türkiye'nin gizli cenin cenneti olduğunu ortaya koymuştur.Nitekim Türkiye'nin en büyük doğum hastanesi olan ismi bizde saklı kadın hastanesinde çalışan üst düzey bir yetkili kürtajla alınan ceninlerin kozmetik firmalarına satıldığını söylüyor. Adının açıklanmasınıistemeyen yetkili kozmetik firmalarının kürtaj yapılan bütün hastanlere eleman gönderdiğine dikkat çekerek bu elemanların ceninleri satın alma işlemini son derece gizli yürüttüklerini ve bu ticaretten hastanelrden hayli yüklü gelir de elde ettiğini kaydediyor
02 Haziran 2012, 23.12
     Cinayeti normalmiş gibi görmeyi ,bununda haklı gerekçeleri olduğunu savunmayı bir kadından duymak beni fazla şaşırtmadı.Ne istediğini bilmeyen ,hiçbir zaman  şükretmeyi başaramayan varlıklardır kendileri.
      Bir anlık zevk için hamile kalıcaksın,utancından yada töre cinayetine kurban gitmekten korktuğundan, bebeği hastaneden alıp,poşete koyup, çöpe atıcaksın veya üçkürek toprak eşip yalandan cenaze yapıcaksın sonrada buna cinayet değil ki deyip vicdanını rahatlatacaksın.Bu nasıl insanlık !!
      Hanımefendiler ilahiyatçı hocaları beğenmezler,fakat ,kapısına gelen kısmete burun kıvırıp,yaşı ilerleyincede ''evdemi kalıyorum ne'' deyip  hemen hocalara koşarlar, ''hocam beni bi okurmusun bir türlü evlenemiyorum '' ne güzel değilmi !! Sen dün hocaya atıp tutuyordun ama bugün muhtaçsın ne oldu şimdi söylediklerin buharlaştımı yoksa burnunu mu sürttün yere !!
02 Haziran 2012, 23.38
Kardeşim sen bu yazında kişinin sadece dünyaya geldiği zamanki haklarını savunmaya çalışıyorsun.. Bikere önce geç bi o kısmı çocuk daha dünyaya gelmemiş İnsan hakları evrensel beyannemesi falan saçmalıyorsun..Eğerki burada konu açmadan önce bahsettiğin mevzu hakkında biraz kaynak bilgin olsaydı okadar sitemkar olmazdın...Çünkü anlatılanların hepsi, Kuran Sünnet Hadis İcma ve Kıyasla sabitlenmiş Hükümler..Diyceksinki onlar nee onlar 4 delil senin bahsettiğin mevzu da hepsinde sabitlenmiş olarak anlatılıyo...Çok merak ediyorum nasıl kıvıracaksın artık..Yaranmı varda gocunuyosuncda okadar sitemkar oluyosun.. Sanırım senin dinlediğin hocanın tek hatası söylediklerini hadis veya ayetle kanıtlamaya çalışamamış olmasıdır...Bende bir ilahiyatçıyım ve evet dediğin Tecavüz olaylarını bende şiddetle kınıyorum..Olmaması gerekiyo ama olduğu zamanda bunun suçunun zavallı doğmamış çocuğa maledilmemesinden bahsediliyo kitabımıza göre Yani Kuranı Kerime göre..Ha pardon aynı inançta değilsek o farklı ozaman istediğini düşün ama eğer bizim inancımıza göre böyle bişey yapılırsa biliyosunuz anne karnındaki bi cenin 2 aylıktan itibaren normal bir insan sayılır..Allah bu insanlara akıl fikirden ince hidayet nasip etsin öncelikle bilgisizce bu konuyu açıpta bilgisizce araştırmadan ona hak verenlere...
03 Haziran 2012, 00.14

SİZİ VE GAMYUN YÖNETİMİNİ KUTLUYORUM... NE DE GÜZEL VE ÖZGÜRCE YAZMIŞSINIZ,TEŞEKKÜRLER...

 

03 Haziran 2012, 02.36
Ho ho ho ve noel baba geri gelir :) 
Uzun sonra siftahı böyle güzel bir konuyla açtığım için çok mutluyum.
Şimdi burada yazanların bir çoğu sanırım Müslüman.Efendim öncelikle Afrika da çocuklar açlıktan ölüyor,burada zaman ve para harcayarak cinayet işlemiyor muyuz?
Biri demiş ki tecavüz sonucu doğan çocuğu istemiyorsan çocuk esirgeme kurumuna ver.Neden onlarda orada tecavüze uğrasın diye mi?
Ayrıca bakamayacağımız her bireyi türetmek aslında o bireye ,o ülkeye ,bu dünyaya yapılan bir cinayet olmaz mı?
Bıraksın herkes din elden gidiyor propagandasını hiçbir anne sebepsiz yere evladından vazgeçmez.Vazgeçiyorsa çok büyük bir nedeni vardır.
Bu ülkede vicdan özgürlüğü denen bir şey var.Cinayet olsa bile kimsenin yerine cehennemde yanacağımı sanmıyorum.Her koyun kendi bacağından asılıyor,bloğun efendileri...


03 Haziran 2012, 23.15

Badluck_ küretaj sonucu elde edilen ceninlerden kozmetik ve güzellik ürünlerinin yapıldığını söylemektesiniz. Kozmetik ürünlerinde sadece ceninin kullanıldığından bahsedemezsiniz. Bir çok besin maddeside collagen içermektedir. Kullanılan ürünlerin farmakolojik olarak içeriğini bilmeden nasıl böyle bir yorum yapabiliyorsunuz? İnsanlara duygu sömürüsü yaparak 2010 yılında yayınlanan bir resim paylaşarak kafaları bulandırmayın. Hayatınızda kaç kere bir küretaj işlemine veya doğuma girdiniz bunu da ayrıca merak ediyorum.

Abdulrıfkıya da söylemek istediklerim var. Bu nasıl bir senaryo nasıl bir hayal gücü töre cinayetine kurban gitmekten bahsediyosunuz siz de bu durumu mu normal görüyosunuz? Okuyup üfleyerek evlenme hayali kuran en genç kızlar! abdulrıfkıyı sinirlendirmeyin ;)

Yurek_ yangını YARAMIZ VAR GOCUNUYORUZ!!! Bu sadece blog yazarının değil tüm kadınların kanayan yarasıdır. Ayrıca, aynı inançta olanlar sizin gibi düşünecek diye bir durum söz konusu bile değil. Hem dünyada bulunan diğer inanca sahip insanlar sizden çok mu farklı düşünecekler? Diğer dini inanışları da yeryüzüne indiren ALLAH değil miydi? Allah'ım sen bize akıl fikir ihsan eyle.

Gelişmekte olan bir toplum olduğumuzu söylüyoruz acaba zihniyetlerimiz gelişiyor mu? Küretaj yasaklandığı takdirde oluşabilecek sağlık sorunlarının sorumlusu kim olacak? O zaman kalitesiz kadın doğum uzmanları değil kaliteli psikiyatri uzmanları yetiştirilmeli ki madem ceninler ticari yollarla gizli tutularak mal gibi satılabiliyor böyle insanlar önce kendi insanlıkları geliştirilebilsin.

04 Haziran 2012, 00.36
   Yazdıklarımın  sonuna  kadar arkasındayım.Fakat  Cebren  yanlışlıkla  sildi yukardaki yorumumu.Bu yorumumun onaydan geçecek olmasıda  bahse konu yanlışlığın onayıdır  zaten.

    Söylenilen gibi 10 haftalıktan sonra ki  operasyonlar,  sebebi itibarı ile 2. sıraya oturmuşsa '' kürtajda  kısıtlama'' nın  geregi  zaten  tartışma konusu bile olmamalı.Bu kısıtlama ile  birtek  cana bile yaşam hakkının iade edilmesi  herşeye değer.

  Kadın haklarını  farkındaysanız  herzamanki  gibi önceliğim.Yorumlarım  önyargısız  masaya yatırıldığında  bu durumçok net görülür.

   Hergeçen gün  kadınlarımıza  tanınan hakların  bir gün öncesinden  daha da iyi  olduğunu görmemek  nasıl bir  körlüktür.Haa Yeterli mi,  değil..  Aslında sormak isterdim.  '' Tarihin hangi dönemine  özlem var diye ?  3. yy, 7 . yy,1950ler  , 80ler..  hangi dönemden   daha kötü durumda kadınlarımız  ki, sürekli şikayet ediliyor.Emsal bir dönem   varsa  bilmek isterim''  diye sormak isterdim . ama sormayacağım :)  Çünkü  cinayet işleme  hakkımı elimden alamazsınız diye özgürlük çığlığı  atanlara,  tanıklık eden    geçmiş  bir tarihin  varlığına inanmıyorum.

04 Haziran 2012, 01.32
Blogun içeriğine ve yorum yapanların düşüncelerine değil de,değinmek istediğim konu farklı. Tüm yorumları okumadım. Ancak son bir kaç yorumu yapanların erkekler olduğunu görünce -belkide çoğu yorum erkeklere ait bilemiyorum ya da tam tersi, sonuçta tüm genellemeler yanlıştır :) -, aslında daha çok kadınları ve kadın bedenini ilgilendiren bir konuda, erkeklerin daha çok konuşması da bizim ülkenize has bir özellik olsa gerek.
04 Haziran 2012, 08.59
bu işte bir tuhaflık var. sosyal açıdan hasta görüntüsü çiziyoruz. çünkü kürtajı sadece tecavüz üzerinden tartışıyoruz. meseleyi kadın haklarına dayandırmak yanlıştır, mesele hayat hakkı meselesidir.
şimdi kürtajı savunan hanımlara sorun, hayvan haklarını ve bakın sesleri nasıl yükseliyor. hatta bir üye buraya bir blog yazmıştı. diyorduki kapınızın önüne bir tas su koyun hayvanlar içsin falan filan. ne çok yorum almıştı o blog. şimdilerde hayvanlar için kampanya başlatanların kürtajı savunmaları çok acıklı. işi dolandırıp dolandırıp ideolojik açıdan değerlendirmekte bir o kadar komik geliyor.
gmsnn opum tartıştığımız şey insanın yaşama hakkı, kadın hakkı değil. burdaki hanımların çoğu içtikleri suyu bile parti üzerinden değerlendirdiği sürece biz daha çok tartışırız. yani bu hamur daha çooook su götürür.
04 Haziran 2012, 13.58
badluck___,
Küretajla ilgili "Kısıtlı yasaklama" zaten halen yürürlükte mevcut.
Yasa, 10 haftalıktan sonrasına ancak belli sağlık olumsuzlukları nedeniyle izin veriyor, bunlar dışında yapılanlar yasal değil ve yaptırımları var. -Dileyen mevcut yasayı inceleyebilir.-
Fotoğraflarını pervasızca koyduğunuz gebelik hali 10 haftadan daha fazla.
Zaten yasak olan bir durumun, sadece duyguları örselemek amacıyla ya da bilmeden konulmuş olduğunu düşünüyorum.

Ha, bu yasaya karşın yapılmıyor mu? Yapılıyor yasa dışı,evet.
Konu ile alakalı anlatmaya çalıştığımız bir olumsuzluk da bu noktada. Mevcut yasanın yayılıp genişlemesi, tamamen yasak altına sokulması, bu yasa dışılığın yaygınlaşmasından ve daha fazla kadın ölümü demekten başka şey değil...

Yasalar böyle paldır küldür, tepedeki adamların her konuda uzmanmış gibi salt dini görüşlerine göre "Günah"a odaklı oluşturulamaz ve o şahıslar öyle istiyor diye dayatılamaz demokratik ülkelerde.
Hani baş söylem ya "Daha demokratik Türkiye" naraları, o yüzden yazıyorum.
Yasalar, bilim, hukuk ve tüm toplum örgütlerinin görüşü ile enine boyuna tartışılarak hazırlanır.

Kadınların esas isyanları da bu noktada zaten;doğrudan kendilerini ilgilendiren bir dayatmaya karşı duruştur söyledikleri ama ses çıkardıkları zaman siz ve benzerleriniz tarafından anında "Cani" gibi etiketlenmeleri, dayatıcılar tarafından protesto ediyorlar diye dövülüp gözaltına alınmaları ne kadar da demokratik(!) değil mi?

Ve beymen33,
diğer yorumunu da okumuştum. Yaptığın abartıları, daha önce yorumlarını severek okuyan biri olarak çok yadırgadım açıkçası.
Sözcükleri gayet net ve güzel kullanan birinin tartışılan şeyin ne olduğunu yadsıyarak
"Çünkü  cinayet işleme  hakkımı elimden alamazsınız diye özgürlük çığlığı  atanlara..." gibi bir cümleyi bu kadar rahat kullanabilmesindeki amacın salt sav savunma amacıyla yazılmış art niyetli bir yorum olduğunu düşünüyorum. Bunu sende yadırgadım.
Nasıl yaftalarsınız kadını "Cahil" diye kafadan?!

Veerdiğin diğer örnek de garip. Efendim, tarihsel süreçte kadınların hakları gelişmişmiş.
Ne yani, gelişmese miydi?
Dünya ilerlerken bu ülkenin kadınları yerlerinde mi saysaydı?
Yönetime talip olanlar bu konularda da vaatlerde bulunmuyor mu?
İşleri bu zaten; toplumu insan adına daha iyi hale getirmek.
Bilinçli gördüğümüz erkeklerimizi de biz yanımızda, kolumuzda istiyoruz, karşımızda değil.
Bu işlerin ucu tüm topluma yayılır çünkü.

Konuya "Allah Allah! Hücuuummm!" diye saldıracağınıza düşünmeden, bu ülkede hak arama protestolarının giderek devlet eliyle kısıtlanmasını, insanların hemen her konuda ses çıkaramaz hale gelişlerini, atılan dayak ve gazlarla "Gık çıkarmadan otur! Ben ne dersem o!" gözdağlarının veriliyor olmasını düşünüp bunlara kafa yorun bence. Hani güya toplum yararına konuşuyorsunuz ya...
Sonuçta size değen bir şey yokmuş gibi davranmanız, bazı erkeklerin din iman söylemleri ile kadınlara saldırması akıl alır iş değil.
Unutmayın: MUTLU KADIN,MUTLU TOPLUM.
Başka yolu yok!

Yaşayan bilir arkadaşlar; kadın yaşatmak için vardır,öldürmek için değil!
HİÇ BİR KADIN BEDENİNDEKİ CANLIYI GÜLE OYNAYA YOK ETMEZ! Edemez. Buna en baştan doğası izin vermez. Boşuna kaygılanmayın ve bu "Kraldan fazla kralcı" tavrınızdan vaz geçin.
Bunları da kafanıza çakın!

O süreç her kadın için çok acı bir durumdur ve hiç bir erkek bunu tam olarak anlayamaz.
Anlayamadığınız için en azından yoz ahkam kesmelerden uzak durun beyler!
Bir kadını "Cani" ilan etmek yerine kendi cinayetlerinizi gözden geçirin.
Kadınlar o bebekleri bedenlerine tek başlarına koymuyorlar.
-Evcilik oynarken bile sürekli yatma kısmını düşünenler var ya hani.:) İş o noktadayken meee! İşbittikten sonra möööö! olmaz.-
Bir önceki yorumumda beylere dair bir korunma yolundan söz etmiştim, n'oldu tıs yok...
Acaba devlet bir de buna dair bir yasa çıkarsa;
"Efendim şu kadar çocuğu olan her erkek vazektomi operasyonu yaptırmak zorunda." dense nasıl tepkiler vereceğinizi düşünmek bile istemiyorum.
Hele şu iğneyi bir batırın bakalım kendinize.
04 Haziran 2012, 14.44
Devletin,kürtajı yasaklama nedeni doğmamış çocuğun yaşama hakkını savunmak değil,genç nüfus oranını arttırmak ve nüfus oranını yükseltmektir.Henüz doğmamış çocukla uğraşana kadar doğmuş ama sokağa bırakılmış çocukların gelecekleriyle ilgilenmelidir devlet.Kürtaj meselesi vicdan meselesidir.badluck koyduğunuz resimlerdeki bebek en az 3 aylıktır,zaten yasaktır alınması.Bir başkasına müdahale edebilmek için öncelikle üstünde hakka sahip olmamız gerekir.Babasımısınız?çocuk doğunca siz mi bakıcaksınız?Ayda ne kadar ücret ödeyeceksiniz?İş imkanı verip çocuğuna bakıcı tutacakmısınız?Belkide babası yok nüfusunuza geçirecekmisiniz?Bunlara verecek cevabınız yoksa tartışmaya dahi girmeyin.Hiçbir korunma yöntemi %100 değildir buna da güvenmeyin.Kürtaj benim,ayşenin,fatma'nın kararıdır tartışma konusu dahi olamaz.Olduki yasaklandı sağlıksız kliniklerdeve  şartlarda yapılan yanlış müdahaleler,doğduğu an sokağa bırakılan çocuklar bunlara sebep olduğunuzda asıl katil sizler olacaksınız bunuda unutmayın.
04 Haziran 2012, 15.18

Sat_agraha ;

   Kadını cahil  gören  zihniyetimi merak ediyorsun.Tarihine bak.  Git tarihine bak. Halkın, özellikle  cahil kadının kullandığı oylarla iktidara gelecek olası  bir  iktidarında üstünde bir güç olsun diye  kurulan  bazı kurumların (   anayasa  mahkemesi,  yüksek askeri şuura, milli güvenlik kurulu,  yök .)   gibi kurum ve  kuruluşlara karşı  çıkacak  fikir ve düşünceye sahip  olduğunda  gelde tartışalım kadını  cahil  gören zihniyeti.

  Kürtaja karşı olduğumu   söylüyorum.Üstüne basa  basa da söylüyorum.  Hatta çokta ileri gidiyorum. Sırf   tecavüz  yüzünden  kürtaja destek verenler  tecavüzü meşru kıldıklarının bile farkında olmamalarını  hayretle gözlemliyorum. Keşke tecavüzcülere verilecek  cezaları da konuşabilselerdi.

  Ve  kusura bkma  Sat_agraha; ben  evliliği  bilmiyorum.Ama evcilik oynadım ve masumane düşüncelerimi paylaştım burda sizlerle.. Bundan   bile   mana çıkarmaya  kalkıp,çocukluğum  üstünden  fikir   fırtınası yaratmaya çalışırsan bu durum  bu tartışmadaki   acziyetini gösterir.  Sen de  ilk  yorumunda  evliliğini deşifre ettin  değil mi, yaşamışlığınla erkeklerin maskesini düşürdün tebrik ediyorum :)Ama her  erkek    senin tanıdığın gibi mi  bunu da ayrıca tartışmak  gerekir.

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın